Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00095023/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
- 2022/BZP 00135699/01 - Wynik z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego do Przedszkoli w Dzielnicy Białołęka w podziale na części współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modlińska197
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224438406
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego do Przedszkoli w Dzielnicy Białołęka w podziale na części współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6db6f3e-a444-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00329992/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sprzęt informatyczny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży”, Poddziałania 10.1.4 „Edukacja przedszkolna” w ramach ZIT2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095023/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.11.2022.MRO.MLU/ TP1-d
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 32800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest:Zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego do Przedszkoli w Dzielnicy Białołęka w podziale na następujące części:
Część 1 – zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola nr 414 w Warszawie, ul. M. Hemara 8
w Dzielnicy Białołęka ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e037/20, pn. „Przyjazne przedszkole dla wszystkich dzieci”,
Część 2 - zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola nr 428 w Warszawie, ul. Myśliborska 35 w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e035/20, pn. „Wyrównujemy szanse na lepszy start”,
Część 3 - zakup i dostawa wyposażenia dla Przedszkola nr 430 w Warszawie w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e034/20, pn. "Podróż poza horyzonty - Przedszkole z oddziałami integracyjnymi 430",
Część 4 - zakup i dostawa wyposażenia dla Przedszkola nr 431 w Warszawie w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e036/20 „Zwyczajni, niezwyczajni- działamy, wiedzę zdobywamy”,
realizowanych przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży”, Poddziałania 10.1.4 „Edukacja przedszkolna” w ramach ZIT.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ), formularz cenowy – załącznik nr 5 do SWZ, w tym załącznik nr 1 a/b/c/d do OPZ oraz załącznik nr 1 do OFERTY oraz wzór umowy (zał. nr 7 do SWZ).
2.2. Prawo opcji
Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
2.3 Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Zamawiający wymaga od Dostawcy, z którym podpisze umowę, aby był ubezpieczony w okresie realizacji umowy od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą, niż wartość złożonej oferty brutto w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z wymogami SWZ. Dostawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy) kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z warunkami ubezpieczyciela dotyczącymi przedmiotowego ubezpieczenia (poświadczone za zgodność z oryginałem) wraz
z oryginałem lub notarialnie uwierzytelnioną kopią do wglądu Zamawiającego. Szczegółowe zapisy znajdują się
w §2 wzoru umowy.
2.4. Rozwiązania równoważne.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Szczegółowe zapisy zawiera Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1 do SWZ
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.
2.7. Wartość zamówienia
Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.
2.8. Gwarancja jakości
Gwarancja jakości udzielona na okres wynikający z oferty Dostawcy na dostarczone wyposażenie i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzona odrębnym dokumentem gwarancyjnym. Szczegółowe warunki zawiera wzór umowy.
2.9. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzuli społecznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
38652100-1 - Projektory
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest:Zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego do Przedszkoli w Dzielnicy Białołęka w podziale na następujące części:
Część 1 – zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola nr 414 w Warszawie, ul. M. Hemara 8
w Dzielnicy Białołęka ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e037/20, pn. „Przyjazne przedszkole dla wszystkich dzieci”,
Część 2 - zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola nr 428 w Warszawie, ul. Myśliborska 35 w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e035/20, pn. „Wyrównujemy szanse na lepszy start”,
Część 3 - zakup i dostawa wyposażenia dla Przedszkola nr 430 w Warszawie w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e034/20, pn. "Podróż poza horyzonty - Przedszkole z oddziałami integracyjnymi 430",
Część 4 - zakup i dostawa wyposażenia dla Przedszkola nr 431 w Warszawie w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e036/20 „Zwyczajni, niezwyczajni- działamy, wiedzę zdobywamy”,
realizowanych przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży”, Poddziałania 10.1.4 „Edukacja przedszkolna” w ramach ZIT.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ), formularz cenowy – załącznik nr 5 do SWZ, w tym załącznik nr 1 a/b/c/d do OPZ oraz załącznik nr 1 do OFERTY oraz wzór umowy (zał. nr 7 do SWZ).
2.2. Prawo opcji
Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
2.3 Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Zamawiający wymaga od Dostawcy, z którym podpisze umowę, aby był ubezpieczony w okresie realizacji umowy od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą, niż wartość złożonej oferty brutto w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z wymogami SWZ. Dostawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy) kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z warunkami ubezpieczyciela dotyczącymi przedmiotowego ubezpieczenia (poświadczone za zgodność z oryginałem) wraz
z oryginałem lub notarialnie uwierzytelnioną kopią do wglądu Zamawiającego. Szczegółowe zapisy znajdują się
w §2 wzoru umowy.
2.4. Rozwiązania równoważne.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Szczegółowe zapisy zawiera Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1 do SWZ
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.
2.7. Wartość zamówienia
Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.
2.8. Gwarancja jakości
Gwarancja jakości udzielona na okres wynikający z oferty Dostawcy na dostarczone wyposażenie i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzona odrębnym dokumentem gwarancyjnym. Szczegółowe warunki zawiera wzór umowy.
