Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00175977/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drewnianej konstrukcji dachu wraz z wymianą pokrycia i ociepleniem stropu poddasza oraz wymianą instalacji odgromowej w budynku Polskiej Akademii Umiejętności przy ul. św. Jana 22 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Akademia Umiejętności
1.3.) Oddział zamawiającego: PAU_2021
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350528900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sławkowska 17
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-016
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 02 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pau.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pau.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pau.krakow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja naukowa mająca status stowarzyszenia
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność naukowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drewnianej konstrukcji dachu wraz z wymianą pokrycia i ociepleniem stropu poddasza oraz wymianą instalacji odgromowej w budynku Polskiej Akademii Umiejętności przy ul. św. Jana 22 w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-370e4dea-1151-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00089040/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont drewninaej konstrukcji dachu wraz z wymiana pokrycia i ociepleniem stropu poddasza oraz wymianą instalacji odgromowej w budynku Polskiej Akademii Umiejętności przy ul. św. Jana 22 w Krakowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175977/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2320-6/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drewnianej konstrukcji dachu wraz z wymianą pokrycia i ociepleniem stropu poddasza oraz wymianą instalacji odgromowej w budynku Polskiej Akademii Umiejętności zlokalizowanym u zbiegu ulic św. Jana i św. Marka w Krakowie, pod adresem ul. św. Jana 22 (nr ewid. 20 obręb 1 Śródmieście). Zadaniem Wykonawcy w ramach wykonywania Przedmiotu Umowy będzie wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych związanych z zamierzeniem budowlanym ujawnionym w dokumentacji składającej się na opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45223220-4 - Roboty zadaszeniowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45262690-4 - Remont starych budynków
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęły dwie oferty:1) P.P.H.U. BLACHMAN Robert Dudek, Pcim 1213, 32-432 Pcim;
2) STAMBUD Sp. z o.o., ul. Św. Wojciecha 89, 32-065 Modlnica.
W przypadku pierwszej z wyżej wymienionych ofert w dokumentacji nadesłanej przez Wykonawcę brak głównego formularza oferty (załącznik nr 11 do SWZ) i tym samym brak informacji o zadeklarowanym okresie gwarancji przez Wykonawcę oraz stosownych oświadczeń Wykonawcy.
W drugiej ofercie z kolei zaoferowano cenę za wykonanie zamówienia równą: 2 574 899,70 zł brutto. Tymczasem Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia 2 200 000,00 zł brutto, co też ujawniono przed terminem otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający nie zdecydował się w tym wypadku na zwiększenie kwoty przewidzianej na realizację zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Oferta Wykonawcy P.P.H.U. BLACHMAN Robert Dudek, Pcim 1213, 32-432 Pcim, zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 266 Pzp, tj. z powodu niezgodności treści z warunkami zamówienia.
W przepisie art. 218 ust. 2 Pzp wskazano, że treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia. W pkt 16.4 SWZ Zamawiający wyraźnie i jednoznacznie wskazał, że „ofertę składa się na formularzu stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ”, a w pkt 20.2 podano, że „Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto wskazaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym”. Pomijając nieistotną kwestię formy oferty, aby uznać nadesłaną dokumentacje za kompletną ofertę w postępowaniu muszą znajdować się w niej oświadczenia Wykonawcy zawierające informacje, które pozwolą na ustalenie wszystkich istotnych elementów umowy konkretnego zamówienia publicznego (w tym komunikat o woli podpisania umowy o treści jak we wzorze zawartym w załączniku nr 2 do SWZ). Nawet więc, jeżeli zaoferowaną cenę dałoby się odczytać z załączonych przez Wykonawcę kosztorysów ofertowych (wbrew dosłownemu brzmieniu pkt 20.2 SWZ), Zamawiający nie otrzymał od Wykonawcy jednoznacznej informacji o okresie gwarancji zaoferowanej przez niego. Brak jest również wprost stwierdzenia o akceptacji treści SWZ i o woli podpisania umowy zgodnej z zaproponowanym przez Zamawiającego wzorem umowy. W tej sytuacji oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, więc nie jest zgodna z warunkami zamówienia.
Wobec odrzucenia oferty P.P.H.U. BLACHMAN Robert Dudek, Pcim 1213, 32-432 Pcim, do rozpatrzenia pozostała tylko oferta Wykonawcy STAMBUD Sp. z o.o., ul. Św. Wojciecha 89, 32-065 Modlnica. Zamawiający nie zdecydował się na zwiększenie kwoty przewidzianej na realizację zamówienia do wysokości zaoferowanej ceny w tej ofercie. Wobec powyższego postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 w zw. z art. 266 Pzp, tj. z powodu tego, że „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.