Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00058609/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i budowa chodników na osiedlu Kotarbińskiego w Zabrzu w ramach ZBO 2021, zadanie P0031 – Modernizacja chodników na os. Kotarbińskiego w Zabrzu, z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242783530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kasprowicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.miastozabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.mzd.miastozabrze.pl/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i budowa chodników na osiedlu Kotarbińskiego w Zabrzu w ramach ZBO 2021, zadanie P0031 – Modernizacja chodników na os. Kotarbińskiego w Zabrzu, z podziałem na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59170583-8d9f-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193637
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028832/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Przebudowa i budowa chodników na osiedlu Kotarbińskiego w Zabrzu w ramach ZBO 2021, zadanie P0031 – Modernizacja chodników na os. Kotarbińskiego w Zabrzu, z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058609/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DR.260.9.2022.AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi robota budowlana polegająca na przebudowie i budowie chodników na osiedlu T. Kotarbińskiego w Zabrzu.Część 1 obejmuje przebudowę chodnika wzdłuż bloku 32-32e przy ul. Franciszkańskiej oraz na odcinku od ul. Franciszkańskiej 32 do bloku przy ul. Gdańskiej 42b.
45100000
Przedmiot zamówienia (w zakresie dotyczącym każdej z części) obejmuje w szczególności:
a) wykonanie robót budowlanych składających się na przedmiot zamierzenia budowlanego:
- rozebranie istniejących nawierzchni chodników (z betonu asfaltowego, kostki brukowej betonowej, płytek chodnikowych) wraz z krawężnikami i obrzeżami,
- wykonanie nowej konstrukcji chodników,
- wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm i miejscami z betonu asfaltowego,
- rekultywacja istniejących zieleńców w niezbędnym zakresie,
- rozebranie pasów jezdni z betonu asfaltowego, wzdłuż krawężników wraz z odtworzeniem,
- dodatkowo dla części 3 budowa odcinka nowego chodnika,
b) wykonanie następujących robót
- zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy;
- wykonanie robót przygotowawczych (obsługa geodezyjna, nadzory branżowe z gestorami sieci), rozbiórkowych i tymczasowych;
- wykonanie robót wykończeniowych;
- odtworzenie terenów zielonych naruszonych podczas wykonywania robót;
- zagospodarowanie odpadów - Wykonawca jest zobowiązany do wywozu i utylizacji gruzu budowlanego, odpadów powstałych podczas prowadzonych robót budowlanych na legalne składowisko, zgodnie z Ustawą o odpadach. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów transportu, utylizacji gruzu i odpadów;
- likwidacja zaplecza budowy;
c) wprowadzenie i utrzymanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (wraz z wykonaniem i uzgodnieniem projektu tymczasowej organizacji ruchu);
d) dostawę materiałów niezbędnych do wykonania robót;
e) przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla wykonanych budowli;
f) opracowanie dokumentacji powykonawczej;
g) opracowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych budowli do użytkowania i dokonanie zgłoszenia zakończenia budowy właściwym organom jeżeli będą wymagane;
h) stosowanie się do zapisów wszystkich uzgodnień oraz warunków wydanych w ramach opracowywania dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim dotyczą one przedmiotu umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 279884,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi robota budowlana polegająca na przebudowie i budowie chodników na osiedlu T. Kotarbińskiego w Zabrzu.Część 2 obejmuje przebudowę chodnika wzdłuż ul. Franciszkańskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Gdańską do ul. Kotarbińskiego 2,
Przedmiot zamówienia (w zakresie dotyczącym każdej z części) obejmuje w szczególności:
a) wykonanie robót budowlanych składających się na przedmiot zamierzenia budowlanego:
- rozebranie istniejących nawierzchni chodników (z betonu asfaltowego, kostki brukowej betonowej, płytek chodnikowych) wraz z krawężnikami i obrzeżami,
- wykonanie nowej konstrukcji chodników,
- wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm i miejscami z betonu asfaltowego,
- rekultywacja istniejących zieleńców w niezbędnym zakresie,
- rozebranie pasów jezdni z betonu asfaltowego, wzdłuż krawężników wraz z odtworzeniem,
- dodatkowo dla części 3 budowa odcinka nowego chodnika,
b) wykonanie następujących robót
- zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy;
- wykonanie robót przygotowawczych (obsługa geodezyjna, nadzory branżowe z gestorami sieci), rozbiórkowych i tymczasowych;
- wykonanie robót wykończeniowych;
- odtworzenie terenów zielonych naruszonych podczas wykonywania robót;
- zagospodarowanie odpadów - Wykonawca jest zobowiązany do wywozu i utylizacji gruzu budowlanego, odpadów powstałych podczas prowadzonych robót budowlanych na legalne składowisko, zgodnie z Ustawą o odpadach. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów transportu, utylizacji gruzu i odpadów;
- likwidacja zaplecza budowy;
c) wprowadzenie i utrzymanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (wraz z wykonaniem i uzgodnieniem projektu tymczasowej organizacji ruchu);
