eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZbrosławiceRozbudowa oświetlenia na terenie Gminy Zbrosławice - Wieszowa, Zbrosławice



Ogłoszenie z dnia 2022-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oświetlenia na terenie Gminy Zbrosławice – Wieszowa, Zbrosławice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbrosławice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oświęcimska 2

1.5.2.) Miejscowość: Zbrosławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 666 44 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbroslawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbroslawice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zbroslawice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa oświetlenia na terenie Gminy Zbrosławice – Wieszowa, Zbrosławice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fc81fc7-c59f-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008302/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa oświetlenia dróg gminnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136183/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134696,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: „Rozbudowa oświetlenia ul. Racławicka w Wieszowie”.
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia ulicznego na dwóch fragmentach ulicy Racławickiej w Wieszowie:
 fragment I od strony ulicy Słowiańskiej (jedna latarnia oświetleniowa),
 fragment II od bocznej drogi dojazdowej na działce 686/153 (trzy latarnie oświetlenio¬we).

Nowe odcinki oświetlenia podłączyć zgodnie z warunkami przyłączenia TDS/NMG/2020-03-23/0000001 na istniejącym słupie istniejącej sieci rozdzielczo- oświetleniowej biegnącej wzdłuż ulicy Słowiańskiej (odcinek I) oraz na słupie istniejącej sieci rozdzielczo-oświetleniowej na bocznej drodze dojazdowej na działce 686/153 (odci¬nek II) poprzez rozłączniki bezpiecznikowe zabudowane w wolnostojących skrzynkach.
Zasilanie projektowanych fragmentów oświetlenia należy wykonać ziemną linią kablową NA2XY-J 4 x 35 z żyłami aluminiowymi łącząc nowo budowane odcinki z istniejącymi obwodami oświetleniowymi.
Do oświetlenia zastosowano oprawy uliczne LED 38 - 44 W o barwie 3000 K - 4000K i strumieniu świetlnym 4700 - 6000 lm. Oprawy należy zabudować bezpośrednio na stalowych, ocynkowanych okrągłych, słupach o wysokości 8 m. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.
Oprawy zabezpieczyć bezpiecznikami 4 A zamontowanymi w złączu słupowym.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
1) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilości 4 szt.
2) Montaż słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych, okrągłych wysokości 8 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 4 szt.
3) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 4 szt.
4) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 50 m.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 9A (dla części I) do SWZ. Do dokumentacji projektowej dołączony jest przedmiar robót, jednakże nie stanowi on dokumentu przesądzającego o ilości robót – zamówienie winno zostać wykonane zgodnie z dokumentacją projektową. Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy i nie zwalnia skalkulowania ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie pozostałej dokumentacji projektowej i ewentualnie wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 50011,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: „Budowa oświetlenia ul. Wrzosowa w Zbrosławicach”.
Przedmiotem zamówienia jest budowa na całej długości ulicy Wrzosowej w Zbrosławicach nowego odcinka oświetle¬nia ulicznego. Nowy odcinek oświetlenia podłączyć zgodnie z warunkami przyłączenia P/JGB/6114/2029 z zestawu złączowo pomiarowego poprzez szafę sterowniczą oświetlenia SO wykonanej w formie wolnostojącej skrzynki). Zasilanie nowego odcinka oświetlenia należy wykonać ziemną linią kablową 4 x 35 z żyłami aluminiowymi wyprowadzając ją z pola odpływowego nr 1 szafki SO. (drugie pole odpływowe przewidziano do zasilania oświetlenia ulicy Lawendowej objętej oddzielnym opracowaniem).
Do oświetlenia zastosowano oprawy uliczne LED 55 - 60 W o barwie 3000 K - 4000K i strumieniu świetlnym 7000 - 8000 Im w II klasie ochrony przeciwporażeniowej oraz IP 66 w kolorze zbliżonym do zastosowanego słupa.
Projektowane oprawy zabudować na stalowych, ocynkowanych okrągłych, słupach o wy-sokości 8 m z wysięgnikami o długości, ramienia 1,2 m i nachyleniu 5°. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.
Oprawy zabezpieczyć bezpiecznikami 4 A zamontowanymi w złączu słupowym, a obwód w szafce bezpiecznikiem 10 A.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
1) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilości 9 szt.
2) Montaż słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych, okrągłych wysokości 8 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 9 szt.
3) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 9 szt.
4) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 350 m.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 9B (dla części II) do SWZ. Do dokumentacji projektowej dołączony jest przedmiar robót, jednakże nie stanowi on dokumentu przesądzającego o ilości robót – zamówienie winno zostać wykonane zgodnie z dokumentacją projektową. Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy i nie zwalnia skalkulowania ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie pozostałej dokumentacji projektowej i ewentualnie wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 84685,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50011,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59954,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50011,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H.DYLA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751836090

7.3.3) Ulica: ul. Kochcicka 25

7.3.4) Miejscowość: Kochanowice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-713

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50011,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98855,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111949,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98855,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OBI COMPLEX Rafał Zgoda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751836090

7.3.3) Ulica: ul. Wysoka 5

7.3.4) Miejscowość: Żory

7.3.5) Kod pocztowy: 44-240

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84685,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.