eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie: łączności telefonicznej, stałego dostępu do Internetu, transmisji danych L2 oraz obsługi numeru alarmowego 986



Ogłoszenie z dnia 2025-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie: łączności telefonicznej, stałego dostępu do Internetu, transmisji danych L2 oraz obsługi numeru alarmowego 986

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STRAŻ MIEJSKA MIASTA KRAKOWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Logistyki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350007399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Jana Pawła II 188

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-982

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@strazmiejska.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/ST

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie: łączności telefonicznej, stałego dostępu do Internetu, transmisji danych L2 oraz obsługi numeru alarmowego 986

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e071f639-619b-44d6-b225-34b11bd14954

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00134561/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie: łączności telefonicznej, stałego dostępu do Internetu oraz obsługi numeru alarmowego 986

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.krakow.pl/ST

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy zakupowej Marketplanet dostępnej pod następującym adresem https://strazmiejska-krakow.ezamawiajacy.pl.
2. Korespondencja kierowana do Zamawiającego powinna być opatrzona numerem postępowania, tj. ST.RL.261.4.2025.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji dla Wykonawcy dostępnej pod adresem: https://strazmiejska-krakow.ezamawiajacy.pl w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plany zamówień publicznych.
2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i 14 „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Straż Miejska Miasta Krakowa z siedzibą w Krakowie (31-982), al. Jana Pawła II 188,
2. Reprezentowana przez Komendanta Straży Miejskiej Miasta Krakowa (dalej: „administrator”).
3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez e-mail: iod@strazmiejska.krakow.pl lub listownie, przesyłając korespondencję na adres siedziby Administratora.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie: łączności telefonicznej, stałego dostępu do Internetu, transmisji danych L2 oraz obsługi numeru alarmowego 986, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, w celu zawarcia i realizacji umowy o zamówienie publiczne. Pani/Pana dane osobowe będą mogły być również przetwarzane w związku z uzasadnionym interesem realizowanym przez administratora np. dochodzeniem lub obroną roszczeń, do kontaktu z pracownikami/osobami współpracującymi z Wykonawcą, który przekazał dane Administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z. 2024 poz. 1320, dalej „ustawa Pzp”, lub ustawę z dnia 13 października 2016 r. o dostępie do informacji publicznej (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 902 z późn. zm.) lub inne przepisy prawa, a także podmioty, z którymi administrator podpisał umowy powierzenia w związku ze świadczeniem usług hostingowych i informatycznych oraz UMK, któremu administrator zobowiązany jest przekazywać informacje o podmiotach, z którymi zawarł umowy, celem opublikowania informacji na stronie Internetowej BIP Miasto Kraków;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres wymagany przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz.164 z późn. zm.), co do zasady 5 lat od dnia zakończenia postępowania udzielenie zamówienia, a następnie przez okres niezbędny do podjęcia decyzji przez Archiwum Państwowe o brakowaniu
lub nie, dokumentacji niearchiwalnej.
cd. poniżej.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - także z zawarciem i realizacją umowy; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. posiada Pani/Pan:
a) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, z zastrzeżeniem, że w celu realizacji przysługującego Pani/Panu prawa administrator może zażądać od Pani/Pana podania dodatkowych informacji, w szczególności wskazania nazwy lub daty postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku, gdy dotyczące Pani/Pana dane osobowe są przechowywane w protokole, administrator w celu realizacji przysługującego Pani/Panu prawa może zażądać od Pani/Pana podania dodatkowych informacji, które pozwolą sprecyzować nazwę lub datę zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
b) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *³;
c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **³. Wystąpienie przez Panią/Pana z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza tego przetwarzania do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu;
d) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
e) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
*³ Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**³ Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ST.RL.261.4.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie: łączności telefonicznej, stałego dostępu do Internetu oraz obsługi numeru alarmowego 986, z podziałem na cztery części:
1.1. Cześć 1: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej i mobilnego dostępu do Internetu:
