Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00242667/01 - Wynik z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA WYROBÓW DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ DLA WOMP WE WROCŁAWIU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020625701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 100-102
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA WYROBÓW DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ DLA WOMP WE WROCŁAWIU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ae3db01-e356-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115256/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa wyrobów medycznych (MED)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/2wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/2wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MED/159/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 160637,74 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 13
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów do diagnostyki laboratoryjnej dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ: opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 1 do SWZ, wzór umowy zawarty
w załączniku 2 do SWZ, formularz ofertowy zawarty w załączniku nr 3 do SWZ oraz formularz kalkulacyjny xls zawarty w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 15309,05 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia opcjonalnego dla zadań 1, 2, 8, 9 i 10 zgodnie z formularzem kalkulacyjnym zawartym w załączniku nr 4 (zakładka opcja) oraz wzorem umowy zawartym w załączniku nr 2.Termin realizacji zamówienia opcjonalnego – do 30.11.2023 r
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów do diagnostyki laboratoryjnej dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ: opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 1 do SWZ, wzór umowy zawarty
w załączniku 2 do SWZ, formularz ofertowy zawarty w załączniku nr 3 do SWZ oraz formularz kalkulacyjny xls zawarty w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 4606,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia opcjonalnego dla zadań 1, 2, 8, 9 i 10 zgodnie z formularzem kalkulacyjnym zawartym w załączniku nr 4 (zakładka opcja) oraz wzorem umowy zawartym w załączniku nr 2.Termin realizacji zamówienia opcjonalnego – do 30.11.2023 r
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów do diagnostyki laboratoryjnej dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ: opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 1 do SWZ, wzór umowy zawarty
w załączniku 2 do SWZ, formularz ofertowy zawarty w załączniku nr 3 do SWZ oraz formularz kalkulacyjny xls zawarty w załączniku nr 4 do SWZ.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej postępowania.
4.2.5.) Wartość części: 9490,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów do diagnostyki laboratoryjnej dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ: opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 1 do SWZ, wzór umowy zawarty
w załączniku 2 do SWZ, formularz ofertowy zawarty w załączniku nr 3 do SWZ oraz formularz kalkulacyjny xls zawarty w załączniku nr 4 do SWZ.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej postępowania.
4.2.5.) Wartość części: 15250,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów do diagnostyki laboratoryjnej dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ: opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 1 do SWZ, wzór umowy zawarty
w załączniku 2 do SWZ, formularz ofertowy zawarty w załączniku nr 3 do SWZ oraz formularz kalkulacyjny xls zawarty w załączniku nr 4 do SWZ.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej postępowania.
4.2.5.) Wartość części: 9840,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów do diagnostyki laboratoryjnej dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ: opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 1 do SWZ, wzór umowy zawarty
w załączniku 2 do SWZ, formularz ofertowy zawarty w załączniku nr 3 do SWZ oraz formularz kalkulacyjny xls zawarty w załączniku nr 4 do SWZ.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej postępowania.
4.2.5.) Wartość części: 4706,40 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów do diagnostyki laboratoryjnej dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ: opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 1 do SWZ, wzór umowy zawarty
w załączniku 2 do SWZ, formularz ofertowy zawarty w załączniku nr 3 do SWZ oraz formularz kalkulacyjny xls zawarty w załączniku nr 4 do SWZ.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej postępowania.
4.2.5.) Wartość części: 4500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów do diagnostyki laboratoryjnej dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ: opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 1 do SWZ, wzór umowy zawarty
w załączniku 2 do SWZ, formularz ofertowy zawarty w załączniku nr 3 do SWZ oraz formularz kalkulacyjny xls zawarty w załączniku nr 4 do SWZ.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej postępowania.
4.2.5.) Wartość części: 7400,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia opcjonalnego dla zadań 1, 2, 8, 9i 10 zgodnie z formularzem kalkulacyjnym zawartym w załączniku nr 4 (zakładka opcja) oraz wzorem umowy zawartym w załączniku nr 2.
Termin realizacji zamówienia opcjonalnego – do 30.11.2023 r
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów do diagnostyki laboratoryjnej dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ: opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 1 do SWZ, wzór umowy zawarty
w załączniku 2 do SWZ, formularz ofertowy zawarty w załączniku nr 3 do SWZ oraz formularz kalkulacyjny xls zawarty w załączniku nr 4 do SWZ.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej postępowania.
4.2.5.) Wartość części: 8115,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia opcjonalnego dla zadań 1, 2, 8, 9i 10 zgodnie z formularzem kalkulacyjnym zawartym w załączniku nr 4 (zakładka opcja) oraz wzorem umowy zawartym w załączniku nr 2.
Termin realizacji zamówienia opcjonalnego – do 30.11.2023 r
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów do diagnostyki laboratoryjnej dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ: opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 1 do SWZ, wzór umowy zawarty
w załączniku 2 do SWZ, formularz ofertowy zawarty w załączniku nr 3 do SWZ oraz formularz kalkulacyjny xls zawarty w załączniku nr 4 do SWZ.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej postępowania.