2.9. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzuli społecznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
38652100-1 - Projektory
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 9600 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest:Zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego do Przedszkoli w Dzielnicy Białołęka w podziale na następujące części:
Część 1 – zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola nr 414 w Warszawie, ul. M. Hemara 8
w Dzielnicy Białołęka ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e037/20, pn. „Przyjazne przedszkole dla wszystkich dzieci”,
Część 2 - zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola nr 428 w Warszawie, ul. Myśliborska 35 w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e035/20, pn. „Wyrównujemy szanse na lepszy start”,
Część 3 - zakup i dostawa wyposażenia dla Przedszkola nr 430 w Warszawie w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e034/20, pn. "Podróż poza horyzonty - Przedszkole z oddziałami integracyjnymi 430",
Część 4 - zakup i dostawa wyposażenia dla Przedszkola nr 431 w Warszawie w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e036/20 „Zwyczajni, niezwyczajni- działamy, wiedzę zdobywamy”,
realizowanych przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży”, Poddziałania 10.1.4 „Edukacja przedszkolna” w ramach ZIT.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ), formularz cenowy – załącznik nr 5 do SWZ, w tym załącznik nr 1 a/b/c/d do OPZ oraz załącznik nr 1 do OFERTY oraz wzór umowy (zał. nr 7 do SWZ).
2.2. Prawo opcji
Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
2.3 Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Zamawiający wymaga od Dostawcy, z którym podpisze umowę, aby był ubezpieczony w okresie realizacji umowy od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą, niż wartość złożonej oferty brutto w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z wymogami SWZ. Dostawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy) kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z warunkami ubezpieczyciela dotyczącymi przedmiotowego ubezpieczenia (poświadczone za zgodność z oryginałem) wraz
z oryginałem lub notarialnie uwierzytelnioną kopią do wglądu Zamawiającego. Szczegółowe zapisy znajdują się
w §2 wzoru umowy.
2.4. Rozwiązania równoważne.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Szczegółowe zapisy zawiera Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1 do SWZ
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.
2.7. Wartość zamówienia
Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.
2.8. Gwarancja jakości
Gwarancja jakości udzielona na okres wynikający z oferty Dostawcy na dostarczone wyposażenie i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzona odrębnym dokumentem gwarancyjnym. Szczegółowe warunki zawiera wzór umowy.
2.9. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzuli społecznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
38652100-1 - Projektory
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 9600 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest:Zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego do Przedszkoli w Dzielnicy Białołęka w podziale na następujące części:
Część 1 – zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola nr 414 w Warszawie, ul. M. Hemara 8
w Dzielnicy Białołęka ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e037/20, pn. „Przyjazne przedszkole dla wszystkich dzieci”,
Część 2 - zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola nr 428 w Warszawie, ul. Myśliborska 35 w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e035/20, pn. „Wyrównujemy szanse na lepszy start”,
Część 3 - zakup i dostawa wyposażenia dla Przedszkola nr 430 w Warszawie w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e034/20, pn. "Podróż poza horyzonty - Przedszkole z oddziałami integracyjnymi 430",
Część 4 - zakup i dostawa wyposażenia dla Przedszkola nr 431 w Warszawie w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e036/20 „Zwyczajni, niezwyczajni- działamy, wiedzę zdobywamy”,
realizowanych przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży”, Poddziałania 10.1.4 „Edukacja przedszkolna” w ramach ZIT.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ), formularz cenowy – załącznik nr 5 do SWZ, w tym załącznik nr 1 a/b/c/d do OPZ oraz załącznik nr 1 do OFERTY oraz wzór umowy (zał. nr 7 do SWZ).
2.2. Prawo opcji
Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
2.3 Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Zamawiający wymaga od Dostawcy, z którym podpisze umowę, aby był ubezpieczony w okresie realizacji umowy od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą, niż wartość złożonej oferty brutto w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z wymogami SWZ. Dostawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy) kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z warunkami ubezpieczyciela dotyczącymi przedmiotowego ubezpieczenia (poświadczone za zgodność z oryginałem) wraz
z oryginałem lub notarialnie uwierzytelnioną kopią do wglądu Zamawiającego. Szczegółowe zapisy znajdują się
w §2 wzoru umowy.
2.4. Rozwiązania równoważne.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Szczegółowe zapisy zawiera Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1 do SWZ
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.
2.7. Wartość zamówienia
Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.
2.8. Gwarancja jakości
Gwarancja jakości udzielona na okres wynikający z oferty Dostawcy na dostarczone wyposażenie i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzona odrębnym dokumentem gwarancyjnym. Szczegółowe warunki zawiera wzór umowy.
2.9. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzuli społecznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
38652100-1 - Projektory
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 9600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4255,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4255,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4255,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010819923
7.3.3) Ulica: Lindleya 16
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-013
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4255,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa/sprzedaż komputerów przenośnych/laptopów
- "Zakup i sukcesywną dostawę produktów do żywienia pozajelitowego"
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Przebudowa linii ogrodzenia wewnętrznego w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Naprawa elewacji, remont, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 16 i 17 wraz z wymianą stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 17 w budynku nr 21 ul. Ostroroga 35 w Warszawie K-1039
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej dwóch lekarzy do Klinicznego Oddziału Chirurgii ogólnej i onkologicznej z częścią urazową w Szpitalu Wolskim
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów dla ZSZ w Dynowie
- dostawa przełączników sieciowych, UPS oraz CAL'e RDP dla Szpitala Bielańskiego
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- DOSTAWA SPRZĘTU ORAZ OPROGRAMOWANIA W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.