Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00097925/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Nowy Korczyn – powt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Korczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010429
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Korczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-136
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@nowykorczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowykorczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef9477d8-add4-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Nowy Korczyn – powt.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef9477d8-add4-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017157/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Nowy Korczyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020, Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097925
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZITŚ.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4336429,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej i OSP w Brzostkowie i w Starym Korczynie oraz roboty budowlane w świetlicy wiejskiej w Brzostkowie i w Starym Korczynie1) Zakres robót dla zadania Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej i OSP w Brzostkowie i w Starym Korczynie:
a) Brzostów
- docieplenie budynku oraz docieplenie ściany oddzielenia PPOŻ wełną mineralną,
- wymiana i montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie opaski z kostki betonowej,
- wymiana podłogi na sali głównej (istniejąca podłoga drewniana),
- wymiana podłogi w pomieszczeniu klatki schodowej,
- wymiana podłogi w pomieszczeniu garażu (istniejąca podłoga cementowa),
- instalacja C. O. – grzejniki i armatura grzejnikowa – parter,
- instalacja C. O. – rurociągi grzewcze – parter,
- instalacja C. O. – technologia kotłowni,
- ogrzewanie podłogowe parter,
- wewnętrzna instalacja gazowa,
- wewnętrzna kanalizacja sanitarna,
- wewnętrzna instalacja wody,
- prace instalacyjne elektryczne,
- ocieplenie dachu wełną mineralną,
- wykonanie sufitu podwieszanego nad poddaszem,
- wykonanie podłogi w pomieszczeniu świetlicy na parterze (istniejąca podłoga cementowa),
- docieplenie ścian fundamentowych,
- montaż instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy 5kWp.
b) Stary Korczyn
- docieplenie budynku,
- wykonanie opaski z kostki betonowej,
- wymiana opraw oświetleniowych i łączników (pomieszczenie konferencyjne, kuchnia i piętro, zaplecze kuchenne i piętro, zaplecze techniczne I piętro, korytarz I piętro, klatka schodowa I piętro, korytarz z holem parter, zaplecze techniczne parter, łazienka damska parter, łazienka męska parter)
- instalacja CO – technologia kotłowni
- instalacja CO- grzejniki, armatura grzejnikowa
- wewnętrzna instalacja ciepłej wody,
- rurociągi grzewcze,
- ocieplenie stropu,
- ocieplenie ścian fundamentowych,
- montaż daszków nad drzwiami z poliwęglanu,
- montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 5kWp,
- demontaż i montaż istniejącej instalacji odgromowej.
2) Zakres robót dla zadania Roboty budowlane w świetlicy wiejskiej w Brzostkowie i w Starym Korczynie:
a) Brzostków:
- wykonanie klatki schodowej,
- wykonanie wylewki, posadzki na stropie nad parterem,
- malowanie ścian i sufitów poddasza,
- wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej,
- doprowadzenie pionów instalacji CO na poddasze,
- wykonanie węzła sanitarnego z prysznicem na poddaszu
- kominy wentylacyjne.
b) Stary Korczyn:
- roboty malarskie,
- roboty instalacyjne elektryczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1934273,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 Przebudowa Biblioteki Centrum Kultury w Nowym KorczynieZakres robót:
- rozbiórka stropodachu,
- rozbiórka ścian wewnętrznych i posadzek,
- rozbiórka kominów,
- podbicie i wzmocnienie fundamentów,
- izolowanie fundamentów,
- wykonanie nowej posadzki na gruncie na parterze,
- rozbiórka schodów i ścian zew. klatki schodowej,
- rozbiórka elementów ścian wew.
- budowa ścian zew. Klatki schodowej i nowych biegunów schodów (4 biegi, 2 podesty, balustrady)
- budowa ścian konstrukcyjnych kondygnacji 2 piętra,
- nadbudowa kominów (cegła pełna, wkład kominowych kwasoodpornych – komin dymowy)
- wykonanie więźby dachowej wg zestawienia drewna konstrukcyjnego (drewno impregnowane lite oraz drewno impregnowane klejone, heblowane wykończone)
- wykonanie pokrycia dachu wraz z izolacjami i z obróbkami,
- wykonywanie orynnowania,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- tynki zewnętrzne i malowanie tynków,
- nowa stolarka okienna i drzwiowa,
- wymiana istniejących parapetów zew. i montaż nowych,
- instalacja elektryczna, nowe oprawy oświetleniowe,
- instalacja sanitarna,
-instalacja teletechniczna,
- Instalacja CO – kotłownia,
- instalacja CO 2 piętra
- roboty wykończeniowe- posadzki i podłoża pod posadzki,
- sanitariaty
- roboty wykończeniowe – tynki i roboty malarskie,
- montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu o mocy 10kWp,
- zakup schodołazu,
- wykonanie podjazdu zewnętrznego dla niepełnosprawnych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
34953000-2 - Rampy wejściowe
4.5.5.) Wartość części: 2136688,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 Zakup komputerów i sprzętu elektrotechnicznego do Biblioteki Centrum Kulturyw Nowym Korczynie w ilości i o parametrach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
32324300-3 - Urządzenia telewizyjne
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.5.) Wartość części: 51876,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 Zakup wyposażenia do Biblioteki Centrum Kultury w Nowym Korczynie w ilościi o parametrach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 213591,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1611000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1675000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1611000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Olesiński - Zakład Remontowo-Budowlany
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290178598
7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Olesiński - Zakład Remontowo-Budowlany
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Olesiński - Zakład Remontowo-Budowlany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1611000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2197900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2197900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2197900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 655-000-02-44
7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA W BUSKU-ZDROJU
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA W BUSKU-ZDROJU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2197900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145263,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEW LIFE PROPERTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386354339
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399996,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOBLE STUDIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523677114
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-401
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.