Og³oszenie z dnia 2021-09-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00243472/01 - Wynik z dnia 2021-10-25
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa chodnika w ci±gu ulicy ks. Jana Twardowskiego w Bar³ominie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA LUZINO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675340
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ofiar Stutthofu 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Luzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-242
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@luzino.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.luzino.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodnika w ci±gu ulicy ks. Jana Twardowskiego w Bar³ominie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-abee175b-202c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00194392
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003759/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.14 Budowa chodnika w ci±gu ul. ks. Jana Twardowskiego w Bar³ominie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.platformazakupowa.pl/pn/ug_luzino/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/ug_luzino/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn±, za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus Sp. z o.o., platformazakupowa.pl (zwanej w tre¶ci jako „Platforma zakupowa” lub „Platforma”), pod adresem:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/ug_luzino/proceedings i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” znajduj±cego siê na stronie danego postêpowania.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, przekazywane przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3. Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w postaci elektronicznej i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertê sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania
publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670, 952, 1005), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych, np. .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt. 4. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1; z
2018 r. Nr 127 poz. 2, z 2021r. nr 74 poz. 35), dalej „RODO”, informujemy, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Luzino, 2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Luzino, adres e-mail: inspektor.abi@gmail.com , 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane
bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia
umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym; 4) odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pan/Pani: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3.16.) RODO ograniczenia stosowania)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których
dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym
postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 3. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia.
4. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 19.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, w szczególno¶ci budowê chodnika o d³ugo¶ci oko³o 521 m wzd³u¿ ul. Ks. Jana Twardowskiego w miejscowo¶ci Bar³omino, gmina Luzino wraz z budow± wjazdu na posesjê.
UWAGA 1 Zamawiaj±cy powierzy Wykonawcy, do wbudowania nastêpuj±ce materia³y budowlane:
1) Kostkê betonow± 10 x 20 g. 8 cm – w ilo¶ci 777 m2
2) Krawê¿niki betonowe – w ilo¶ci 76 szt.
3) Betonowe obrze¿a chodnikowe – w ilo¶ci 805 szt.
UWAGA 2W zwi±zku z tym, ¿e zakres przedmiotu zamówienia, zosta³ ograniczony w stosunku do zakresu okre¶lonego w za³±czonej do SWZ dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, wycenie podlega zakres robót, który zosta³ okre¶lony w przedmiarze robót, stanowi±cym za³±cznik do niniejszej SWZ. Przedmiotowe ograniczenie nale¿y konsekwentnie uwzglêdniæ czytaj±c tre¶æ dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jako¶ciowe odnosz±ce siê do, co najmniej g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia, okre¶lone zosta³y w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowi±cych Za³±cznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek pieszych
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek rowerowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 14.4. Ocena przeprowadzona bêdzie w skali punktowej 0-100 pkt. Oferta najtañsza otrzyma 100 pkt., pozosta³e proporcjonalnie mniej (proporcjonalno¶æ liniowa).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
24.1. Wykonawca, najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert, winien wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 5.000,00 z³ (s³ownie: piêæ tys. z³ i 00/100) i utrzymaæ go nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.24.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
24.3. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ przelewem bankowym na konto Zamawiaj±cego: 81 8349 0002 0012 8818 2000 0090 z dopiskiem: WADIUM – BUDOWA CHODNIKA W CIAGU ULICY KS. JANA TWARDOWSKIEGO W BAR£OMINIE – sprawa 19.2021.
24.4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej uznaje siê datê uznania ¶rodków na koncie Zamawiaj±cego (dzieñ, godzina).
24.5. W przypadku z³o¿enia wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê (np. bank, ubezpieczyciela).
Uwaga! Cyfrowe odwzorowanie (kopia elektroniczna dokumentu zapisanego w postaci papierowej, np. skan, fotokopia) nie stanowi orygina³u gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
24.6. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie uwa¿a siê za wniesione prawid³owo.