a) Telefonia komórkowa – połączenia krajowe w ramach zaproponowanej opłaty abonamentowej obejmującej połączenia głosowe do wszystkich sieci komórkowych i sieci stacjonarnych, wiadomości SMS i MMS do wszystkich sieci komórkowych oraz poczty głosowej na terenie kraju.
b) Mobilny dostęp do Internetu – zapewnienie transmisji danych w ramach przyznanego użytkownikowi pakietu bez ponoszenia dodatkowych kosztów w przypadku przekroczenia określonego umową limitu transferu danych.
c) transmisja danych poprzez prywatny APN – zapewnienie transmisji danych w ramach przyznanego użytkownikowi pakietu poprzez wydzielony i odseparowany kanał transmisji.
d) Świadczenie usługi, o których mowa w lit. a, b, c rozpocznie się nie wcześniej niż od dnia 01.09.2025 r. i trwać będzie przez kolejnych 36 miesięcy
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został określony w załącznikach do SWZ, w tym w Projektowanych postanowieniach umowy (wzorze umowy lub PPU) stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72400000-4 - Usługi internetowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo Opcji:
1) Zamawiający w ramach prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp będzie aktywował pakiety prepaid, w liczbie nie większej niż 36 szt. po 500,00 PLN brutto (tj. z VAT) każdy, zgodnie z nast. zasadami:
a. ceny z tytułu realizowanych w ramach prawa opcji Usług Telek. będą zgodne z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych stanowiących załącznik nr 3 do Umowy,
b. Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do składania ośw. w przedmiocie skorzystania z pr. opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie w trakcie obowiązywania Um.,
c. uruchamianie pr. opcji nastąpi na podstawie ośw. woli Zam. złożonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności;
d. Wykonawca zapewni rozpoczęcie realizacji Usług Telek. w ramach prawa opcji w terminie 24 godzin od otrzymania zgł. skorzystania z prawa opcji przez Zam. zgodnie z pkt c powyżej;
e. Usługi Telek. uruchomione w ramach pr. opcji realizowane będą w okresie realizacji Um., nie dłużej niż w terminach określonych w SWZ, niezależnie od momentu skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego;
f. prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Um. W przypadku nieskorzystania przez Zam. z przysługującego mu pr. opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji, Wyk. nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez Zam. z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maks. poziomu prawa opcji. Wyk. zrzeka się roszczeń o skorzystanie przez Zam. z jakichkolwiek dostaw objętych prawem opcji, jak i z tytułu wynagrodzenia za dostawy objęte opcją, które nie zostały zamówione.
2) Zam. w ramach pr. opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 dopuszcza możliwość zwiększenia liczby aktywacji (aktywnych kart SIM) w okresie obowiązywania Um. o nie więcej niż 50 aktywnych kart SIM. Limit, o którym mowa w zdaniu poprzednim dot. łącznie: wydania nowych numerów, jak również przeniesienia num. aktualnie wykorzystywanych przez Zam. Zamawiający skorzysta z prawa opcji na następujących zasadach:
a. ceny z tytułu realizowanych w ramach prawa opcji Usług Telek. będą zgodne z Szczegółową Specyfikacją Cen. Wyk., stanowiącą zał. nr 1A do Umowy i SWZ;
b. wynagrodzenie Wyk., o którym mowa w § 4 ust. 5 lit. a) wzoru um. ulegnie zwiększeniu stosownie do ilości dodatkowych kart SIM aktywowanych w ramach prawa opcji, według cen, o których mowa w lit. a powyżej;
c. Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do składania ośw. w przedmiocie skorzystania z prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie w trakcie obowiązywania Um., w tym zarówno co do całego limitu nowych kart SIM albo części kart SIM objętych limitem;
d. uruchamianie pr. opcji nastąpi na podstawie oświadczenia woli Zam. złożonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności;
e. Wyk. zapewni rozpoczęcie realizacji Usług Telek. w ramach pr. opcji w terminie 14 dni od dnia skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego
f. Usług Telekom. uruchomione w ramach pr. opcji realizowane będą w okresie realizacji Umowy, nie dłużej niż w term. określonych w (§ 2) wzoru um., niezależnie od momentu skorzystania z pr. opcji przez Zam;
g. prawo opcji stanowi uprawnienie Zam, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Um. W przypadku nieskorzystania przez Zam z przysługującego mu pr. opcji albo skorzystania z pr. opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maks. poziomu prawa opcji, Wyk. nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez Zam. z przysługującego mu pr. opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym mak. poziomu prawa opcji. Wyk. zrzeka się roszczeń o skorzystanie przez Zam. z jakichkolwiek dostaw objętych prawem opcji, jak i z tytułu wynagr. za dostawy objęte opcją, które nie zostały zamówione.
b) Szczeg. zasady korzystania z pr. opcji określają Projektowane postanowienia um. (zal. nr 9 do SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą podlegały ocenie według kryteriów:
1) (C) Cena (koszt) – waga 60% (60 pkt)
2) (Td) Pakiet transmisji danych dla użytkownika – waga 40% (40 pkt)
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: (Td) Pakiet transmisji danych dla użytkownika

