Ogłoszenie z dnia 2022-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00158852/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
- 2022/BZP 00170903/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnych perkusyjnych instrumentów muzycznych dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Kanclerza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Tomasza 43
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-027
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@amuz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.amuz.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa różnych perkusyjnych instrumentów muzycznych dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e97f9fc1-d2ed-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158852/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/001/2022-III
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40650,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy jednego ksylofonu drewnianego dla Katedry Perkusji i Muzyki Współczesnej AMKP. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A doSWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU). Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37316000-6 - Instrumenty perkusyjne
4.5.5.) Wartość części: 15447,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy jednego bębna wielkiego (gran cassa) z wyposażeniem dla Katedry Perkusji i Muzyki Współczesnej AMKP.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU). Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37316000-6 - Instrumenty perkusyjne
4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy zestawu wood blocków dla Katedry Perkusji i Muzyki Współczesnej AMKP. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawartezostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37316000-6 - Instrumenty perkusyjne
4.5.5.) Wartość części: 1626,02 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy czterech zestawów trójkątów z wyposażeniem dla Katedry Perkusji i Muzyki Współczesnej AMKP. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A doSWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU). Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37316000-6 - Instrumenty perkusyjne
4.5.5.) Wartość części: 3658,54 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy jednego tam- tamu ze statywem dla Katedry Perkusji i Muzyki Współczesnej AMKP. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A doSWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU). Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37316000-6 - Instrumenty perkusyjne
4.5.5.) Wartość części: 8943,09 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w tej części jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy jednych bongosów ze statywem dla Katedry Perkusji i Muzyki Współczesnej AMKP. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A doSWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte
zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37316000-6 - Instrumenty perkusyjne
4.5.5.) Wartość części: 1219,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18745,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18745,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18745,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Music Info Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790085754
7.3.3) Ulica: Zamknięta nr 10
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-554
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO MUSIC-INFO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO MUSIC-INFO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18745,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17950,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17950,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17950,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Music Info Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790085754
7.3.3) Ulica: Zamknięta nr 10
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-554
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO MUSIC-INFO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO MUSIC-INFO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17950,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1902,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1902,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1902,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Music Info Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790085754
7.3.3) Ulica: Zamknięta nr 10
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-554
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO MUSIC-INFO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO MUSIC-INFO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1902,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4072,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4072,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4072,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Music Info Spółka z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790085754
7.3.3) Ulica: Zamknięta nr 10
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-554
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO MUSIC-INFO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO MUSIC-INFO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4072,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12990,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12990,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12990,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Music Info Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790085754
7.3.3) Ulica: Zamknięta nr 10
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-554
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO MUSIC-INFO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO MUSIC-INFO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12990,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2302,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2302,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2302,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Music Info Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790085754
7.3.3) Ulica: Zamknięta nr 10
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-554
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO MUSIC-INFO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO MUSIC-INFO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2302,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa techniczna wiat przystankowych zlokalizowanych na przystankach komunikacyjnych na terenie Gminy Miejskiej Kraków
- Budowa chodnika przy ul. Zakręt. Realizacja robót budowlanych.
- Sukcesywna dostawa rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Zakup i dostawa wolnostojącego kriostatu półautomatycznego do Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz wdrożenia dedykowanego, autonomicznego systemu egzaminowania komputerowego (zdalnego oraz stacjonarnego)
- ZP.40.2025, KMP w Tarnowie - remont systemu wentylacji
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa instrumentów muzycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- Dostawa marimby, wibrafonu, ksylofonu wraz z akcesoriami i fortepianu gabinetowego dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Kazimierza Wiłkomirskiego w Elblągu
- Dostawa produktów edukacyjnych do 10 Lokalnych Klubów Rodzinnych, położonych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- Dostawa sprzętu elektronicznego i wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Wiedza kluczem do przyszłości - wsparcie dla szkół w Gminie Dębnica Kaszubska" - II postępowanie
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie, z podziałem na części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.