Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00266275/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-20
- 2023/BZP 00289795/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00305509/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-13
- 2023/BZP 00394153/01 - Wynik z dnia 2023-09-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH
w Bielsku-Białej przy ul. Szyprów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Odpadami Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072321490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 315 d
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgo.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo.bielsko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH
w Bielsku-Białej przy ul. Szyprów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-449fea07-e42f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-449fea07-e42f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl , https://www.zgo.bielsko.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/, w zakresie dotyczącym składania ofert oraz oświadczenia składanego
na podstawie art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W pozostałym zakresie dotyczącym niniejszego postępowania komunikacja Zamawiającego i Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej: e-mail: przetargi@zgo.bielsko.pl
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać dostęp do konta na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum Pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, jest możliwa drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularz do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularza do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy
e-Zamówienia.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na adres email: przetargi@zgo.bielsko.pl (nie dotyczy składania ofert).
12. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „zgłoś problem”.
13. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy e-Zamówienia, określone w Regulaminie korzystania z platformy
e-Zamówienia oraz zobowiązuje się korzystać z platformy e-Zamówienia i przestrzegać postanowień tego regulaminu.
14. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/ZP/ZGO/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i montażowych oraz dostaw koniecznych dla realizacji zadania pn.: „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bielsku-Białej przy ul. Szyprów”.
Roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia nie obejmują projektowania i będą realizowanej w formule „wybuduj”.
Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niżej wymienionych załącznikach do SWZ, stanowiących integralną część nin. specyfikacji:
1) Pozwolenia na budowę. Załączniki nr 4, 6 do SWZ;
2) Projekty budowlane. Załącznik nr 5,7 do SWZ;
3) Projekt wykonawczy. Załącznik nr 8 do SWZ;
4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Załącznik nr 9, 10, 11 do SWZ;
5) Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający przewiduje rozliczenie ryczałtowe za wykonane roboty budowlane Zamawiający przyjmuje, że cenę ryczałtową podano prawidłowo, bez względu na sposób jej obliczenia. Podstawą do rozpoznania i wyceny zakresu robót i prac koniecznych do wykonania zamówienia oraz przygotowania oferty jest dokumentacja projektowa.
Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej,
w szczególności: Prawem Budowlanym oraz Prawem Ochrony Środowiska oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawca zapoznał się i przyjął do wiadomości warunki ustalone dla realizacji zamówienia oraz zapoznał się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawa obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającym z niej zobowiązaniem umownym.
Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawca zobowiązuję się i gwarantuje bez zastrzeżeń czy ograniczeń, wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami wskazanymi w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ, w szczególności zgodnie ze wskazanym terminem realizacji zamówienia oraz warunkami płatności i tym samym odstępuje od jakichkolwiek własnych warunków wykonania zamówienia. W przypadku uznania oferty Wykonawcy za najkorzystniejszą, Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć Umowę w miejscu i w terminie, jakie zostaną wskazane przez Zamawiającego oraz zobowiązuje się zabezpieczyć Umowę.
W celu rozpoznania uwarunkowań terenowych, logistycznych i technicznych prowadzenia robót, Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej. Zamawiający podkreśla, iż przeprowadzenie wizji lokalnej jest warunkiem koniecznym dla złożenia ofert. Zaleca się wcześniejszy (co najmniej 3 dni robocze wcześniej) kontakt mailowy na adres e-mail: przetargi@zgo.bielsko.pl w celu ustalenia, czy w preferowanym przez Wykonawcę terminie będzie dostępna osoba (pracownik Zamawiającego), która będzie towarzyszyć przedstawicielom Wykonawcy w trakcie wizji. Zamawiający wyznacza termin przeprowadzenia wizji lokalnej w okresie od 8 maja do 2 czerwca 2023 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości co najmniej 1 000 000, 00 zł (słownie: jeden milion złotych),
zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące budowę/przebudowę/rozbudowę obiektu budowlanego, trwale związanego z gruntem, o wartości robót co najmniej 1 000 000,00 zł netto,
oraz
co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące budowę/przebudowę/rozbudowę nawierzchni utwardzonych (na przykład: drogi, parkingi, place manewrowe lub drogi manewrowe) o wartości robót co najmniej 1 000 000,00 zł netto.
Roboty te winny być wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz potwierdzone referencjami.
