Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00122081/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
- 2022/BZP 00277665/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-26
- 2023/BZP 00293728/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont/modernizacja budynków komunalnych gminy Boniewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BONIEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866809
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 28
1.5.2.) Miejscowość: Boniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-851
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 516168024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ug.boniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/boniewo/proceedings
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ae8d018-bbbc-11ec-9f44-6e63702cb2f71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont/modernizacja budynków komunalnych gminy Boniewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ae8d018-bbbc-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194429
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030402/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont/modernizacja budynków komunalnych w gminie Boniewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122081/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiPF.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6317871,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć I – Remont/modernizacja budynku komunalnego w miejscowości Boniewo Dz.ew. 262/2, 263/2, 152/3W ramach zadania zostaną wykonane roboty budowlane :
1. Roboty przygotowawcze,
2. Budowa klatki schodowej zewnętrznej wraz z szybem widmowym,
3. Roboty budowlane wewnętrzne adaptacyjne,
4. Roboty wykończeniowe zewnętrzne,
5. Roboty drogowe,
6. Instalacje elektryczne
7. Instalacje wodno-kanalizacyjne
8. Instalacja ogrzewania ,
9. Instalacje wentylacyjna,
10. Instalacja klimatyzacyjna,
11. Pompy ciepła,
12. Kanalizacja sanitarna zewnętrzna,
Szczegóły zostały zawarte w dokumentacji projektowej, przedmiarach ,SST stanowiących złącznik nr 1 do SWZ i będących jej integralną częścią .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 4502797,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II- Remont/modernizacja budynków komunalnych w miejscowości Kaniewo, Mikołajki, BoniewoPrzedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj remontu/modernizacji budynków wielorodzinnych w miejscowościach Kaniewo dz.ew. nr 190/4 (budynek ujęty w rejestrze zabytków A/1246/1-2), Boniewo dz.ew nr 219/2 ( budynek ujęty w rejestrze zabytków nr A/1231/1-2 ), Mikołajki dz.ew. nr 179/8
1. Budynek komunalny w miejscowości Kaniewo :
Zadanie obejmuje:
a/ wykonanie dokumentacji projektowej uzgodnionej i zaakceptowanej z uzyskaniem pozwoleń na realizację zadania
b/ wykonanie robot budowlanych w tym : termomodernizacyjnych/ pokrycie dachu budynku, obróbki blacharskie, izolacja stropu, izolacja ścian fundamentowych, elewacja/ , elektrycznych , remont części wspólnych budynku , remont schodów wejściowych
Szczegóły zostały zawarte w PFU stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i będącym jej integralną częścią .
2. Budynek komunalny w miejscowości Boniewo
a/ wykonanie dokumentacji projektowej uzgodnionej i zaakceptowanej z uzyskaniem pozwoleń na realizację zadania
b/ wykonanie robot budowlanych w tym : termomodernizacyjnych/ pokrycie dachu budynku, obróbki blacharskie, izolacja stropu, izolacja ścian fundamentowych, elewacja/ , elektrycznych , remont części wspólnych budynku , remont schodów wejściowych
Szczegóły zostały zawarte w PFU stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i będącym jej integralną częścią .
3. Budynek komunalny w miejscowości Mikołajki
a/ wykonanie dokumentacji projektowej uzgodnionej i zaakceptowanej z uzyskaniem pozwoleń na realizację zadania
b/ wykonanie robot budowlanych w tym : termomodernizacyjnych/ pokrycie dachu budynku, obróbki blacharskie, izolacja stropu, izolacja ścian fundamentowych, elewacja/ , elektrycznych , remont części wspólnych budynku , remont schodów wejściowych
Szczegóły zostały zawarte w PFU stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i będącym jej integralną częścią .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1815074,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5608370,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5899999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5608370,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo-Usługowy Krzysztof Sadzikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880006280
7.3.3) Ulica: Wschodnia
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD HANDLOWO - USŁUGOWY - KRZYSZTOF SADZIKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD HANDLOWO - USŁUGOWY - KRZYSZTOF SADZIKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5608370,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , którą zmawiający zamierza poznaczyć na sfinansowanie zamówienia .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2989900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2989900
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.