Og³oszenie z dnia 2025-04-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00218696/01 - Wynik z dnia 2025-05-07
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko-Orlik 2012
przy ul. S³onecznej w Mykanowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Mykanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398110
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Samorz±dowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mykanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-233
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mykanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mykanow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko-Orlik 2012
przy ul. S³onecznej w Mykanowie”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e4ee32f0-4711-40b5-a09a-2c31243b9af2
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00194080
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00024350/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko - Orlik 2012” przy ul. S³onecznej w Mykanowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/ pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings
Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z https://platformazakupowa.pl/ dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych
czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu https://platformazakupowa.pl/ znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje
dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4)Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie
zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca,
bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/ do konkretnego wykonawcy.
7) Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na
https://platformazakupowa.pl/ ,tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 104, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na https://platformazakupowa.pl/ odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
11) Zamawiaj±cy wymaga, by formaty dokumentów sporz±dzanych przez Wykonawcê by³y zgodne z za³±cznikiem nr 2 do
rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych i jednocze¶nie
rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
12) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z
formatów:
a) .zip
b) .7Z
13) W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu
wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
14) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max
5MB.
15) Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê
mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PadES.
16) Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie
z dokumentem podpisywanym.19) Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem
formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Gminy w Mykanowie jest Wójt Gminy Mykanów z siedzib±: ul. Samorz±dowa 1, 42‑233 Mykanów;
2) we wszystkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem udostêpnionych danych osobowych mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ z
Inspektorem Ochrony Danych Gminy Mykanów pod adresem e‑mail:
ewa.olejarz@mykanow.pl lub na adres siedziby Urzêdu Gminy w Mykanowie ul. Samorz±dowa 1 42- 233 Mykanów;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (dalej ustawy Pzp) oraz podmioty
uprawnione do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy. Dane bêd± nastêpnie
przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia
Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych
rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba, ¿e przepisy
szczególne stanowi± inaczej;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie bêd±
profilowane;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Obowi±zek informacyjny okre¶lony przepisami RODO spoczywa tak¿e na Wykonawcach, którzy pozuskuj± dane osobowe osób
trzecich w celu przekazania ich Zamawiaj±cemu w ofertach. Dla uzyskania przez Zamawiaj±cego potwierdzenia, ¿e osoby, których
dane osobowe s± przekazywane Zamawiaj±cemu, dysponuj± ju¿ wskazanymi informacjami, jak równie¿ w celu w³a¶ciwego
zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których Wykonawca bêdzie korzysta³, przekazanych przez Wykonawcê w ofercie
celem uzyskania przedmiotowego zamówienia publicznego wymagane jest o¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce pozyskania przez
Wykonawcê danych osobowych od osób trzecich, które zawarte jest w formularzu oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia s± roboty budowlane, obejmuj±ce zadanie pn.: „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. S³onecznej w Mykanowie”
2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
a) wymianê nawierzchni boiska pi³karskiego z trawy syntetycznej o wymiarach:
30,0 x 62,0 m
• wyrównanie istniej±cej podbudowy t³uczniem kamiennym sortowanym z zagêszczeniem mechanicznym;
• dostawa i monta¿ nowej nawierzchni ze sztucznej trawy z zastosowaniem wklejanych linii segregacyjnych – 1860 m2 ,
• monta¿ bramek o wym. 5,0 x 2,0 m z siatk± polietylenow±
b) modernizacjê pi³kochwytów- pi³kochwyty z polipropylenu o wysoko¶ci 5 m, zamontowane wokó³ boiska do pi³ki no¿nej - 432 m2
c) wymianê siedzisk na trybunach boiska w ilo¶ci 40 szt.- w tym 20 szt. w kolorze niebieskim i 20 szt. w kolorze ¿ó³tym.
d) wymiana 2 wiat wraz z siedziskami dla zawodników rezerwowych o wymiarach 400 cm x 107 cm
Szczegó³y zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje SWZ oraz za³±cznik nr 8 do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót ; opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212220-4 - Roboty budowlane zwi±zane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45212221-1 - Roboty budowlane zwi±zane z obiektami na terenach sportowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy PZP Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± (1) robotê budowlan±, której zakres obejmowa³ budowê, przebudowê, remont lub modernizacjê boiska sportowego, o nawierzchni ze sztucznej trawy i powierzchni nie mniejszej ni¿ 1000 m2 .