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie: łączności telefonicznej, stałego dostępu do Internetu oraz obsługi numeru alarmowego 986, z podziałem na cztery części:
1.2. Część 2: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w technologii światłowodowej w zakresie telefonii stacjonarnej:
a) Łączność telefoniczna – usługi łączności telefonicznej dostarczone jako SIP-trunk obejmujące jedno łącze cyfrowe główne 30-sto kanałowe w technologii ISDN wraz z 200 numerami DDI (nr tel. 12 6882100-126882299), dwóch dostępów dwukanałowych, także w technologii ISDN (124110045 i 124137703) oraz jeden dostęp analogowy na potrzeby Kancelarii SMMK (nr 124138829). Cały ruch głosowy głównie wychodzący – w tym także z oddziałów – odbywać się będzie przez łącze cyfrowe główne podłączone do jednostki centralnej centrali telefonicznej.
b) Świadczenie usługi, o których mowa w lit. a rozpocznie się nie wcześniej niż od dnia 01.10.2025 r. i trwać będzie przez kolejnych 36 miesięcy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został określony w załącznikach do SWZ, w tym w Projektowanych postanowieniach umowy (wzorze umowy
lub PPU) stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72400000-4 - Usługi internetowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo Opcji:
a) Część II:
Zamawiający w ramach prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp będzie aktywował pakiety prepaid, w liczbie nie większej niż 36 szt. po 500,00 PLN brutto (tj. łącznie z VAT) każdy, zgodnie z następującymi zasadami:
a. ceny z tytułu realizowanych w ramach prawa opcji Usług Telekomunikacyjnych będą zgodne z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych stanowiących załącznik nr 3 do Umowy,
b. Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do składania oświadczeń w przedmiocie skorzystania z prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie w trakcie obowiązywania Umowy,
c. uruchamianie prawa opcji nastąpi na podstawie oświadczenia woli nastąpi na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego złożonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności;
d. Wykonawca zapewni rozpoczęcie realizacji Usług Telekomunikacyjnych w ramach prawa opcji w terminie 24 godzin od otrzymania zgłoszenia skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego zgodnie z pkt c powyżej;
e. Usług Telekomunikacyjne uruchomione w ramach prawa opcji realizowane będą w okresie realizacji Umowy, nie dłużej niż w terminach określonych w SWZ, niezależnie od momentu skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego;
f. prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji. Wykonawca zrzeka się roszczeń o skorzystanie przez Zamawiającego z jakichkolwiek dostaw objętych prawem opcji, jak i z tytułu wynagrodzenia za dostawy objęte opcją, które nie zostały zamówione.
b) Szczegółowe zasady korzystania z prawa opcji dla poszczególnych części określają Projektowane postanowienia umowy (Wzór – umowy - załącznik nr 9 do SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą podlegały ocenie według kryteriów:
1) (C) Cena (koszt) – waga 60% (60 pkt)
2) (U) Czas usunięcia awarii – waga 30% (30 pkt)
3) (R) Czas reakcji na zgłoszoną awarię – waga 10% (10 pkt)
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: (U) Czas usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: (R) Czas reakcji na zgłoszoną awarię