4.2.5.) Wartość części: 2534,0 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia opcjonalnego dla zadań 1, 2, 8, 9 i 10 zgodnie z formularzem kalkulacyjnym zawartym w załączniku nr 4 (zakładka opcja) oraz wzorem umowy zawartym w załączniku nr 2.Termin realizacji zamówienia opcjonalnego – do 30.11.2023 r
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów do diagnostyki laboratoryjnej dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ: opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 1 do SWZ, wzór umowy zawarty
w załączniku 2 do SWZ, formularz ofertowy zawarty w załączniku nr 3 do SWZ oraz formularz kalkulacyjny xls zawarty w załączniku nr 4 do SWZ.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej postępowania.
4.2.5.) Wartość części: 32470,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów do diagnostyki laboratoryjnej dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ: opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 1 do SWZ, wzór umowy zawarty
w załączniku 2 do SWZ, formularz ofertowy zawarty w załączniku nr 3 do SWZ oraz formularz kalkulacyjny xls zawarty w załączniku nr 4 do SWZ.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej postępowania.
4.2.5.) Wartość części: 6642,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów do diagnostyki laboratoryjnej dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ: opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 1 do SWZ, wzór umowy zawarty
w załączniku 2 do SWZ, formularz ofertowy zawarty w załączniku nr 3 do SWZ oraz formularz kalkulacyjny xls zawarty w załączniku nr 4 do SWZ.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej postępowania.
4.2.5.) Wartość części: 8346,24 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu:
na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w tym oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów na podstawie art. 439 ust. 1 ustawy Pzp.1.1 Dostawca uprawniony jest do wystąpienia z jednorazowym wnioskiem o zmianę umowy w sytuacji, gdy wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w komunikacie opublikowanym przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w II półroczu 2023 r. w stosunku do I półrocza 2023 r. uległ zmianie o minimum 10%.
1.2 Dostawca składając wniosek o zmianę wynagrodzenia jest zobowiązany wykazać rzeczywisty wpływ zmiany wskaźnika zmiany cen ogłoszonego przez Prezesa GUS na zwiększenie kosztów realizacji umowy przedstawiając szczegółowe wyliczenia
i zależności pomiędzy zmianą ceny materiałów i kosztów a ceną wykonania przedmiotu umowy.
1.3 Obowiązek wykazania zmiany cen materiałów i kosztów na cenę wykonania zamówienia należy do Dostawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego.
1.4 Zamawiający w ciągu 14 dni od daty wpływu wniosku dokona oceny wniosku
i przedstawionych dowodów. Po dokonaniu pozytywnej oceny złożonego wniosku Strony przystąpią do negocjacji w zakresie zmiany wynagrodzenia brutto.
1.5 Podstawą zmiany wynagrodzenia brutto jest podpisanie aneksu do umowy.
1.6 Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką Zamawiający dopuszcza
w efekcie zastosowania postanowień ujętych w niniejszym paragrafie wynosi 10 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy.
1.7 Dostawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione na podstawie niniejszego paragrafu zobowiązuje się zmienić wynagrodzenie podwykonawcy, z którym zawarł umowę w celu realizacji przedmiotu umowy, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów
i kosztów dotyczących zobowiązania Podwykonawcy.
2. Zamawiający zakłada możliwość zwiększenia zakresu zamówienia o wartości do maksymalnie 20% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy,
w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu umowy w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający zakłada możliwość zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
a nie powstałych winy Zamawiającego lub Dostawcy lub przy zmianie potrzeb wynikłych w trakcie realizacji niniejszej umowy. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie zakresu zamówienia do 20% wynagrodzenia brutto, o którym mowa § 2 ust. 1 umowy.
4. Wartość zakresu zwiększenia lub zmniejszenia przedmiotu umowy zostanie określona na podstawie cen zawartych w formularzu ofertowym Dostawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/2wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-10 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-08
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
- Dostawa dwóch automatycznych detektorów bioaerozoli z atomizerem wraz z oprogramowaniem do zarządzania i wizualizacji danych oraz 2-letnim wsparciem w użytkowaniu i serwisem urządzeń
- Przebudowa mostów w ciągu DW 357 w km 35+104 oraz 35+162 wraz z remontem drogi w m. Nowogrodziec. CPV 45000000-7
- Remont elewacji budynku urzędu i garażu wraz z remontem pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 94
- Budowa zatok autobusowych i chodników na DK35 z podziałem na zadania: Zadanie 1: Marcinowice Zadanie 2: Szczepanów Zadanie 3: Wojnarowice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów multiplex PCR do diagnostyki genetycznej zakażeń na panelach syndromicznych wykrywających wirusy, bakterie, mechanizmy oporności i grzyby ... w podziale na 14 części
- Dostawa aparatu do oznaczania chloramfenikolu w paszy i wodzie
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów zużywalnych według katalogu Promega na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawa artykułów laboratoryjnych.
- Dostawa pyłomierza grawimetrycznego do jednostki organizacyjnej UW-M w Olsztynie
- Zakup i dostawa dwóch przenośnych spektrometrów promieniowania gamma i neutronowego dla potrzeb Placówki Straży Granicznej w Łodzi
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.