eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiesiekierzORGANIZACJA ZAJĘĆ AKTYWIZUJĄCYCH W CAIWS W STARYCH BIELICACH W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EFS PLUS



Ogłoszenie z dnia 2025-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ORGANIZACJA ZAJĘĆ AKTYWIZUJĄCYCH W CAIWS W STARYCH BIELICACH W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EFS PLUS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003801670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: XX

1.5.2.) Miejscowość: Biesiekierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-039

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 318 03 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@biesiekierz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ops.biesiekierz.eu/bip/index.php?id=165

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3d3002f-a85a-4ffa-929b-30bcc3d7f755

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ośrodek Pomocy Społecznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ORGANIZACJA ZAJĘĆ AKTYWIZUJĄCYCH W CAIWS W STARYCH BIELICACH W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EFS PLUS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3d3002f-a85a-4ffa-929b-30bcc3d7f755

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017429/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja zajęć aktywizujących w CAiWS w Starych Bielicach w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków EFS Plus

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143005

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PS.271.2.2025.JJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 293328,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65184,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja zajęć aktywizujących seniorów w Centrum Aktywności i Wolontariatu Seniorów w Starych Bielicach w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus”.
2. CAiWS działa w miejscowości Stare Bielice i ma na celu przeciwdziałanie osamotnieniu i marginalizacji seniorów- osób potrzebująca wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, służy organizacji wolnego czasu w/w osób, ich aktywizacji.
3. W zajęciach aktywizujących udział weźmie 50 uczestników projektu. Uczestnicy projektu będą podzieleni na dwie grupy po ok. 25 osób każda.
4. Zajęcia aktywizujące będą się odbywały w budynku CAiWS w Starych Bielicach.
5. W CAiWS realizowane będą zajęcia dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – osób starszych tzw. seniorów zgodnie z definicją osoby starszej z ustawy z dnia 11 września 2015 r. o osobach starszych tj. osób, które ukończyły 60 rok życia.
6. Podmiot realizujący usługi opiekuńcze w CAiWS będzie monitorować ich świadczenie i zapewnia ich wysoką jakość, rozumianą przynajmniej jako zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi dla tych usług w Wytycznych EFS Plus.
7. Wykonawca wyznaczy Koordynatora osób skierowanych do realizacji usług, upoważnionego do reprezentowania Wykonawcy podczas realizacji przedmiotu umowy oraz kontaktu z Zamawiającym.
Część I Prowadzenie zajęć ogólnousprawniających dla seniorów
Przedmiotem zamówienia w części I jest prowadzenie zajęć ogólnousprawniających dla osób starszych 60+ w tym osób z niepełnosprawnością. Zajęcia realizowane będą z uwzględnieniem elementów treningu zdrowotnego typu:
a) nordic walking,
b) taniec,
c) joga,
d) pilates,
e) aerobic,
f) zdrowy kręgosłup, zdrowe ciało.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98336000-7 - Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku

