Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00197921/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00203479/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-05
- 2023/BZP 00207303/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-09
- 2023/BZP 00288242/01 - Wynik z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
KOMPLEKSOWA OBSLUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU BĘDZIŃSKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH
2023-2026.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BĘDZIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sączewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Będzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat.bedzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bedzin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWA OBSLUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU BĘDZIŃSKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH
2023-2026.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-726298da-e40f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000975/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Powiatu Będzińskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiat-bedzin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Bezpośredni link do postępowania:https://powiat-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,126002,1fe606bf06df42bf9f625ab9bb971d52.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma przetargowa
https://powiat-bedzin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
e-mail: bzp@powiat.bedzin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
- wyłącznie poprzez Platformę przetargową.
2. Zamawiający lub Wykonawca przekazując oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, mogą zażądać od drugiej strony niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania.
3. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem: https: //powiatbedzin.
logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem:
https://powiatbedzin.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html.
4. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 8 niniejszego rozdziału SWZ.
5. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https: //powiat-bedzin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
6. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A. ul. Legnicka 57D,
lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz.
800 - 1600.
7. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
8. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (T.j. Dz. U.2021. 2070 z późn. zm.) z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozostałe postanowienia w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową obsługę bankową budżetu Powiatu Będzińskiego i jego jednostek organizacyjnych obejmującą :
1) bieżące prowadzenie rachunków Powiatu Będzińskiego, rachunków Starostwa Powiatowego oraz rachunków dla pozostałych jednostek organizacyjnych Powiatu Będzińskiego. Ilość rachunków do obsługi może ulec zmianie oraz liczba jednostek organizacyjnych jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie zarówno pod względem zwiększenia ilości placówek jak i ich zmniejszenia,
2) otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych związanych z realizacją zadań finansowanych ze środków własnych Powiatu oraz współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi, prowadzonych w PLN lub w walutach wymienialnych oraz innych środków finansowych, których charakterystyka nie jest możliwa do określenia na etapie zamówienia, a także rachunki Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, PFRON, dochodów własnych, sum depozytowych i innych według potrzeb,
3) obsługa płatności masowych,
4) codzienną konsolidację na rachunek podstawowy budżetu Powiatu Będzińskiego zgromadzonych środków finansowych na rachunkach Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Będzińskiego według zasad:
a) codziennie od poniedziałku do czwartku na lokaty overnight,
b) w ciągu tygodnia, gdy dzień następujący po dniu złożenia lokaty jest dniem ustawowo wolnym od pracy na lokaty 1 lub 2-dniowe,
c) w piątek na lokaty 3-dniowe,
d) w przypadku tzw. długich weekendów na lokaty 4 lub 5-dniowe.
Usłudze konsolidacji podlegać będą wskazane rachunki.
W przypadku korzystniejszego oprocentowania środków na rachunku bieżącym środki te nie podlegają lokowaniu na wyżej wymienionych lokatach tylko pozostają na rachunku Zamawiającego.
5) dopisywanie naliczanych odsetek do rachunku skonsolidowanego w ostatnim dniu miesiąca. Oprocentowanie lokat z pkt. 4) oparte będzie na zmiennej stopie procentowej WIBID depozytów bankowych, obowiązujący na każdy pierwszy dzień kalendarzowy miesiąca, za który naliczane są odsetki,
6) dopuszcza się wirtualną konsolidację sald,
7) realizację poleceń przelewów na rachunki w innych bankach w kraju i zagranicą oraz pomiędzy rachunkami Zamawiającego poprzez system bankowości elektronicznej. Realizacja przelewów wewnątrz Banku będzie następować w czasie rzeczywistym,
8) Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z przyjmowaniem przelewów uznających rachunek Zamawiającego, dokonanych w PLN i w walutach obcych, przychodzących z innych banków krajowych i zagranicznych oraz z banku Wykonawcy,
9) niezwłocznie po podpisaniu umowy dokonanie przez Wykonawcę instalacji i uruchomienia systemu bankowości elektronicznej w Starostwie Powiatowym w Będzinie oraz we wszystkich jednostkach organizacyjnych Powiatu Będzińskiego (w tym - narzędzi do logowania, przeszkolenie pracowników, bieżące doradztwo oraz serwis i obsługa techniczna tego systemu), co umożliwi dysponowanie środkami zgromadzonymi na rachunkach bezpośrednio z siedziby Zamawiającego oraz z siedzib jednostek organizacyjnych, a także uzyskiwanie aktualnych informacji o dokonanych transakcjach i stanie środków na rachunkach,
10) zapewnienie przez Wykonawcę bez dodatkowych opłat:
a) bieżącą aktualizację oprogramowania,
b) obsługę serwisową oprogramowania,
c) przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi programu,
11) kompleksową obsługę elektroniczną w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo,
12) w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat,
13) przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonywanych przez posiadacza rachunków jak i osób trzecich bez prowizji i opłat,
14) dokonywanie wypłat gotówkowych bez prowizji i opłat,
15) bezpłatne potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy (tj. codziennym sporządzaniu WB do pobrania w formie pliku elektronicznego lub odbieranych w banku w formie papierowej),
16) dokonywania poleceń przelewów zagranicznych bez prowizji i opłat,
17) wydawanie opinii bankowych oraz innych zaświadczeń a także dokonywanie zmiany karty wzorów podpisów,
18) wydawanie i obsługa kart płatniczych bez prowizji i opłat,
19) potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych bez prowizji i opłat,
20) kasową obsługę wypłat zasiłków i innych świadczeń dla osób bezrobotnych (dotyczy obsługi bankowej Powiatowego Urzędu Pracy) bez prowizji i opłat,
21) udzielenie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym Powiatu Będzińskiego w wysokości co rocznie określanej przez Radę Powiatu Będzińskiego w uchwale Budżetowej, na pokrycie przejściowego deficytu budżetowego Powiatu. Planowany kredyt w rachunku bieżącym może wynosić między 3.000.000 zł a 8.000.000 zł.
