eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrawczynBudowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w msc. Oblęgorek ul. Zielona



Ogłoszenie z dnia 2025-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w msc. Oblęgorek ul. Zielona

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strawczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strawczyn.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w msc. Oblęgorek ul. Zielona

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4e70c1e-a3c6-47bc-a475-8e94aac7a5ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056935/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w msc. Oblęgorek ul. Zielona

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00055868

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIRP.ZP.271.1.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, gmina Strawczyn, zgodnie z załączoną dokumentacją.

Zadanie 1. Budowa sieci wodociągowej

– rurociąg z rur PCV Ø110mm mb. = 541.1
– rurociąg z rur PE Ø40mm mb. = 219.0
- hydrantów naziemnych p.poż Ø80 mm szt. = 5
– przejść pod drogą dla rur PE Ø110mm szt. 3
– przejść pod drogą dla rur PE Ø40mm szt.13

Zadanie 2. Budowa kanalizacji sanitarnej

– kanału z rur PCV Ø200 mm i PERC Ø200mm mb. = 836.5
– kanał z rur PERC Ø160 mm mb. = 169.5
– kanał z rur PCV Ø160 mm mb. = 30,5
– studzienek inspekcyjnych Ø1000 mm szt. = 13
– studzienki inspekcyjne Ø425 mm szt. = 24
– przewierty pod drogą dla rur PERC Ø 200 mm szt. = 5
– przewierty pod drogą dla rur PERC Ø 160 mm szt. = 11

Dodatkowe informacje:
- Studnie DN 1000 należy wykonać z betonu klasy C45, nasiąkliwość W8 oraz podłoże C12/15.
- Zwieńczenie studni betonowych DN 1000- płyta nadstudzienna.
- Włazy D400 typ ciężki.
- Odcinek kanalizacji sanitarnej S28-S29 należy wykonać z rury dn 200mm.


Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zezwolenia na prowadzenie robót w pasach drogowych. Do Wykonawcy również należy uzyskanie wszystkich stosownych i niezbędnych uzgodnień, zgód, zezwoleń oraz składania wniosków niezbędnych do prawidłowego wykonania i funkcjonowania budowanej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. W ramach robót należy również złożyć wniosek o pozwolenie na użytkowanie dla wybudowanej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w terminie określonym w dziale V niniejszej SWZ.

Przedmiot zamówienia należy wykonać należycie, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, które stanowią integralny załącznik do niniejszej SIWZ.
1) Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa, a roboty wyszczególnione w przedmiarze robót a nie ujęte w dokumentacji należy również wycenić. Ponadto roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a zawarte w dokumentacji projektowej również podlegają wycenie.
2) Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją techniczną i innymi dokumentami w celu ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
3) Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i inspektora nadzoru Strony ustalają zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy.
4) Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.
5) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych.
6) Wykonawca jest zobowiązany do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
7) Wykonanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
8) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów.
9) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Teren, na którym prowadzona będzie inwestycja jest ogólnodostępny i można go zwizytować bez udziału Zamawiającego.

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 674497,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2435155,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 674497,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Lesiak Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe LESMAR Przyczepy Towarowe,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591309997

7.3.3) Ulica: ul. Nowowiejska 64

7.3.4) Miejscowość: Strawczynek

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 674497,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.