24.7. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji, gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
24.8. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) którego oferta zosta³a odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku, gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
24.9. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt. 24.7, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej.
24.10. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê. 24.11. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium. 24.12. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, w okoliczno¶ciach wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
24.13. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.1) Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia mog± byæ:
a) wspólnicy spó³ki cywilnej – w rozumieniu przepisów art. 860-875 KC,
b) Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego, nie bêd±cy spó³k± cywiln± w rozumieniu przepisów KC np.: tak zwane „konsorcjum” dwóch lub wiêcej podmiotów gospodarczych, 2) w takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia,
albo reprezentowania, w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika powinien zawieraæ wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania;
- pe³nomocnictwo winno byæ podpisane przez wszystkich tych Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie publiczne, którzy ustanawiaj± pe³nomocnika; - podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub wpisie do centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, 4) oferta
winna byæ podpisana przez ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub upowa¿nionego pe³nomocnika, 5) W przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej, oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, Wykonawcy, na ¿±danie Zamawiaj±cego, zobowi±zani s± przed podpisaniem umowy, przedstawiæ Zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, zawieraj±c± w szczególno¶ci: a) wskazania regu³ ponoszenia odpowiedzialno¶ci przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, b) wskazania podmiotu, który bêdzie wystawc± faktury w ramach realizacji zamówienia, c) wskazania podmiotu, który bêdzie ich reprezentowa³ w stosunkach zewnêtrznych, d) zapis, z którego
wynika, ¿e umowa reguluj±ca wspó³pracê tych Wykonawców nie mo¿e zostaæ rozwi±zana przed zakoñczeniem realizacji zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci, z uwzglêdnieniem postanowieñ §20ust.6 umowy.2.Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmiany tre¶ci umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególno¶ci w zakresie:1)aktualizacji harmonogramu prac w miarê potrzeb, z zachowaniem terminu koñcowego, o którym mowa w§2ust.1 umowy, z uwzglêdnieniem postanowieñ§19ust.5umowy(je¿eli dotyczy),2)zmiany terminu koñcowego w przypadku: a)nieterminowego przekazania terenu budowy, b)wyst±pienia si³y wy¿szej, c)wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych tj. d³ugotrwa³e, trwaj±ce nieprzerwanie poprzez okres, co najmniej7dni: silne mrozy poni¿ej-10stopniC, ponad normowe opady ¶niegu, ulewne deszcze, wysokie temperatury powy¿ej30stopni C; - niemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, z zachowaniem wymaganej technologii, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, d)konieczno¶ci wykonania robót nie przewidzianych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a polegaj±cych na podniesieniu warunków u¿ytkowych obiektu, zmianie funkcji, podniesienia jako¶ci wykoñczenia lub wyposa¿enia, wprowadzeniu zmian polegaj±cych na obni¿eniu kosztu obiektu budowlanego,e)zwi±zku z okoliczno¶ciami nie maj±cymi zwi±zku z prowadzonymi robotami budowlanymi, a wynikaj±cymi z prowadzonej przez inwestora dzia³alno¶ci,f)przed³u¿enia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez ¶rodki ochrony prawnej wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty przed zawarciem umowy, gdy termin zakoñczenia robót okre¶lony zosta³ dat±,g)napotkania warunków fizycznych nieprzewidywalnych, maj±cych wp³yw na wyd³u¿enie procesu inwestycyjnego, zmian robót budowlanych wprowadzonych decyzjami administracyjnymi wydanymi, lub które uzyska³y walor ostateczno¶ci po dniu rozstrzygniêcia postêpowania skutkuj±cego podpisaniem niniejszej umowy i dotycz±cymi stron umowy, obiektu budowlanego, prowadzonych robót budowlanych lub innych okoliczno¶ci maj±cych zwi±zek z przedmiotem umowy,h)zmiany zakresu robót przez inwestora lub konieczno¶ci wykonania innych robót dodatkowych (zamiennych), i)zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególno¶ci: niewypa³y i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, j)odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, ale istotnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, k)odmiennych (ale istotnych dla realizacji przedmiotu zamówienia)od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie podziemnych sieci, instalacji, urz±dzeñ lub niezinwentaryzowanych albo b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ¶ciany szczelne, itp.),l)zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy na skutek wyst±pienia okoliczno¶ci przewidzianych wpkt.3.pod warunkiem podpisania przez strony porozumienia w sprawie zmiany terminu.3)sposobu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku: a)stwierdzenia wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, skutkuj±cych konieczno¶ci± dokonania poprawek lub uzupe³nieñ, których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ,b)niedostêpno¶ci na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowalnych spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ – nie dotyczy materia³u powierzonego Wykonawcy, o którym mowaw §1ust.2 niniejszej umowy,c)pojawienia siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji, pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umo¿liwiaj±cych uzyskanie lepszej jako¶ci robót – nie dotyczy materia³u powierzonego Wykonawcy, o którym mowa w §1ust.2niniejszej umowy,7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-13 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/ug_luzino/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-13 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-11
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
d) pojawienia siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji przedmiotu umowy lub kosztów wykonywanych prac, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,e) celowo¶ci lub konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, wynikaj±cej z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ,f) wyst±pienia warunków terenowych odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci braku zinwentaryzowania obiektów budowlanych lub zinwentaryzowania obiektów budowlanych w sposób wadliwy,g) wyst±pienia konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych, technologicznych lub materia³owych ni¿ wskazano w dokumentacji projektowej, ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa,h) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z inwestycjami planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,i) podjêcia przez osoby trzecie dzia³añ uniemo¿liwiaj±cych lub utrudniaj±cych wykonanie przedmiotu umowy w sposób przewidziany w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron umowy,4) zakresu przedmiotu umowy w przypadku:a) podjêcia przez osoby trzecie dzia³añ uniemo¿liwiaj±cych lub utrudniaj±cych wykonanie przedmiotu umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron umowy,b) rezygnacji przez Zamawiaj±cego z wykonania czê¶ci przedmiotu umowy w razie uznania ich wykonania za zbêdne, czego nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ, c) wykonania nieprzewidzianych robót niezbêdnych do realizacji przedmiotu umowy,5) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany:a) wysoko¶ci podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 ze zm.),- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê; - w przypadku, o którym mowa w lit. b, c i d, Wykonawca, w terminie 30 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, zobowi±zany jest przedstawiæ, w formie pisemnej, wniosek uzasadniaj±cy zwiêkszenie wynagrodzenia,e) na skutek sytuacji niemo¿liwych do przewidzenia w momencie podpisywania umowy, o których mowa w § 1 ust. 5, 6, 7, 8 niniejszej umowy,6)zamiany lub wprowadzenia nowych podwykonawców, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiaj±cego, na zasadach okre¶lonych w umowie,7)zmiany formy zabezpieczenia na wniosek Wykonawcy, zgodnie z ustaw± Pzp, pod warunkiem zachowania ci±g³o¶ci zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego warto¶ci,8)zmiany danych Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy (bez zmiany samego Wykonawcy), 9) wyst±pienia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie mo¿na by³o usun±æ w inny sposób, a zmiana taka bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji.
INNE PRZETARGI LUZINO
- PRZEBUDOWA ULICY MICKIEWICZA W LUZINIE CZÊ¦Æ NR 2 POSTÊPOWANIA - BUDOWA NAWIERZCHNI ULICY MICKIEWICZA W LUZINIE
- UTWARDZENIE NAWIERZCHNI ULIC NA TERENIE GMINY LUZINO, W MIEJSCOWO¦CIACH: LUZINO I WYSZECINO
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ROBOTNICZEJ, UL. POPRZECZNEJ I UL. 10 MARCA W LUZINIE O BUDOWÊ JEZDNI, BUDOWÊ CHODNIKA I BUDOWÊ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
wiêcej: przetargi LUZINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Du¿y - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.