Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00138694/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części szkoły podstawowej w Morzeszczynie w celu powiększenia oddziału przedszkolnego w ramach projektu -Przedszkolaki z Morzeszczyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MORZESZCZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kociewska 12
1.5.2.) Miejscowość: Morzeszczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-132
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 5362724
1.5.8.) Numer faksu: 58 5362792
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@morzeszczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morzeszczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c59cf87-c3dc-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa części szkoły podstawowej w Morzeszczynie w celu powiększenia oddziału przedszkolnego w ramach projektu -Przedszkolaki z Morzeszczyna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c59cf87-c3dc-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194460
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017092/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa pomieszczeń w ramach programu - Przedszkolaki z Morzeszczyna utworzenie nowych miejsc przedszkolnych i organizacja zajęć dodatkowych dla dzieci w OWP w Morzeszczynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dofinansowanie projektu w ramach umowy nr RPPM.03.01.00-22-0107/20-00 PRZEDSZKOLAKI Z MORZESZCZYNA-utworzenie nowych miejsc przedszkolnych i organizacja zajęć dodatkowych dla dzieci w OWP w Morzeszczynie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138694
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.ZP.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę części budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w
Morzeszczynie w celu powiększenia oddziału przedszkolnego . Założenia projektu obejmują pozostawienie dwóch sal przedszkolnych oraz projektowana przebudowę budynku mającą na celu wydzielenie dodatkowych dwóch sal przedszkolnych. Jednocześnie dla zapewnienia odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych przewidziano przebudowę istniejącej części sanitariatów oraz wykonanie nowej łazienki w sali 1.20. Z części sal dydaktycznych należy wykonać wydzielona zamkniętą szatnię dla dzieci. Dla zapewnienia odpowiedniej ochrony p.poż. przewiduje się wydzielenia zgodnie z nowa funkcja. Zamówienie obejmuje wykonanie robot z branży budowlanej , sanitarnej i elektrycznej w tym między innymi :
3.1.1. Branża Budowlana
- wykonanie prac rozbiórkowych
- wykonanie nowych i uzupełnienie istniejących ścianek działowych
- wykonanie tynków wewnętrznych
- montaż stolarki otworowej częściowo aluminiowej o klasie odporności ogniowej EI 60
- licowanie ścian płytkami
- wykonanie gładzi gipsowej oraz malowanie powierzchni
- zerwanie istniejącej posadzki i wykonanie nowej
3.1.2. Branża Sanitarna
- wykonanie instalacji CO
- wykonanie nowej instalacji wodociągowej na zimną i ciepłą wodę
- wykonanie wentylacji mechanicznej
- wykonanie kanalizacji sanitarnej
- montaż toalet, umywalek, baterii, brodzika itp.
3.1.3. Branża Elektryczna
- układanie nowych kabli/przewodów wielożyłowych
- montaż nowych opraw oświetleniowych z niezbędnym oprzyrządowaniem
- instalacja czujników ruchu
- instalacja nowych gniazd wtyczkowych , łączników i przycisków jednobiegunowych podtynkowych
3.2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu
uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania
zamówienia.
3.3. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, STWiORB oraz
przedmiarach , które stanowią załączniki do niniejszej SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1215317,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TRAWNIK" Slawomir Hildebrandt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932297159
7.3.3) Ulica: Rzeżęcin 33
7.3.4) Miejscowość: Rzeżęcin
7.3.5) Kod pocztowy: 83-132
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SŁAWOMIR HILDEBRANDT, "TRAWNIK"
jakie przetargi wygrała firma
SŁAWOMIR HILDEBRANDT, "TRAWNIK"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - Wymiana windy
- Remont sali dydaktycznej A w budynku dydaktycznym w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennym w Kulach
- Wykonanie robót budowlanych na SOR w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i doposażenie SOR oraz współpracujących pracowni diagnostycznych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.