eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa endoprotez oraz innych implantów (elementów)



Ogłoszenie z dnia 2022-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa endoprotez oraz innych implantów (elementów)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI SZPITAL ORTOPEDYCZNO-REHABILITACYJNY IM. PROF.BOGUSŁAWA FRAŃCZUKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351194736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Modrzewiowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-224

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 428-73-04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@kcr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kcr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.kcr.pl/zamowienia-publiczne-i-ogloszenia/zamowienia-publiczne-2021-2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa endoprotez oraz innych implantów (elementów)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5edb60cd-c15c-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133233/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A.I.271.1.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 517592,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 (pakiet 1): Endoproteza przynasadowa stawu biodrowego w artykulacji Ceramika/XLPE z trzpieniem szyjkowym - 80 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy będący załącznikiem nr 4 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia będący załącznikiem nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141750-2 - Sztuczne stawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33183100-7 - Implanty ortopedyczne

33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 355555,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 (pakiet 2): Implanty artroskopowe. , w tym:
Zadanie 1. Implant do rekonstrukcji więzozrostu piszczelowo-strzałkowego (stopa) – 8 szt.; Zadanie 2. Implant do rekonstrukcji więzozrostu piszczelowo-strzałkowego (stopa) – 2 szt.; Zadanie 3. Zestaw do augmentacji taśmy zabezpieczającej przy rekonstrukcji więzadła strzałkowo – skokowego (stopa) – 10 szt.; Zadanie 4. System do rekonstrukcji więzadła przedniego bądź tylnego oparty na fiksacji korówkowej za pomocą podłużnej płytki (staw kolanowy) – 40 szt.; Zadanie 5. System do rekonstrukcji więzadła przedniego bądź tylnego oparty na fiksacji korówkowej za pomocą pętli z taśmy niewchłanianej (staw kolanowy) – 40 szt.; Zadanie 6. Tytanowe guziki do zawieszenia piszczelowego przeszczepu w rekonstrukcji ACL (staw kolanowy) – 40 szt.; Zadanie 7. Super mocna nić ortopedyczna w postaci ciągłej pętli #2 nałożona na prostą igłę z oczkiem dedykowana do obszycia przeszczepu (staw kolanowy) – 20 szt.; Zadanie 8. Supermocna nić ortopedyczna w postaci plecionki, niewchłanialna, rozmiar #2 (staw kolanowy) – 40 szt.; Zadanie 9. Zestaw do rekonstrukcji stawu AC (bark) - 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy będący załącznikiem nr 4 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia będący załącznikiem nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141750-2 - Sztuczne stawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33183100-7 - Implanty ortopedyczne

33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 129629,63 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 (pakiet 3): Materiał kościozastępczy stosowany w infekcjach kostnych (10 sztuk po 10 cm3 i 10 sztuk po 5 cm3). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy będący załącznikiem nr 4 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia będący załącznikiem nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141750-2 - Sztuczne stawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33183100-7 - Implanty ortopedyczne

33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 32407,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377568,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 377568,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377568,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smith& Nephew Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015890798

7.3.3) Ulica: ul. Osmańska 12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-823

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377568,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134319,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134319,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134319,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arthrex Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 145925027

7.3.3) Ulica: Łopuszańska 95

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-457

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134319,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34948,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34948,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34948,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solomed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123216029

7.3.3) Ulica: ul. Grzegórzecka 67F/47

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-559

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34948,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.