98330000-5 - Usługi zapewnienia komfortu fizycznego

4.5.5.) Wartość części: 24444,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja zajęć aktywizujących seniorów w Centrum Aktywności i Wolontariatu Seniorów w Starych Bielicach w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus”.
2. CAiWS działa w miejscowości Stare Bielice i ma na celu przeciwdziałanie osamotnieniu i marginalizacji seniorów- osób potrzebująca wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, służy organizacji wolnego czasu w/w osób, ich aktywizacji.
3. W zajęciach aktywizujących udział weźmie 50 uczestników projektu. Uczestnicy projektu będą podzieleni na dwie grupy po ok. 25 osób każda.
4. Zajęcia aktywizujące będą się odbywały w budynku CAiWS w Starych Bielicach.
5. W CAiWS realizowane będą zajęcia dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – osób starszych tzw. seniorów zgodnie z definicją osoby starszej z ustawy z dnia 11 września 2015 r. o osobach starszych tj. osób, które ukończyły 60 rok życia.
6. Podmiot realizujący usługi opiekuńcze w CAiWS będzie monitorować ich świadczenie i zapewnia ich wysoką jakość, rozumianą przynajmniej jako zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi dla tych usług w Wytycznych EFS Plus.
7. Wykonawca wyznaczy Koordynatora osób skierowanych do realizacji usług, upoważnionego do reprezentowania Wykonawcy podczas realizacji przedmiotu umowy oraz kontaktu z Zamawiającym.
Część II Prowadzenie warsztatów zajęciowych
1) Przedmiotem zamówienia w części II jest prowadzenie warsztatów zajęciowych dla osób starszych 60+ w tym osób z niepełnosprawnością. Warsztaty zajęciowe mają na celu rozwijanie umiejętności i zainteresowań seniorów.
2) Rodzaje i tematyka warsztatów zajęciowych:
a) warsztaty rękodzielnicze obejmujące m.in. decoupage, scrapbooking, tworzenie ozdób okazjonalnych- sezonowych, kartek okolicznościowych;
b) warsztaty plastyczne obejmujące m.in. plener malarski, malowanie na szkle, malowanie kubków i talerzyków, malowanie pisanek,
c) carving- rzeźbieniu nożami w owocach i warzywach;
d) warsztaty ogrodniczo – florystyczne obejmujące m.in. tworzenia kompozycji kwiatowych, zakładanie ogródków w donicach.
3) Zajęcia będą realizowane w łącznym wymiarze 100 godzin dydaktycznych. Jedna grupa liczyła będzie średnio 25 osób.
4) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 19400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja zajęć aktywizujących seniorów w Centrum Aktywności i Wolontariatu Seniorów w Starych Bielicach w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus”.
2. CAiWS działa w miejscowości Stare Bielice i ma na celu przeciwdziałanie osamotnieniu i marginalizacji seniorów- osób potrzebująca wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, służy organizacji wolnego czasu w/w osób, ich aktywizacji.
3. W zajęciach aktywizujących udział weźmie 50 uczestników projektu. Uczestnicy projektu będą podzieleni na dwie grupy po ok. 25 osób każda.
4. Zajęcia aktywizujące będą się odbywały w budynku CAiWS w Starych Bielicach.
5. W CAiWS realizowane będą zajęcia dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – osób starszych tzw. seniorów zgodnie z definicją osoby starszej z ustawy z dnia 11 września 2015 r. o osobach starszych tj. osób, które ukończyły 60 rok życia.
6. Podmiot realizujący usługi opiekuńcze w CAiWS będzie monitorować ich świadczenie i zapewnia ich wysoką jakość, rozumianą przynajmniej jako zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi dla tych usług w Wytycznych EFS Plus.
7. Wykonawca wyznaczy Koordynatora osób skierowanych do realizacji usług, upoważnionego do reprezentowania Wykonawcy podczas realizacji przedmiotu umowy oraz kontaktu z Zamawiającym.

