Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00147842/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00157178/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawy bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Dywity w 2023r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dywity
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olsztyńska, 32
1.5.2.) Miejscowość: Dywity
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-001
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ugdywity.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ugdywity.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dywity1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawy bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Dywity w 2023r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aef0e52c-c951-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046649/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Naprawy bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Dywity w 2023r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca napraw bieżących nawierzchni dróg gruntowych naturalnych i ulepszonych na terenie gminy Dywity ok. 60 km długości, przy średniej szerokości 4÷6 m.Zamówienie podzielono na dwie części biorąc pod uwagę obszar Gminy tj. lokalizację dróg:
Część 1 – lewa część – obejmuje obszar Gminy po lewej stronie w ciągu:
- drogi krajowej nr 51 od granicy gminy Olsztyn do miejscowości Dywity,
- drogi powiatowej nr 1430 N z m. Dywity do m. Różnowo,
- drogi gminnej relacji Różnowo – Dąbrówka Wielka do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1442N.
- drogi gminnej nr 161007 N od skrzyżowania z droga powiatową 1442 N do granicy gminy Dywity.
Naprawy obejmują pracę koparko-ładowarki, koparki kołowej obrotowej, pracę walca samojezdnego, samochodu ciężarowego, w celu wykonania prac drogowych - prac ziemnych przy naprawie dróg, przepustów, rowów przydrożnych, plantowaniu i równaniu terenu, punktowe naprawy nawierzchni dróg, rozgarnięcie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, wykonywanie zadań przy awariach drogowych, wykonywanie zadań przy pracach planowanych: załadunek/rozładunek materiałów sypkich i na paletach, roboty ziemne, odwóz urobku, zagęszczenie nawierzchni drogowych.
Prace będą rozliczane za godzinę pracy koparko - ładowarki, koparki kołowej obrotowej, pracę walca samojezdnego, samochodu ciężarowego, a czas pracy rozpoczyna się od przyjazdu sprzętu na miejsce robót wskazane przez Zamawiającego.
Wykaz dróg :
do części lewej obszaru należą :
1) droga od gr. gminy do m. Redykajny –do skrzyżowania z drogą Dywity – Bukwałd o dł. ok. 2,4 km
2) droga Brąswałd – Spręcowo o długości ok. 3,9 km
3) droga Ługwałd – Brąswałd o długości ok. 1,4 km
4) droga Różnowo – do p. Sarnowskiej długości ok. 1,5 km
5) droga Ługwałd – kol. Ługwałd o długości ok. 1,5 km
6) droga Bukwałd – Różynka (do granicy gminy) o długości ok. 1,0 km
7) Dywity - wysypisko o długości 2,1 km
8) Spręcowo – Rozgity o długości 2,5 km
9) droga Barkweda – Polejki ( gr. gminy) o długości 2,2 km
10) droga Sętal - kol. Sętal o długości 1,6 km
11) droga Sętal – Dąbrówka W. o długości ok. 3,1 km
12) droga Sętal – kol. Sętal o długości ok. 0,80 km
13) Różnowo- kol. Różnowo o długości 2,5 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 170731,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca napraw bieżących nawierzchni dróg gruntowych naturalnych i ulepszonych na terenie gminy Dywity ok. 60 km długości, przy średniej szerokości 4÷6 m.Zamówienie podzielono na dwie części biorąc pod uwagę obszar Gminy tj. lokalizację dróg.
Wykaz dróg :
do części prawej obszaru należą :
14) droga Tuławki – Frączki o długości ok. 3,6 km
15) droga Tuławki – Dąbrówka Wielka o długości ok. 3,8 km
16) droga Nowe Włóki – Gradki o długości 2,6 km
17) droga Nowe Włóki – Plutki o długości ok. 2,2 km
18) droga Frączki – Radosty (do granicy gminy) o długości ok. 1,5 km
19) droga Tuławki – Radosty (Radosty nr161014N, do granicy gminy) o dł. ok. 2,7 km
20) droga Frączki - cmentarz o długości 1,20 km
21) droga dz. nr 148; 164/2; 163/3; 162/6 obręb Gady o długości 1,30 km
22) droga Gady - Tęguty ( gr. gminy) o długości 1,2 km
23) drogi osiedlowe nieutwardzone w Dywitach ok. 0,50 km + oś. „Wilczkowo” - 1,0 km
24) droga Dywity- Dągi o długości 2,0 km
25) drogi wewnętrzne na oś. „Różnowo” o długości 1,2 km
26) droga dz. nr 208 obręb Gady o długości około 0,50 km
27) droga dz. nr 205 obręb Gady o długości około 0,80 km
28) droga Różnowo – Nowe Włóki o długości 2,10 km
Naprawy obejmują pracę koparko-ładowarki, koparki kołowej obrotowej, pracę walca samojezdnego, samochodu ciężarowego, w celu wykonania prac drogowych - prac ziemnych przy naprawie dróg, przepustów, rowów przydrożnych, plantowaniu i równaniu terenu, punktowe naprawy nawierzchni dróg, rozgarnięcie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, wykonywanie zadań przy awariach drogowych, wykonywanie zadań przy pracach planowanych: załadunek/rozładunek materiałów sypkich i na paletach, roboty ziemne, odwóz urobku, zagęszczenie nawierzchni drogowych.
Prace będą rozliczane za godzinę pracy koparko - ładowarki, koparki kołowej obrotowej, pracę walca samojezdnego, samochodu ciężarowego, a czas pracy rozpoczyna się od przyjazdu sprzętu na miejsce robót wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 170731,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELABUD Usługi Budowlane Ryszard Witkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510485936
7.3.3) Ulica: Spręcowo 6
7.3.4) Miejscowość: Dywity
7.3.5) Kod pocztowy: 11-001
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ELABUD" - USŁUGI BUDOWLANE RYSZARD WITKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
"ELABUD" - USŁUGI BUDOWLANE RYSZARD WITKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SONTRANS" Transport Ciężarowy Sontowska Katarzyna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 511368492
7.3.3) Ulica: Sętal 66
7.3.4) Miejscowość: Dywity
7.3.5) Kod pocztowy: 11-001
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SONTRANS" TRANSPORT CIĘŻAROWY KATARZYNA SONTOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
"SONTRANS" TRANSPORT CIĘŻAROWY KATARZYNA SONTOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
- Usługa hydromonitoringu drogi startowej
- Świadczenie usług w zakresie konserwacji wind osobowych w Gmachu Mechaniki Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- " Świadczenie usługi konserwacji trzech węzłów cieplnych w budynku WEiTI przy ul. Nowowiejskiej 15/19 w Warszawie oraz usługa monitoringu i zdalnego zarządzania zużyciem energii cieplnej węzłów "
- Konserwacja, przeglądy okresowe i usuwanie awarii systemów przeciwpożarowych.
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.