eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BoniewoRemont/modernizacja budynków komunalnych gminy Boniewo



Ogłoszenie z dnia 2022-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont/modernizacja budynków komunalnych gminy Boniewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BONIEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 28

1.5.2.) Miejscowość: Boniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-851

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 516168024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ug.boniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/boniewo/proceedings

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ae8d018-bbbc-11ec-9f44-6e63702cb2f7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont/modernizacja budynków komunalnych gminy Boniewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ae8d018-bbbc-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194429

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030402/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont/modernizacja budynków komunalnych w gminie Boniewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122081/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiPF.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6317871,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć I – Remont/modernizacja budynku komunalnego w miejscowości Boniewo Dz.ew. 262/2, 263/2, 152/3
W ramach zadania zostaną wykonane roboty budowlane :
1. Roboty przygotowawcze,
2. Budowa klatki schodowej zewnętrznej wraz z szybem widmowym,
3. Roboty budowlane wewnętrzne adaptacyjne,
4. Roboty wykończeniowe zewnętrzne,
5. Roboty drogowe,
6. Instalacje elektryczne
7. Instalacje wodno-kanalizacyjne
8. Instalacja ogrzewania ,
9. Instalacje wentylacyjna,
10. Instalacja klimatyzacyjna,
11. Pompy ciepła,
12. Kanalizacja sanitarna zewnętrzna,
Szczegóły zostały zawarte w dokumentacji projektowej, przedmiarach ,SST stanowiących złącznik nr 1 do SWZ i będących jej integralną częścią .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 4502797,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II- Remont/modernizacja budynków komunalnych w miejscowości Kaniewo, Mikołajki, Boniewo

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj remontu/modernizacji budynków wielorodzinnych w miejscowościach Kaniewo dz.ew. nr 190/4 (budynek ujęty w rejestrze zabytków A/1246/1-2), Boniewo dz.ew nr 219/2 ( budynek ujęty w rejestrze zabytków nr A/1231/1-2 ), Mikołajki dz.ew. nr 179/8

1. Budynek komunalny w miejscowości Kaniewo :
Zadanie obejmuje:
a/ wykonanie dokumentacji projektowej uzgodnionej i zaakceptowanej z uzyskaniem pozwoleń na realizację zadania
b/ wykonanie robot budowlanych w tym : termomodernizacyjnych/ pokrycie dachu budynku, obróbki blacharskie, izolacja stropu, izolacja ścian fundamentowych, elewacja/ , elektrycznych , remont części wspólnych budynku , remont schodów wejściowych
Szczegóły zostały zawarte w PFU stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i będącym jej integralną częścią .
2. Budynek komunalny w miejscowości Boniewo

a/ wykonanie dokumentacji projektowej uzgodnionej i zaakceptowanej z uzyskaniem pozwoleń na realizację zadania
b/ wykonanie robot budowlanych w tym : termomodernizacyjnych/ pokrycie dachu budynku, obróbki blacharskie, izolacja stropu, izolacja ścian fundamentowych, elewacja/ , elektrycznych , remont części wspólnych budynku , remont schodów wejściowych
Szczegóły zostały zawarte w PFU stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i będącym jej integralną częścią .

3. Budynek komunalny w miejscowości Mikołajki

a/ wykonanie dokumentacji projektowej uzgodnionej i zaakceptowanej z uzyskaniem pozwoleń na realizację zadania
b/ wykonanie robot budowlanych w tym : termomodernizacyjnych/ pokrycie dachu budynku, obróbki blacharskie, izolacja stropu, izolacja ścian fundamentowych, elewacja/ , elektrycznych , remont części wspólnych budynku , remont schodów wejściowych
Szczegóły zostały zawarte w PFU stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i będącym jej integralną częścią .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1815074,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5608370,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5899999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5608370,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo-Usługowy Krzysztof Sadzikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880006280

7.3.3) Ulica: Wschodnia

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5608370,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , którą zmawiający zamierza poznaczyć na sfinansowanie zamówienia .

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2989900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2989900

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.