Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00169972/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
- 2023/BZP 00191577/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-25
- 2023/BZP 00259082/01 - Wynik z dnia 2023-06-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa instalacji fotowoltaicznej Parku Naukowo Technologicznego w Ełku ul. Podmiejska 5 o łącznej mocy max do 50 kWp, posadowionej na gruncie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4
1.4.2.) Miejscowość: Ełk
1.4.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.4.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194499
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00169972
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, uruchomienie i przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD instalacji PV o mocy max. 50 kWp służącej do zasilania budynku energią elektryczną. Budowa znajduje się w Ełku przy ulicy Podmiejskiej 5 (Park Naukowo Technologiczny). Panele należy zamontować przy budynku na konstrukcji wsporczej, wolnostojącej na gruncie. Założono montaż na działce ewid. nr 2201/11 (identyfikator działki 280501_1.0002.2201/11, gmina - Ełk, powiat - ełcki, województwo - warmińsko-mazurskie).
Zamówienie wykonywane będzie na terenie czynnego Parku Naukowo – Technologicznego.
1.1. Główne prace projektowe i budowlano-montażowe leżące po stronie Wykonawcy:
a) Zaprojektowanie i uzgodnienie projektu instalacji fotowoltaicznej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji.
b) Uzyskanie wymaganych pozwoleń/zgód na realizację zadania, jeżeli takowe będą wymagane.
c) Dostawa urządzeń zgodnie z dokumentacją projektową.
d) Budowa systemu paneli fotowoltaicznych wraz z dostawą oprzyrządowania i okablowania oraz
uziemieniem.
e) Wykonanie przyłącza elektroenergetycznego na odcinku budynek administracyjno-biurowy -stacja trafo.
f) Przyłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci wewnętrznej budynków oraz przebudowa
układu pomiaru energii przystosowującego układ do pomiaru energii wytworzonej z OZE wraz
ze zgłoszeniem instalacji do sieci.
g) Przeprowadzenie rozruchu, badań, pomiarów oraz sporządzenie protokołów.
h) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej przez uprawnione do tego osoby zgodnie
warunkami SWZ.
i) Konfiguracja aplikacji systemu do monitorowania, która zapewni podgląd nie tylko produkcji
instalacji, ale też całkowitego zużycia zasilanego budynku w czasie rzeczywistym oraz
j) możliwość generowania faktur zgodnych z otrzymywanymi od dystrybutora energii elektrycznej.
k) Opracowanie instrukcji obsługi instalacji fotowoltaicznej.
l) Doprowadzenie do odbioru i uzyskania odbiorów instalacji fotowoltaicznej przez PGE Dystrybucja S.A. oraz Straży Pożarnej.
m) Przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oraz bezpieczeństwa
użytkowania instalacji fotowoltaicznej.
UWAGA:
Punktacji podlega udzielenie gwarancji przez Wykonawcę na urządzenia, instalację, montaż i elementy pozostałe. Ponad to wymagana jest gwarancja producenta dla paneli fotowoltaicznych które muszą mieć minimum 20 letnią gwarancję liniową na moc oraz liniową gwarancję sprawności min. 80% wartości nominalnej po 20 latach.
1.2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
- oświadczenia kierowników robót,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów.
b) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
c) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji,
d) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.
1.3. Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji rysunków wykonawczych i projektu wykonawczego przed ich skierowaniem do realizacji.
Należy stosować urządzenia, do których są łatwo dostępne części zamienne.
Wszystkie zastosowane moduły muszą być od tego samego producenta, o jednakowych parametrach i muszą pochodzić z jednej serii producenta. Moduły muszą być nowe (nieużywane) i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r. oraz posiadać certyfikację odporności ogniowej wskazaną w PFU.
1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno- Użytkowy.
Wykonawca powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę Programu Funkcjonalno Użytkowego – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.
1.5. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Dokumentacja projektowa powinna być kompletna i spełniać obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego, przepisy techniczno-budowlane, przepisy powiązane i odpowiednie normy PN-EN lub równoważne.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami.
UWAGA:
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”.
2. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji 60 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, uruchomienie i przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD instalacji PV o mocy max. 50 kWp służącej do zasilania budynku energią elektryczną. Budowa znajduje się w Ełku przy ulicy Podmiejskiej 5 (Park Naukowo Technologiczny). Panele należy zamontować przy budynku na konstrukcji wsporczej, wolnostojącej na gruncie. Założono montaż na działce ewid. nr 2201/11 (identyfikator działki 280501_1.0002.2201/11, gmina - Ełk, powiat - ełcki, województwo - warmińsko-mazurskie).
