Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00035238/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48519351454
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-735de93f-9b05-4d29-a541-42ad453992ba1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-735de93f-9b05-4d29-a541-42ad453992ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193623
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085014/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.35 Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu (projekt - budowa) ROBOTY BUDOWLANE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dofinansowane ze środków UE: Nazwa programu: Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 Nr wniosku o dofinansowanie: FEWP.05.01-IZ.00-0010/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00035238
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIM/01/25/ZP3/2024-402
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2677990,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SWZ:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu” - postępowanie nr PIM/01/25/ZP3/2024-402 obejmujące w szczególności:
1) opracowanie Dokumentacji Projektowej,
2) wykonanie robót budowalnych w zakresie rozbudowy Przedszkola nr 112 „Mali Przyrodnicy” o szyb dźwigu, pomieszczenie gospodarcze i dostosowania nieużytkowanych sal, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego Dokumentacją Projektową, wraz z wykonaniem przez Wykonawcę wszystkich innych obowiązków opisanych w SWZ, w tym Opisie Przedmiotu Zamówienia i Umowie,
3) zapewnienie wykonania obowiązków nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych na podstawie Dokumentacji Projektowej oraz stosownie do treści art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane oraz postanowień Umowy.
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie inwestycji, w postaci wykonania dokumentacji projektowo kosztorysowej oraz realizacji robót budowlanych na zadaniu p.t. „Rozbudowa budynku o szyb dźwigu osobowego i pomieszczenie gospodarcze wraz z przebudową wybranych pomieszczeń uwzględniającą dostępność Przedszkola jako placówki edukacyjnej dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi” zlokalizowanego w Poznaniu, przy ul. Osinowej 14a, na działce o numerze ewidencyjnym 14/16, obręb Dębiec.
Zakres prac projektowych oraz robót budowlanych określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik do SWZ obejmuje w szczególności:
• Rozbiórka istniejących elementów zagospodarowania terenu przewidywanych do usunięcia,
• Wykonanie zewnętrznych pochylni przy wejściach do budynku umożliwiających dostęp do obiektu osobom z niepełnosprawnościami.
• Wykonanie robót budowlanych rozbudowy o szyb windowy i pomieszczenie gospodarcze,
• Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie istniejących pomieszczeń kuchni, sal zajęć dla dzieci i ciągów komunikacyjnych
• Przebudowa wszystkich fragmentów sieci instalacyjnych, które kolidują z projektowaną rozbudową (dotyczy również tras instalacyjnych ujawnionych na etapie realizacji)
• instalacja fotowoltaiczna
• Wykonanie zagospodarowania terenu,
Uwaga:
Roboty budowlane związane z realizacją Zadania inwestycyjnego prowadzone będą w trakcie trwania roku szkolnego, na terenie czynnej działającej placówki oświatowej. Przy organizacji robót budowlanych i dostaw Wykonawca zobowiązany jest w porozumieniu z Zamawiającym i Użytkownikiem, do podejmowania wszelkich działań, które zapewnią nieprzerwany dostęp do budynku oraz zachowanie bezpieczeństwa uczniów i pracowników ww. placówki oraz jej mienia. W szczególności roboty budowlane związane z wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz prac instalacyjnych wewnątrz obiektu nie mogą spowodować przerwy w funkcjonowaniu placówki, zgodnie z wytycznymi w PFU. Wymagana jest codzienna obecność Kierownika Budowy na budowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3875000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4920000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3875000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "CONSTRUCTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369175771
7.3.3) Ulica: 6A
7.3.4) Miejscowość: Rogówko
7.3.5) Kod pocztowy: 87-162
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie dokumentacji projektowej, część robót budowlanych, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne - "Architektoniczna Pracownia Projektowa" Tomasz Drożdżyński - wykonanie dokumentacji projektowej, pozostali podwykonawcy nie są znani na tym etapie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3875000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 271 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- prace remontowe w żłobku Balbinka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa artykułów alkoholowych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Dostawa kamizelek kuloodpornych do Oddziału Zewnętrznego w Koziegłowach Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.