Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00140647/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie na prace geodezyjne dla celów gospodarowania nieruchomościami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie na prace geodezyjne dla celów gospodarowania nieruchomościami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e132292f-c334-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044226/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Prace geodezyjne dla celów gospodarowania nieruchomościami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140647
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Naniesienie na kopii mapy ewidencyjnej granic parcel gruntowych l.kat.459/5, 462/3, 569/11, 462/2, 438/2, 501/2 położonych w b.gm.kat. Dąbrowa oraz linii maksymalnego piętrzenia wody na podstawie danych przekazanych przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie.Opracowanie dla części I zamówienia należy sporządzić w 2 egzemplarzach.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie nie dłuższym niż 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą. Przez zachowanie terminu rozumie się datę złożenia w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu zawiadomienia o wykonaniu prac geodezyjnych i wniosku o uwierzytelnienie dokumentów opracowanych przez wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Wykonanie wznowienia znaków granicznych (wyznaczenia punktów granicznych), działek ewid. 177/11, 177/23 i 177/24 obręb ewid. Marcinkowice, jednostka ewid. Chełmiec, stanowiących wł. Powiatu Nowosądeckiego, obj. KW NS1S/00093921/3 – celem okazania granic nowym nabywcom działek. Działki nr 177/17, 177/23 i 177/24 będą okazywane wraz z graniczącymi z nimi drogami wewnętrznymi nieurządzonymi, oznaczonymi jako działki nr 177/82-177/86 obręb ewid. Marcinkowice, jednostka ewid. Chełmiec, obj. KW NS1S/00128716/8. Ww. działki powstały z podziału zaewidencjonowanego w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej pod numerem 4064/42/2006.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie nie dłuższym niż 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą. Przez zachowanie terminu rozumie się datę złożenia w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu protokołu z wykonania czynności geodezyjnej (wznowienia/ wyznaczenia) przy udziale nowego nabywcy działki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia uchylili się od podpisania umowy na realizację części I zamówienia. Mimo wezwania ze strony zamawiającego wykonawcy nie podjęli współdziałania wymaganego dla zawarcia umowy. Wykonawcy nie dopełnili niezbędnych formalności w celu zawarcia umowy polegających na złożeniu stosownych dokumentów.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1900 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geodeta Uprawniony Anna Mandryk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341100031
7.3.3) Ulica: Bielowicka 12
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nowym Sączu w I półroczu 2025 r.
- BZP.271.110.2024 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, (.....) na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- "DOSTAWY RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DO ZAKŁADU KARNEGO W NOWYM SĄCZU I PÓŁROCZE 2025"
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Obsługa geodezyjna dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego: "Dokumentacja projektowa rozbudowy DP nr 4240W w msc. Annopol, gm. Strachówka"
- Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.