Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków - na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Dom Dziecka w Kętrzynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281554841
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klonowa 2B
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.dados@starostwo.ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pddketrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7182091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków - na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3d3ade3-bcde-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193633
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE IV – dostarczanie obiadów do Powiatowego Domu Dziecka w Kętrzynie, od poniedziałku do piątku tj. szacunkowo:
- ok. 259 dni żywieniowe w okresie od 01.07.2023r. do 31.08.2024r. czyli szacunkowo: 2.835 obiadów, RAZEM: 2.835 posiłków.
W ZADANIU IV nie ma możliwości przygotowywania posiłków w kuchni znajdującej się w obiekcie będącym w dyspozycji Odbiorcy usługi. Kuchnia powinna znajdować się w Kętrzynie lub innej lokalizacji - nie dalszej niż 25 km od granic administracyjnych miasta Kętrzyna (liczonej po istniejących utwardzonych drogach publicznych);
UWAGA: zaproponowanie kuchni poza granicami adm. miasta Kętrzyna w odległości dalszej niż 25 km liczonej po istniejących utwardzonych szlakach komunikacyjnych (drogach publicznych) spowoduje odrzucenie oferty jako
niespełniającej warunków postępowania – weryfikacja odległości będzie prowadzona przez zastosowanie strony: https://www.viamichelin.pl/web/Trasy/
Przedmiot zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący zał. nr 9c do SWZ, a warunki realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 8c do SWZ.
Pełny tekst w rozdz. VI SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52050,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52050,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52050,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIX- PLUS Edyta Klimowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7422052247
7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52050,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2024-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Każda z 4 w/w jednostek zawrze w swoim imieniu i na swoją rzecz umowę z wybranym Wykonawcą.
2. Terminy realizacji zamówienia są określone datami z uwagi na jego charakter - musi być realizowane w sposób ciągły w związku z tym, że placówka zapewnia całodobową opiekę, w której zapewnia się podopiecznym bieżące wyżywienie w zakresie, którego nie są wstanie przygotować opiekunowie lub sami podopieczni z zakupionych produktów.
3. Ogłoszenie o zamówieniu (ZADANIU IV) zostało zamieszczone na koncie CUWPK pod nr 2023/BZP 00133554/01 z dnia 2023-03-14.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miejskiej Kętrzyn
- Dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby obiektów będących w zarządzie CSSG i W-MOSG
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów i wychowanków Zespołu Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 84 IM. JANA BRZECHWY W GDAŃSKU W 2025 ROKU
- "Świadczenie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie, dostawę i wydanie gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Miejskiego Nr 10 w Krośnie"
- USŁUGA CATERINGU DLA WYCHOWANKÓW INTERNATU REGIONALNEGO CENTRUM EDUKACJIZAWODOWEJ W NISKU W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2025 R. DO 30 CZERWCA 2025 R.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringu dla przedszkoli - III części
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do placówek oświatowych na terenie gminy Korycin w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.