eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biecz › Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w systemie "zaprojektuj i wybuduj" na terenie Gminy Biecz - Etap I.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w systemie „zaprojektuj i wybuduj” na terenie Gminy Biecz - Etap I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biecz

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół ds. zamówień publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Biecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-340

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 13-4406801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@biecz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/biecz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w systemie „zaprojektuj i wybuduj” na terenie Gminy Biecz - Etap I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca5bbc22-ba42-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194661

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035190/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej w systemie zaprojektuj i wybuduj na terenie Gminy Biecz - Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119146/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4674149,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I „Przebudowa i budowa sieci wodociągowej w miejscowości Biecz - zadania 1-3 ” w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Zakres obejmuje:
Zadanie 1 „Przebudowa sieci wodociągowej na ulicy Podwale w miejscowości Biecz ”
Zadanie 2 „Budowa stacji uzdatniania wody na terenie ujęcia wody „Wapniska” wraz z rozbudową sieci
wodociągowej w miejscowości Biecz”
Zadanie 3
„Przebudowa i budowa sieci wodociągowej na ulicy Kazimierza Wielkiego, Królowej Jadwigi i Parkowej w miejscowości Biecz ”,
I ETAP zamówienia
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla każdego zdania odrębnie w oparciu o Programy Funkcjonalno-Użytkowe opracowane dla każdego zadania oraz dane zawarte w udostępnionych dokumentach, wykonanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niezbędnej do wykonania robót budowlanych
II ETAP
Zadanie 1 „ Przebudowa sieci wodociągowej na ulicy Podwale w miejscowości Biecz ”
Przebudowa sieci wodociągowej planowana jest w ulicy Podwale w miejscowości Biecz Szacunkowa dł. sieci to ok 1320 mb.
Zadanie 2 „ Budowa stacji uzdatniania wody na terenie ujęcia wody „Wapniska” wraz z rozbudową
sieci wodociągowej w miejscowości Biecz”
Budowa stacji uzdatniania wody wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na terenie istniejącego ujęcia wody „Wapniska” wraz z rozbudową sieci wodociągowej w miejscowości Biecz (ok 30 mb) oraz monitoringiem powiązanego z ujęciem na Wapniskach ujęcia wody na Załawiu.
Zadanie 3 „ Przebudowa i budowa sieci wodociągowej na ulicy Kazimierza Wielkiego, Królowej
Jadwigi i Parkowej w miejscowości Biecz ”
Przebudowa i budowa sieci wodociągowej w ulicy Kazimierz Wielkiego, Królowej Jadwigi i Parkowej w miejscowości Biecz o szacunkowej długości ok 1300 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 3313028,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II „Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Podwale w miejscowości Biecz” w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Zakres obejmuje:
Zadanie 4
„Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Podwale w miejscowości Biecz”
Etap I
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w oparciu o Programy Funkcjonalno - Użytkowe oraz dane zawarte w udostępnionych dokumentach, wykonanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niezbędnej do wykonania robót budowlanych w ramach przedmiotowego zadania.
Etap II
Zadanie 4 „Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Podwale w miejscowości Biecz”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biecz – ul. Podwale boczna. W ramach zadania zostanie zrealizowana budowa sieci kanalizacji sanitarnej o długości około 250 m w ramach której niezbędne jest wykonanie przejścia pod ciekiem wodnym. Inwestycja planowana jest na działkach: 452/2, 453/2, 655, 777/1, 780/1, 781/4, 781/6, 781/7, 781/12. Kanalizacja sanitarna zostanie włączona do istniejącej sieci w ul. Podwale.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 120292,77 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III „Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu „Słoneczne
Wzgórze” w miejscowości Biecz” w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Zakres obejmuje:
Zadanie 5 „Budowa sieci wodociągowej na osiedlu „Słoneczne Wzgórze” w miejscowości Biecz”
Zadanie 6 „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu „Słoneczne wzgórze” w miejscowości Biecz”
Etap I
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla każdego zdania odrębnie w oparciu
o Programy Funkcjonalno - Użytkowe oraz dane zawarte w udostępnionych dokumentach, wykonanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niezbędnej do wykonania robót budowlanych w ramach przedmiotowego zadania.
Etap II
Zadanie 5 „Budowa sieci wodociągowej na osiedlu „Słoneczne Wzgórze” w miejscowości Biecz”

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej wraz hydrofornią na osiedlu „Słoneczne Wzgórze” w miejscowości Biecz o szacunkowej długości 1460 m. Inwestycja będzie realizowana na działkach 939/16, 944, 954 a projektowana hydrofornia na działce 954.

Zadanie 6 „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu „Słoneczne wzgórze” w miejscowości Biecz”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biecz na niezurbanizowanym projektowanym terenie przeznaczonym na os. Słoneczne Wzgórze. W ramach zadania zostanie zrealizowana budowa sieci kanalizacji sanitarnej o długości około 1650 m. Inwestycja planowana jest na działkach: 939/16, 939/21, 939/44, 939/45, 939/48, 939/50, 940, 944, 945, 974, 985, 1038. Kanalizacja sanitarna zostanie włączona do istniejącej sieci w dwóch miejscach: tj w ul. Słonecznej na działce nr ewid 985 i w okolicy ul. Królowej Jadwigi na działce o nr ewid. 1038.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1240828,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4980200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4980200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4980200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Polskie Centrum Wody Pieszczoch" spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370454243

7.3.3) Ulica: ul. K. K. Baczyńskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4980200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Polskie Centrum Wody Pieszczoch" spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370454243

7.3.3) Ulica: ul. K. K. Baczyńskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 860000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1338467,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 860000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Polskie Centrum Wody Pieszczoch" spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370454243

7.3.3) Ulica: ul. K. K. Baczyńskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 860000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.