Zamówienie wykonywane będzie na terenie czynnego Parku Naukowo – Technologicznego.
1.1. Główne prace projektowe i budowlano-montażowe leżące po stronie Wykonawcy:
a) Zaprojektowanie i uzgodnienie projektu instalacji fotowoltaicznej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji.
b) Uzyskanie wymaganych pozwoleń/zgód na realizację zadania, jeżeli takowe będą wymagane.
c) Dostawa urządzeń zgodnie z dokumentacją projektową.
d) Budowa systemu paneli fotowoltaicznych wraz z dostawą oprzyrządowania i okablowania oraz
uziemieniem.
f) Przyłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci wewnętrznej budynków oraz przebudowa
układu pomiaru energii przystosowującego układ do pomiaru energii wytworzonej z OZE wraz
ze zgłoszeniem instalacji do sieci.
g) Przeprowadzenie rozruchu, badań, pomiarów oraz sporządzenie protokołów.
h) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej przez uprawnione do tego osoby zgodnie
warunkami SWZ.
i) Konfiguracja aplikacji systemu do monitorowania, która zapewni podgląd nie tylko produkcji
instalacji, ale też całkowitego zużycia zasilanego budynku w czasie rzeczywistym oraz
j) możliwość generowania faktur zgodnych z otrzymywanymi od dystrybutora energii elektrycznej.
k) Opracowanie instrukcji obsługi instalacji fotowoltaicznej.
l) Doprowadzenie do odbioru i uzyskania odbiorów instalacji fotowoltaicznej przez PGE Dystrybucja S.A. oraz Straży Pożarnej.
m) Przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oraz bezpieczeństwa
użytkowania instalacji fotowoltaicznej.
UWAGA:
Punktacji podlega udzielenie gwarancji przez Wykonawcę na urządzenia, instalację, montaż i elementy pozostałe. Ponad to wymagana jest gwarancja producenta dla paneli fotowoltaicznych które muszą mieć minimum 20 letnią gwarancję liniową na moc oraz liniową gwarancję sprawności min. 80% wartości nominalnej po 20 latach.
1.2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
- oświadczenia kierowników robót,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów.
b) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
c) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji,
d) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.
1.3. Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji rysunków wykonawczych i projektu wykonawczego przed ich skierowaniem do realizacji.
Należy stosować urządzenia, do których są łatwo dostępne części zamienne.
Wszystkie zastosowane moduły muszą być od tego samego producenta, o jednakowych parametrach i muszą pochodzić z jednej serii producenta. Moduły muszą być nowe (nieużywane) i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r. oraz posiadać certyfikację odporności ogniowej wskazaną w PFU.
1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno- Użytkowy.
Wykonawca powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę Programu Funkcjonalno Użytkowego – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.
1.5. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Dokumentacja projektowa powinna być kompletna i spełniać obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego, przepisy techniczno-budowlane, przepisy powiązane i odpowiednie normy PN-EN lub równoważne.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami.
UWAGA:
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”.
2. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji 60 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-05-10 09:00
Po zmianie:
2023-05-12 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-05-10 11:00
Po zmianie:
2023-05-12 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-06-07
Po zmianie:
2023-06-09
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Zorganizowanie wycieczki do Portugalii dla pracowników, emerytów i rencistów Szkoły Podstawowej nr 5 im. Marii Konopnickiej w Ełku, ul. Św. M. M. Kolbe 11, 19-300 Ełk z dofinansowaniem z ZFŚS
- Bieżąca naprawa - działania utrzymaniowe i naprawcze mające na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Ełckiej Kolei Wąskotorowej
- ,,Zakup i dostawa ambulansu typu C na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.''
- DOSTAWA PALIWA - TANKOWANIE POJAZDÓW I SPRZĘTU PUK sp. z o. o w Ełku
- Odnowa oznakowania poziomego cienkowarstwowego z odblaskiem dróg na terenie miasta Ełku w 2025r.
- Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1852N na odcinku Bartosze - Mołdzie
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi nr 393014T w msc. Kraszków na długości 885 mb
- Termomodernizacja budynku OSP Sławęcin
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą
- Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Skoczów - etap I - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Skoczowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Lubawa"
więcej: Baterie słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.