Wartości robót wykonanych w ramach doświadczenia zdobytego przez Wykonawcę nie podlegają sumowaniu co oznacza, iż wymaga się wykonania co najmniej czterech robót budowlanych obejmujących budowę/ przebudowę/rozbudowę obiektu budowlanego, kubaturowego, trwale związanego z gruntem o wymaganej albo większej wartości oraz budowę/ przebudowę/rozbudowę nawierzchni utwardzonych (przykładowo; drogi, parkingi, place manewrowe lub drogi manewrowe) o wymaganej albo większej wartości.
Dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (do kierowania robotami), w szczególności:
- Kierownikiem budowy – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalizacji konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejszych przepisów. Posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy po uzyskaniu w/w uprawnień.
- Kierownikiem robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-sanitarnej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika powyższych robót po uzyskaniu w/w uprawnień.
- Kierownikiem robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika powyższych robót po uzyskaniu w/w uprawnień.
- Kierownikiem robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika powyższych robót po uzyskaniu w/w uprawnień.
- Inspektora ds. BHP posiadający wymagane uprawnienia w zakresie nadzoru prac instalacyjno-budowlanych.
- Inspektora polityki ochrony drzew posiadającego właściwe uprawnienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania kilku uprawnień, o których mowa powyżej przez jedną osobę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 14 do SWZ.
2. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 17 do SWZ;
3. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; W przypadku, gdy odpis jest dostępny bezpłatnie w publicznej bazie danych zamawiający nie wymaga złożenia odpisu.
4. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 273 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, art. 108 ust. 1 pkt 4, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 18 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
dwie roboty budowlane obejmujące budowę/przebudowę/rozbudowę obiektu budowlanego, trwale związanego z gruntem, o wartości robót co najmniej 1 000 000,00 zł netto,
oraz
co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące budowę/przebudowę/rozbudowę nawierzchni utwardzonych (na przykład: drogi, parkingi, place manewrowe lub drogi manewrowe) o wartości robót co najmniej 1 000 000,00 zł netto.
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 15 do SWZ.
wykazu osób na potwierdzenie posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (do kierowania robotami), w szczególności:
- Kierownikiem budowy – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalizacji konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejszych przepisów. Posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy po uzyskaniu w/w uprawnień.
- Kierownikiem robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-sanitarnej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika powyższych robót po uzyskaniu w/w uprawnień.
- Kierownikiem robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika powyższych robót po uzyskaniu w/w uprawnień.
- Kierownikiem robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika powyższych robót po uzyskaniu w/w uprawnień.
- Inspektora ds. BHP posiadający wymagane uprawnienia w zakresie nadzoru prac instalacyjno-budowlanych.
- Inspektora polityki ochrony drzew posiadającego właściwe uprawnienia.
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 16 do SWZ.
potwierdzenie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości co najmniej
1 000 000, 00 zł (słownie: jeden milion złotych),
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 PLN.Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert (w szczególności wadium w pieniądzu powinno znajdować się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert).
1. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2022.poz. 2080 ze zm.)
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Bank BGŻ PNP Paribas SA
nr 24 1750 1178 0000 0000 2224 2423 z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: Wadium na przetarg
nr 5/ZP/ZGO/2023 pn.: „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bielsku-Białej przy ul. Szyprów”. Koszty prowizji bankowych z tytułu wpłaty wadium ponosi Wykonawca.
3. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy przekazać w oryginale w postaci elektronicznej
tj. dokument gwarancji lub poręczenia podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym przez gwaranta lub poręczyciela.
4. Gwarancje lub poręczenia muszą zobowiązywać gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wadium na rzecz zamawiającego na jego pierwsze, pisemne wezwanie, muszą być nieodwołalne i ważne co najmniej przez okres związania ofertą. Wadium powinno zabezpieczać uprawnienia zamawiającego do zatrzymania wadium określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z przepisami art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacje o przewidywanych zmianach umowy zostały ujęte w paragrafie 17 Projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-23 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl - Platforma e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-23 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
- Świadczenie usług medycznych na potrzeby Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2025 roku
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w Bielsku-Białej w latach 2025 - 2026
- Sprzątanie filii Książnicy Beskidzkiej w roku 2025.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.