Część III Spotkania, konsultacje profilaktyczno-zdrowotne
1) Przedmiot zamówienia w części III obejmuje organizację i przeprowadzenie cyklu spotkań edukacyjnych z zakresu profilaktyki zdrowotnej i promocji zdrowego stylu życia m.in. zdrowe odżywianie, profilaktyka chorób cywilizacyjnych, aktywność fizyczna a zdrowie, zasady pierwszej pomocy dla osób starszych 60+ w tym osób z niepełnosprawnością.
2) Zajęcia winny być prowadzone przez wykwalifikowany personel specjalistyczny w tym pielęgniarkę, dietetyka lub innych specjalistów zgodnie z tematyką spotkań.
3) Zajęcia będą realizowane w łącznym wymiarze 30 godzin dydaktycznych. Jedna grupa liczyła będzie średnio 25 osób.
4) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 5820,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja zajęć aktywizujących seniorów w Centrum Aktywności i Wolontariatu Seniorów w Starych Bielicach w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus”.
2. CAiWS działa w miejscowości Stare Bielice i ma na celu przeciwdziałanie osamotnieniu i marginalizacji seniorów- osób potrzebująca wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, służy organizacji wolnego czasu w/w osób, ich aktywizacji.
3. W zajęciach aktywizujących udział weźmie 50 uczestników projektu. Uczestnicy projektu będą podzieleni na dwie grupy po ok. 25 osób każda.
4. Zajęcia aktywizujące będą się odbywały w budynku CAiWS w Starych Bielicach.
5. W CAiWS realizowane będą zajęcia dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – osób starszych tzw. seniorów zgodnie z definicją osoby starszej z ustawy z dnia 11 września 2015 r. o osobach starszych tj. osób, które ukończyły 60 rok życia.
6. Podmiot realizujący usługi opiekuńcze w CAiWS będzie monitorować ich świadczenie i zapewnia ich wysoką jakość, rozumianą przynajmniej jako zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi dla tych usług w Wytycznych EFS Plus.
7. Wykonawca wyznaczy Koordynatora osób skierowanych do realizacji usług, upoważnionego do reprezentowania Wykonawcy podczas realizacji przedmiotu umowy oraz kontaktu z Zamawiającym.
Część IV Prowadzenie zajęć edukacyjnych
1) Przedmiotem zamówienia w części IV jest prowadzenie zajęć edukacyjnych dla osób starszych 60+ w tym osób z niepełnosprawnością. Zajęcia mają na celu rozwijanie umiejętności i zainteresowań osób starszych.
2) Rodzaje i tematyka zajęć edukacyjnych:
a) językowe;
b) szkoła pamięci.
Preferencję tematyczne według zainteresowań uczestników zajęć.
3) Zajęcia będą realizowane w łącznym wymiarze 50 godzin dydaktycznych. Jedna grupa liczyła będzie średnio 25 osób.
4) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 9700 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja zajęć aktywizujących seniorów w Centrum Aktywności i Wolontariatu Seniorów w Starych Bielicach w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus”.
2. CAiWS działa w miejscowości Stare Bielice i ma na celu przeciwdziałanie osamotnieniu i marginalizacji seniorów- osób potrzebująca wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, służy organizacji wolnego czasu w/w osób, ich aktywizacji.
3. W zajęciach aktywizujących udział weźmie 50 uczestników projektu. Uczestnicy projektu będą podzieleni na dwie grupy po ok. 25 osób każda.
4. Zajęcia aktywizujące będą się odbywały w budynku CAiWS w Starych Bielicach.
5. W CAiWS realizowane będą zajęcia dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – osób starszych tzw. seniorów zgodnie z definicją osoby starszej z ustawy z dnia 11 września 2015 r. o osobach starszych tj. osób, które ukończyły 60 rok życia.
6. Podmiot realizujący usługi opiekuńcze w CAiWS będzie monitorować ich świadczenie i zapewnia ich wysoką jakość, rozumianą przynajmniej jako zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi dla tych usług w Wytycznych EFS Plus.
7. Wykonawca wyznaczy Koordynatora osób skierowanych do realizacji usług, upoważnionego do reprezentowania Wykonawcy podczas realizacji przedmiotu umowy oraz kontaktu z Zamawiającym.
Część V Prowadzenie warsztatów cyfrowych
1) Przedmiotem zamówienia w części V jest prowadzenie warsztatów cyfrowych dla osób starszych 60+ w tym osób z niepełnosprawnością. Zajęcia mają na celu rozwijanie umiejętności i zainteresowań osób starszych.
2) Warsztaty będą obejmowały zagadnienia dotyczące nowych technologii, multimediów, obsługi urządzeń mobilnych, korzystania z e-usług.
3) Zajęcia będą realizowane w łącznym wymiarze 30 godzin dydaktycznych. Jedna grupa liczyła będzie średnio 25 osób.
4) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5820 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23940 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Kobiety Kobietom

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722108655

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 79

7.3.4) Miejscowość: Białogard

7.3.5) Kod pocztowy: 78-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23940 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Kobiety Kobietom

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722108655

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 79

7.3.4) Miejscowość: Białogard

7.3.5) Kod pocztowy: 78-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Kobiety Kobietom

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722108655

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 79

7.3.4) Miejscowość: Białogard

7.3.5) Kod pocztowy: 78-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Kobiety Kobietom

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722108655

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 79

7.3.4) Miejscowość: Białogard

7.3.5) Kod pocztowy: 78-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Green Europe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722082045

7.3.3) Ulica: Plac Wolności 5

7.3.4) Miejscowość: Białogard

7.3.5) Kod pocztowy: 78-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.