22) kredyt zostanie udzielony bez opłat i prowizji, a jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu plus marża
23) nie dopuszczalne są zapisy w umowie o kredyt krótkoterminowy na pokrycie przejściowego deficytu budżetowego niezgodne z art. 264 ust 5 ustawy o finansach publicznych czyli dopuszczające możliwość jakiegokolwiek zabezpieczenia (lub sposobie reakcji na niedokonanie zwrotu wymaganej części kredytu) do dysponowania rachunkiem bankowym.
Jedynym zabezpieczeniem może być weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
24) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych:
a) od wpłat na rachunki podmiotów z wykazu jednostek Powiatu Będzińskiego,
b) od dokonywania wszystkich przelewów,
c) opłat za zaświadczenia i opinie bankowe.
25) bezpłatne zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot na wskazany rachunek bankowy,
26) obsługa bankowa będzie realizowana we wskazanej przez Wykonawcę siedzibie lub oddziale banku w granicach administracyjnych miasta Będzina,
27) zagwarantowanie dostępności do usług bankowych (tj. dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych) przez wszystkie dni w roku – poza dniami ustawowo wolnymi od pracy oraz sobotami – w godzinach:
Poniedziałek - od 8:00 do 17:30
Wtorek- Czwartek - od 8:00 do 16:30
Piątek - od 8:00 do 15:00
28) Transfer transakcji:
a) wychodzących do rozrachunku międzybankowego – zlecenia złożone do godziny 15:30 – tego samego dnia,
b) przychodzących z rachunku międzybankowego – zlecenia otrzymane do godziny 15:30 – tego samego dnia.
29) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Będzińskiego i powierzone środki w zakresie wynikającym z podpisanej umowy i przepisów prawa.
30) udzielanie bieżącej informacji Skarbnikowi Powiatu lub upoważnionej przez niego osobie o stanie prowadzonych rachunków bez dodatkowych opłat i prowizji.
31) pośrednictwo Wykonawcy, jeśli jest wymagane, w przypadku dochodzenia roszczeń z gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych i innych zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych,
32) świadczenia innych standardowych usług oferowanych przez Bank.
33) Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach niż Bank (Wykonawca) wyłoniony w postępowaniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66112000-8 - Usługi depozytowe
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: oprocentowanie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku skonsolidowanym
4.3.6.) Waga: 3
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych nieobjętych konsolidacją
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2324 ze zm.)2. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, co najmniej jedną usługę polegającą na prowadzeniu obsługi bankowej budżetu jednostki administracji publicznej przez okres co najmniej 1 roku ( w ciągu nastepujących po sobie 12 miesięcy), którego wielkość budżetu rocznego wyniosła nie mniej niż 50 000 000,00 zł.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać usługę, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
Uwaga: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunku udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.2.1. SWZ
Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego uprawniające do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 2324 ze zm.)
- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.1 SWZ
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Uwaga: Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 5 do SWZ, tj. minimalne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do umowy generalnej.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5 do SWZ.
3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej pod adresem: https://powiat-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,126002,1fe606bf06df42bf9f625ab9bb971d52.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-08 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-06
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Ochrona Targowiska Miejskiego w Będzinie przy ul. Gzichowskiej.
- MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ NA KORYTARZACH WRAZ Z WYMIANĄ OŚWIETLENIA W II LO IM. ST. WYSPIAŃSKIEGO W BĘDZINIE
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
- "Obsługa bankowa Gminy Somonino oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 lutego 2025 do 31 grudnia 2028 r."
- Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 PLN
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.