Wykaz wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
Zamawiaj±cy wymaga, aby zakres pojedynczego wskazanego w wykazie zamówienia by³ zakresem zamówienia realizowanego na 1 obiekcie budowlanym.
Jako jedno zadanie nale¿y traktowaæ zrealizowany zakres rzeczowy na podstawie jednorazowej umowy zawartej bezpo¶rednio pomiêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym.
b)Warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje jedn± osob± zdoln± do wykonania zamówienia, tj.: Kierownikiem budowy
- kwalifikacje i umiejêtno¶ci: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, uprawniaj±cymi do kierowania robotami budowlanymi zwi±zanymi z obiektem budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia oraz przynale¿no¶æ do Okrêgowej Izby Budownictwa.
Uprawnienia winny potwierdzone byæ stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub inne wa¿ne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w w/w specjalno¶ciach wydane na podstawie wcze¶niejszych przepisów.
Uwagi:
Uprawnienia budowlane, o których mowa powy¿ej powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem, Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 220).
Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
1. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W przypadku, o którym mowa powy¿ej, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
2. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcie gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w ust. poprzedzaj±cym, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
6. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy.
7. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych ¿±da o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, w którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W celu wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych – za³±cznik nr 5 ( warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca przedstawi podpisany przez osobê uprawnion± wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o którym mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane by³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
- wykaz osób ( na potwierdzenie spe³nienia warunku nale¿y przedstawiæ wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ – daty wydania uprawnieñ , do¶wiadczenia a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami podpisany przez osobê uprawnion± sporz±dzony na podstawie za³±cznika nr 6
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Dokumenty wymagane od Wykonawcy sk³adane wraz z ofert± na potwierdzenie zgodno¶ci oferowanych dostaw z wymaganiami (przedmiotowe ¶rodki dowodowe), tj.:1. Raport z badañ laboratoryjnych potwierdzaj±cych spe³nienie wymogów FIFA Quality Programme for Football Turf dotycz±cy oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej (sztuczna trawa + wype³nienie granulat EPDM z recyklingu/techniczny) wykonanych przez akredytowane przez FIFA laboratorium (np. Labosport, ISA Spo-t, Sportlabs) potwierdzaj±ce jako¶æ produktu na najwy¿szym poziomie FIFA Quality Pro — edycja 2015 (dostêpny na www.FIFA.com) wraz z potwierdzeniem wszystkich wymaganych parametrów technicznych. Badanie laboratoryjne oferowanego systemu sztucznej trawy (sztuczna trawa + wype³nienie granulat EPDM z recyklingu/techniczny) na zgodno¶æ z norm± PN-EN 15330-1:2013 wykonane przez specjalistyczne laboratorium posiadaj±ce odpowiedni± akredytacjê.
2. Raport z badañ testu Lisport na min. 150 000 cykli dla w³ókna oferowanej trawy syntetycznej przeprowadzony przez niezale¿ne i akredytowane przez FIFA laboratorium zgodnie z norm± EN 15306 „Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych — nara¿enie trawy na oddzia³ywania" potwierdzaj±cy, ¿e w³ókno oferowanej trawy syrtetycznej po min. 150 000 cykli nie wykazuje powa¿nych uszkodzeñ.
3. Dokument potwierdzaj±cy posiadanie przez producenta aktualnego statusu FIFA PREFERRED PRODUCER (FPP).
4. ¦wiadectwo higieny (atesty PZH) dla sztucznej trawy oraz granulatu gumowego EPDM z recyklingu/techniczny.
5. Sprawozdanie z badañ na zawarto¶æ metali ciê¿kich oraz wielopier¶cieniowych wêglowodanów aromatyzowanych (WWA) potwierdzaj±cych zgodno¶æ z Rozporz±dzeniem (WE) 1907/2006 REACH wystawionych dla oferowanej partii wype³nienia (granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny) nie starsze ni¿ 6 miesi±ce.
6. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowan± inwestycjê wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez nroducenta na tê nawierzchniê.
7. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e trawa syntetyczna nadaje siê w 100% do recyklingu. Dokument musi byæ wydany przez niezale¿ne, akredytowane laboratorium zgodnie z ISO/I EC 17025:201).
2). Przedmiotowy ¶rodek dowodowy wskazany w ust. 1 Wykonawca sk³ada wraz z ofert±.
