eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sława"Modernizacja nawierzchni boiska wielofunkcyjnego zlokalizowanego na kompleksie sportowym ORLIK w Sławie" w ramach dofinansowania - Program modernizacji kompleksów sportowych 'Orlik' 2024



Ogłoszenie z dnia 2025-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja nawierzchni boiska wielofunkcyjnego zlokalizowanego na kompleksie sportowym ORLIK w Sławie” w ramach dofinansowania - Program modernizacji kompleksów sportowych 'Orlik' 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Pobożnego 10

1.5.2.) Miejscowość: Sława

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-410

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_slawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja nawierzchni boiska wielofunkcyjnego zlokalizowanego na kompleksie sportowym ORLIK w Sławie” w ramach dofinansowania - Program modernizacji kompleksów sportowych 'Orlik' 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ae30f27-4534-49e0-9bda-645bb11412fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020909/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja boiska ORLIK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00129903

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TIA.271.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zadania obejmuje w szczególności:
a)Wycięcie nawierzchni poliuretanowej zniszczonej i zapadniętej (fragmentów boiska wielofunkcyjnego które składa się z granulatu, żwiru i kleju poliuretanowego nakładanych na kruszywie. Materiał z rozbiórki z utylizować. Powierzchnia do rozbiórki 200,00 m2.
b)Rozbiórka obrzeży chodnikowych na 50,00 m.
c)Demontaż istniejących bramek (2 szt.) oraz koszy do koszykówki (4 szt.)
d)Wymianę ok 200m2 spękanej, rozwarstwiającej się nawierzchni poliuretanowej boiska. Wykonanie nowej warstwy z mieszanki kleju poliuretanowego oraz atestowanego granulatu SBR o wielkości ziarna od 1 mm do 4 mm. W celu uzyskania spójnej struktury nawierzchni miejsca napraw należy wykonać zachowując ten sam przekrój przez warstwy. Całą powierzchnię płyty boiska (1500m2) należy zaimpregnować i natrysnąć warstwą użytkową nawierzchni w postaci natrysku z mieszanki farby poliuretanowej oraz atestowanego granulatu EPDM o wielkości ziarna od 0,5 m do 1,5 mm w kolorze ceglasto-czerwonym – grubość warstwy 2 mm. Wymalować linie boisk do koszykówki (dwa boiska), siatkówki, tenisa i piłki ręcznej.
e)Malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych do gier w piłkę ręczną, koszykówkę oraz tenisa (odtworzenie stanu istniejącego).
f)Ponowny montaż bramek oraz koszy do koszykówki.
g)Wywóz gruzu wraz z utylizacją do 10 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356055,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REDOPOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7831717402

7.3.3) Ulica: Święty Marcin 29/8

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-806

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.