eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówGeneralny remont teatralnej windy towarowej w budynku Opery Krakowskiej w Krakowie ul. Lubicz 48



Ogłoszenie z dnia 2023-04-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Generalny remont teatralnej windy towarowej w budynku Opery Krakowskiej w Krakowie ul. Lubicz 48

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "Opera Krakowska" w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubicz 48

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-512

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.kurdziel@opera.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1931e42-e43a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Generalny remont teatralnej windy towarowej w budynku Opery Krakowskiej w Krakowie ul. Lubicz 48

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1931e42-e43a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00087873/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Generalny remont teatralnej windy towarowej w budynku Opery Krakowskiej w Krakowie ul. Lubicz 48.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w ramach budowy nowego gmachu zrealizował wykonanie specjalistycznej windy - dźwigu towarowego o nr fabrycznym S-083 zgodnie z projektem, w oparciu o produkcję i wykonawstwo firmy SURSUM Sp z o.o. Dźwig został dedykowany na potrzeby transportu scenografii na scenę z uwzględnieniem realizacji statutowych zadań Opery. W związku z intensywną pracą winda wykazuje cechy zużycia technicznego. Rozwiązanie zastosowane w dźwigu teatralnym jest jednostkowe i oparte na autorskim projekcie, a warunki techniczne na podstawie których dźwig jest dopuszczony do eksploatacji zostały opracowane, uzgodnione z Dozorem Technicznym i wdrożone w czasie produkcji i montażu przez firmę Sursum. Dźwig został wyprodukowany przez Sursum Sp. z o.o. w jedynym egzemplarzu wg dokumentacji projektowej konstrukcyjnej i technicznej firmy Sursum Sp z o.o. Nie jest możliwe przeprowadzenie takich czynności przez podmiot inny niż przez producenta. art. 214 ust. 1 pkt. 1 pzp

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CK-07/200-03/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Generalny remont teatralnej windy towarowej w budynku Opery Krakowskiej w Krakowie ul. Lubicz 48. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1 do OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sursum sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262150884

7.3.3) Ulica: Kopińska 31/3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-327

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-25 do 2023-09-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.