Brak przekazania przedmiotowych ¶rodków dowodowych wraz z skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp,
3).Zamawiaj±cy nie przewiduje uzupe³nienie przedmiotowego ¶rodka dowodowego po z³o¿eniu oferty zgodnie z art. 107 ust. 2 ustaw Pzp.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty, w celu wstêpnego wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku odstaw do wykluczenia, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert:1) o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania ( o¶wiadczenie nale¿y wype³niæ i podpisaæ przez osoby( osobê) uprawnion± - za³±cznik nr 2
2)o¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
( o¶wiadczenie wype³niæ i podpisaæ przez osoby(osobê) uprawniona – za³±cznik nr 3
3) klauzula informacyjna RODO - o¶wiadczenie sk³adane na druku oferty
4) pe³nomocnictwo z art.58 ust.2 ustawy, – Pzp ( je¶li dotyczy)
5) pe³nomocnictwo dla osoby / osób podpisuj±cej ofertê – pe³nomocnictwo dla osoby/ osób podpisuj±cej ofertê, je¿eli nie figuruj± one w odpisie z w³a¶ciwego rejestru. Pe³nomocnictwo powinno byæ z³o¿one w formie orygina³u
6) Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych, – ( je¶li dotyczy) wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych z jego opisem i normami. Dokument musi byæ z³o¿ony w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentacji
7) zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa
8) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby ( w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby) - w takim przypadku nale¿y równie¿ z³o¿yæ o¶wiadczenie podmiotu udostepniaj±cego o braku podstaw do wykluczenia oraz o spe³nieniu warunków
9) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spó³ka cywilna) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców (ka¿dy z cz³onków konsorcjum, wspólnik spó³ki cywilnej) wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy w wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê (konsorcja, spó³ki cywilne) maj± obowi±zek z³o¿yæ zgodnie z art.117 ust.4 ustawy Pzp o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni z nich. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1 tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. O¶wiadczenie to nale¿y z³o¿yæ, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
10) potwierdzenie wniesienia wadium - wniesienie wadium w porêczeniach lub gwarancjach obejmuje przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta tj. orygina³u dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcê. W przypadku ,gdy wadium zosta³o wniesione przelewem, zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy.
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1.Ka¿dy wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ sw± ofertê wadium w wysoko¶ci:5 000,00 z³ ( s³ownie ; piêæ tysiêcy z³ )
2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± 30 dni tj. do dnia 04.06.2025 r.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kliku formach wskazanych w art.97 ust.7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy
56 8258 0005 2000 0017 6965 0001 w BS Mykanów
z dopiskiem „ wadium dla zamówienia:”
pn „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko-Orlik 2012
przy ul. S³onecznej w Mykanowie”
Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert ( decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
5. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie ( wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta /porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu byæ Gmina Mykanów ul. Samorz±dowa 1, 42-233 Mykanów;
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem;
- kwotê gwarancji / porêczenia;
- termin wa¿no¶ci gwarancji/ porêczenia;
- zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/ porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art.98 ust.6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art.98 ust.2 pkt.3, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art.226 ust.1 pkt.14 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art.98 ust.1 – 5 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art.98 ust.6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia przedk³adaj± pe³nomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.58 ust.2 ustawy Pzp. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty w formie orygina³u. Je¿eli dokument zosta³ sporz±dzony w postaci papierowej i opatrzony w³asnorêcznym podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spó³ka cywilna) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców (ka¿dy z cz³onków konsorcjum, wspólnik spó³ki cywilnej) wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy w wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê (konsorcja, spó³ki cywilne) maj± obowi±zek z³o¿yæ zgodnie z art.117 ust.4 ustawy Pzp o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni z nich. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1 tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. O¶wiadczenie to nale¿y z³o¿yæ, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian zosta³ opisany w projekcie umowy - za³±cznik nr. 7 do SWZ w par. 217.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-06 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-06 11:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wszelkie dodatkowe informacje zawarte zosta³y w SWZ i za³±cznikachPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie ¶rodowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkê, rozbudowê, przebudowê i adaptacjê budynku mieszcz±cego siê pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegaj±cych na: Czê¶æ I - Przebudowie ¶ciany frontowej, Czê¶æ II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont ³azienki w Dziale ¯ywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOT£OWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKO¦NEJ 8 W KRAKOWIE
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Z³otnikach - Rolnicze Gospodarstwo Do¶wiadczalne Swadzim
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.