d) dostawę materiałów niezbędnych do wykonania robót;
e) przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla wykonanych budowli;
f) opracowanie dokumentacji powykonawczej;
g) opracowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych budowli do użytkowania i dokonanie zgłoszenia zakończenia budowy właściwym organom jeżeli będą wymagane;
h) stosowanie się do zapisów wszystkich uzgodnień oraz warunków wydanych w ramach opracowywania dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim dotyczą one przedmiotu umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 184210,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi robota budowlana polegająca na przebudowie i budowie chodników na osiedlu T. Kotarbińskiego w Zabrzu.Część 3 obejmuje przebudowę chodnika na odcinku od ul. Marii Skłodowskiej – Curie do wejścia do Szkoły Podstawowej nr 25 oraz budowę chodnika w rejonie bloku przy
ul. Tatarkiewicza 11 do kortów tenisowych
Przedmiot zamówienia (w zakresie dotyczącym każdej z części) obejmuje w szczególności:
a) wykonanie robót budowlanych składających się na przedmiot zamierzenia budowlanego:
- rozebranie istniejących nawierzchni chodników (z betonu asfaltowego, kostki brukowej betonowej, płytek chodnikowych) wraz z krawężnikami i obrzeżami,
- wykonanie nowej konstrukcji chodników,
- wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm i miejscami z betonu asfaltowego,
- rekultywacja istniejących zieleńców w niezbędnym zakresie,
- rozebranie pasów jezdni z betonu asfaltowego, wzdłuż krawężników wraz z odtworzeniem,
- dodatkowo dla części 3 budowa odcinka nowego chodnika,
b) wykonanie następujących robót
- zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy;
- wykonanie robót przygotowawczych (obsługa geodezyjna, nadzory branżowe z gestorami sieci), rozbiórkowych i tymczasowych;
- wykonanie robót wykończeniowych;
- odtworzenie terenów zielonych naruszonych podczas wykonywania robót;
- zagospodarowanie odpadów - Wykonawca jest zobowiązany do wywozu i utylizacji gruzu budowlanego, odpadów powstałych podczas prowadzonych robót budowlanych na legalne składowisko, zgodnie z Ustawą o odpadach. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów transportu, utylizacji gruzu i odpadów;
- likwidacja zaplecza budowy;
c) wprowadzenie i utrzymanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (wraz z wykonaniem i uzgodnieniem projektu tymczasowej organizacji ruchu);
d) dostawę materiałów niezbędnych do wykonania robót;
e) przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla wykonanych budowli;
f) opracowanie dokumentacji powykonawczej;
g) opracowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych budowli do użytkowania i dokonanie zgłoszenia zakończenia budowy właściwym organom jeżeli będą wymagane;
h) stosowanie się do zapisów wszystkich uzgodnień oraz warunków wydanych w ramach opracowywania dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim dotyczą one przedmiotu umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 102616,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212435,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279726,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212435,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRD Orfin spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241816090
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 5A
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212435,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131180,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168761,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131180,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRD Orfin spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241816090
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 5A
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131180,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95960,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95960,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95960,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Utrzymania Zielenie i Robót Drogowych Agrobruk Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271924174
7.3.3) Ulica: Handlowa 2
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-807
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95960,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Czyste Zabrze - transformacja energetyczna miasta. Użyteczność publiczna - etap II z podziałem na zadania: zadanie 1 i zadanie 4
- Sukcesywna dostawa wzorców jednopierwiastkowych.
- Zakup oprogramowania do archiwizacji badań wraz urządzeniami towarzyszącymi
- 7/TP/US/25 NA OCHRONĘ OSÓB, OCHRONĘ I DOZOROWANIE MIENIA ORAZ PRZEWÓZ I KONWOJOWANIE GOTÓWKI
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.
- 6/TP/I/25 LEASING OPERACYJNY AMBULANSU DLA POTRZEB SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Zbrosławice
- Modernizacja placu zabaw w Stężycy
- "Budowa budynku wielorodzinnego w Orzyszu"
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Podosie oraz budowa kanalizacji w miejscowości Krzywda, gm. Krzywda
- "Budowa dróg gruntowych metodą śladową (płyty betonowe) z podziałem na części"
- "Budowa budynku dydaktyczno - warsztatowego dla Zespołu Szkół w Kowalu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.