Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00153705/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kompletów: patelni i toreb, na upominki dla respondentów badań statystycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD STATYSTYCZNY W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331524
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Sierpnia 21
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-134
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 464 22 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniauswaw@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://stat.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-warszawie/zamowienia-publiczne/przetargi-i-zapytania-ofertowe/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
statystyka publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kompletów: patelni i toreb, na upominki dla respondentów badań statystycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2854c231-d035-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075815/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa upominków dla respondentów badań statystycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153705/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WAW-WA.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178861,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający oczekuje, że przedmiotem dostawy będzie zwykła/klasyczna płaskodenna patelnia o brzegu stosowanym dla patelni wielofunkcyjnych/podstawowych. Nie ważne, czy brzegi są pod kątem prostym względem dna, czy patelnia jest bardziej kielichowa. Zamawiający nie chce patelni z niskim brzegiem jak przy patelniach stosowanych do smażenia naleśników, lub bardzo wysokich, które nadają charakterystyczny kształt WOKa.
Zamawiający nie chce otrzymać patelni pokrytej tworzywem powstałym na bazie poli(tetrafluoroetylenu). Idealną powłoką dla zamawiającego, jest powłoka kamienna wzmocniona kawałkami granitu lub marmuru, a idealnym korpusem z uwagi na jego fizyczne cechy jest korpus aluminiowy. Zamawiający spodziewa się otrzymać patelnię o średnicy 24 cm, ale każdy większy rozmiar zaproponowany przez wykonawcę zostanie przyjęty z uznaniem. Patelnia musi być odporna na wysoką temperaturę przygotowanych potraw (nie może się pod jej wpływem odkształcać, ani “wypalać”), a także na działanie substancji chemicznych, zawartych w przygotowywanych potrawach powstających w procesie smażenia, duszenia czy gotowania. Rodzaje kuchni, na których można używać patelnię to, co najmniej: gazowe, elektryczne i indukcyjne.
Drugi element zestawu kompletu jest torba – jednokomorowy worek z uszami, może być z klinem, ale zamawiający spodziewa się raczej torby prostej, bez klina stąd jego szerokość nie jest sparametryzowana, wykonawca ma w tym zakresie dowolność. Torba powinna być wykonana z naturalnej surówki, preferowany jest len, ale dopuszczalna jest też bawełna. Zamawiający zgadza się też na domieszkę tworzywa sztucznego. Rozmiary torby zostały dopasowane do oferty gotowych toreb występujących na rynku, po to, aby dać wykonawcy wybór samodzielnego ich uszycia lub zakupienia gotowych. Na torbach wykonawca będzie musiał wykonać nadruk.
Wykonawca zobligowany jest dostarczyć patelnie zapakowane w torby (jedna patelnia do jednej torby).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221180-2 - Naczynia do gotowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18930000-7 - Worki i torby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215865 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215865 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215865 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety społecznej
wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIZNES DRUK S.C. Izabela Szymańska Karol Baka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242564855
7.3.3) Ulica: Opolska 23/2
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIZNES DRUK S.C. IZABELA SZYMAŃSKA, KAROL BAKA
jakie przetargi wygrała firma
BIZNES DRUK S.C. IZABELA SZYMAŃSKA, KAROL BAKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215865 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy asortymentu do pakowania odpadów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne.
- Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych w 2025 roku
- Dostawa nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. gen. M. Boruty - Spiechowicza w Szczecinie - w podziale na części
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.