eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WągrowiecModernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Kobylec wraz z monitoringiem produkcji i zużycia wody



Ogłoszenie z dnia 2023-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Kobylec wraz z monitoringiem produkcji i zużycia wody

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W WĄGROWCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570174030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Janowiecka 98A

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672621462

1.5.8.) Numer faksu: 672169579

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzgkimwagrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Kobylec wraz z monitoringiem produkcji i zużycia wody

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba4391f5-bd7f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194074

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037306/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Kobylec wraz z monitoringiem produkcji i zużycia wody

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125234

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZGKiM.3310-1/23.IN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Wągrowiec Powiat Wągrowiecki
Województwo Wielkopolskie Stacja Uzdatniania Wody Kobylec
Działka o numerze ewidencyjnym 156/1 Obręb ewidencyjny Kobylec
Zakres robót
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja przedsięwzięcia, w systemie zaprojektuj - wybuduj, polegająca na Modernizacji stacji uzdatniania wody w miejscowości Kobylec wraz z monitoringiem produkcji i zużycia wody”.
W ramach realizacji zamówienia wykonać należy:
1) dokumentację techniczno-budowlaną w postaci Projektu Budowlanego w branżach: technologicznej, sanitarnej, budowlanej, architektonicznej i konstrukcyjnej, elektrycznej i AKPiA wraz z uzyskaniem Pozwolenia na budowę;
2) demontaż istniejącej technologii SUW wraz z utylizacją odpadów;
3) prace rozbiórkowe ogrodzenia i obudowy jednej studni głębinowej;
4) modernizację ogólnobudowlaną istniejącego budynku SUW;
5) montaż urządzeń technologicznych w budynku SUW;
6) modernizację istniejącego odstojnika wód popłucznych;
7) instalację elektryczną i AKPiA do zasilania i sterowania pracą SUW;
8) budowę/montaż nowego żelbetowego zbiornika wód popłucznych;
9) budowę nowego zbiornika retencyjnego w konstrukcji stalowej o pojemności V=100 m3 oraz ułożenie rurociągu ssawnego, tłocznego, spustu oraz przelewu z włączeniem do istniejącej sieci;
10) montaż nowych obudów istniejących dwóch studni głębinowych w konstrukcji obudowy termoizolacyjnej. Wymiana istniejących pomp głębinowych wraz z orurowaniem i niezbędną armaturą;
11) wymianę istniejących rurociągów międzyobiektowych sieci zewnętrznych;
12) wykonanie oświetlenia obiektu oraz ujęć wody wraz z systemem CCTV;
13) budowę nowego ogrodzenia;
14) likwidację istniejącego podziemnego zbiornika żelbetowego;
15) prace związane z odbiorami technicznymi oraz rozruch stacji;
16) zakup oraz wdrożenie systemu zdalnego odczytu oraz monitoringu sieci wodociągowej w systemie odczytu radiowego.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów budowlanych dla potrzeb modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w Kobylcu wraz z uzyskaniem wymaganego pozwolenia na budowę oraz wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji robót budowlano-montażowych Stacji Uzdatniania Wody w Kobylcu wraz z ujęciem wody surowej.
Zakres zamówienia obejmuje:
• Wykonanie badań technologicznych określających sposób uzdatnienia wody.
• Opracowanie projektu modernizacji SUW podzielonego na oddzielne opracowania dla poszczególnych branż tzn.:
- architektoniczno-budowlaną,
- technologiczną i instalacji sanitarnych,
- konstrukcyjną,
- zewnętrznych sieci wodociągowo-kanalizacyjnych i elektrycznych,
- instalacji elektrycznych i oświetlenia, instalacji niskonapięciowych i AKPiA,
Należy wykonać:
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Opracowanie musi zawierać wszystkie roboty do wykonania w ramach modernizacji SUW dla danej branży i powinno być kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
Opracowanie musi być zgodne z obowiązującym prawem. Dokumentacja musi być zrealizowana i podpisana przez osoby posiadające stosowne uprawnienia do projektowania oraz kwalifikacje zawodowe.
Opracowanie projektowe danej branży ma zawierać niezbędne opisy i rysunki umożliwiające wykonanie robót budowlanych.
W zakresie zamówienia wymagane jest również opracowanie i uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów.
Należy zaprojektować rozwiązania i urządzenia sprawdzone pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym.
Zakres robót obejmuje:
a) w zakresie technologii zaprojektowanie i wykonanie układu technologicznego ujęcia wody ze studni głębinowych i SUW w tym:
• modernizację dwóch studni głębinowych,
• zaprojektowanie i wykonanie systemu napowietrzania,
• wykonanie układu filtracji jednostopniowej,
• zaprojektowanie i wykonanie procesu przeciwprądowego płukania filtrów,
• wykonanie rurociągu odprowadzenia wód popłucznych,
• zaprojektowanie i wykonanie pomieszczenia chlorowni,
• dostawę nowego zbiornika na sprężone powietrze wraz z węzłem redukcyjno-pomiarowym,
• budowa/montaż nowego żelbetowego zbiornika wód popłucznych,
• zaprojektowanie i wykonanie nowego zbiornika retencyjnego pionowego do wody uzdatnionej o pojemności 100 m3,
• zaprojektowanie i dostawa zestawu pomp sieciowych do podawania wody,
• wymiana wewnętrznego orurowania,
• montaż dwóch kondensacyjnych osuszaczy powietrza,
• wymiana istniejących międzyobiektowych sieci wodno-kanalizacyjnych.
b) w zakresie branży budowlanej zaprojektowanie i wykonanie: modernizacja ogólnobudowlana budynku stacji, w szczególności: wymiana stolarki okienno-drzwiowej, termomodernizacja obiektu, przebudowa fundamentów pod filtry ciśnieniowe, zapewnienie właściwego oświetlenia obiektu i terenu, zapewnienie właściwej ochrony przeciwpożarowej, pozostałe pracy wykończeniowe, wykonanie sieci między obiektowych dla nowego zbiornika retencyjnego,
c) w zakresie branży elektrycznej zaprojektowanie i wykonanie: instalacji elektrycznej wewnętrznej, instalacji gniazd, instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacji siłowej, antywłamaniowej, zalania oraz montaż infrastruktury elektrycznej a w szczególności: montaż kabli i przewodów, rozdzielnic, osprzętu elektroinstalacyjnego oraz inne prac elektryczne polegające na montażu połączeń wyrównawczych, instalacji przepięciowej, instalacji przeciwporażeniowej, instalacji odgromowej, instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego.
Przedmiotem zamówienia jest również:
• dostawa nowych wodomierzy przystosowanych do zdalnego odczytu wraz z nakładkami radiowym służącymi do odczytu stanu wodomierza i przesyłu danych do systemu informatycznego do zdalnego odczytu w liczbie 767 kpl.;
• usługa do przesyłu danych między urządzeniami zamontowanymi na wodomierzach a systemem informatycznym do zdalnego odczytu wodomierzy;
• wdrożenie i uruchomienie radiowego systemu zdalnego odczytu wodomierzy zapewniającego rejestrowanie, przetwarzanie, archiwizowanie i przekazywanie na potrzeby Zamawiającego danych odczytanych z wodomierzy.
Uwaga: Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa Program Funkcjonalno-użytkowy, który jest załącznikiem do SWZ (Załącznik nr 10).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

38421100-3 - Wodomierze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3687540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3687540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3687540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METROLOG SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631861838

7.3.3) Ulica: Kościuszki 97

7.3.4) Miejscowość: Czarnków

7.3.5) Kod pocztowy: 64-700

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3687540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.