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie: łączności telefonicznej, stałego dostępu do Internetu oraz obsługi numeru alarmowego 986, z podziałem na cztery części:
- Część 3: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w technologii światłowodowej w zakresie stałego dostępu do Internetu oraz transmisji danych L2:
a) Dostęp do Internetu – zamówienie na poziomie: jedno łącze główne, gwarantowane, symetryczne na łączu dedykowanym o przepustowości min. 600/600 Mb/s; drugie łącze rezerwowe o przepustowości min 350/50 Mb/s. Dostęp do Internetu z łącza głównego dla całej Straży Miejskiej Miasta Krakowa (SMMK), w tym także dla oddziałów.
b) Transmisja danych L2 (WLAN) – Wykonawca zapewni trzy łącza symetryczne (jedno łącze o przepustowości 1/1 Gbps i dwa łącza o przepustowości 500/500 Mbps) pomiędzy wskazanymi przez Zamawiającego lokalizacjami.
c) Świadczenie usług, o których mowa w lit. a i b rozpocznie się nie wcześniej niż od dnia 01.10.2025 r. i trwać będzie przez kolejnych 36 miesięcy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został określony w załącznikach do SWZ, w tym w Projektowanych postanowieniach umowy (wzorze umowy
lub PPU) stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72400000-4 - Usługi internetowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą podlegały ocenie według kryteriów:
1) (C) Cena (koszt) – waga 60% (60 pkt)
2) (U) Czas usunięcia awarii – waga 30% (30 pkt)
3) (R) Czas reakcji na zgłoszoną awarię – waga 10% (10 pkt)
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: (U) Czas usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: (R) Czas reakcji na zgłoszoną awarię

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie: łączności telefonicznej, stałego dostępu do Internetu oraz obsługi numeru alarmowego 986, z podziałem na cztery części:
1.4. Część 4: Obsługa numeru alarmowego AUS 986:
a) Świadczenie usługi obejmującej obsługę nr alarmowego 986 wraz z numerem podkładowym tj. wiązką PBX obsługującą numer AUS 986 wykonaną w technologii ISDN 2B+D w ilości 3 zakończeń sieciowych NT – co oznacza, iż będzie można jednocześnie prowadzić max.
6 rozmów.
b) Świadczenie usługi, o której mowa w lit. a rozpocznie się nie wcześniej niż od dnia 01.10.2025 r. i trwać będzie przez kolejnych 36 miesięcy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został określony w załącznikach do SWZ, w tym w Projektowanych postanowieniach umowy (wzorze umowy
lub PPU) stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72400000-4 - Usługi internetowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo Opcji:
a) Część IV:
Zamawiający w ramach prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp będzie aktywował pakiety prepaid, w liczbie nie większej niż 36 szt. po 500,00 PLN brutto każdy, zgodnie z następującymi zasadami:
a. ceny z tytułu realizowanych w ramach prawa opcji Usług Telekomunikacyjnych będą zgodne z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych stanowiących załącznik nr 3 do Umowy,
b. Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do składania oświadczeń
w przedmiocie skorzystania z prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie w trakcie obowiązywania Umowy,
c. uruchamianie prawa opcji nastąpi na podstawie oświadczenia woli nastąpi na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego złożonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności;
d. Wykonawca zapewni rozpoczęcie realizacji Usług Telekomunikacyjnych
w ramach prawa opcji w terminie 24 godzin od otrzymania zgłoszenia skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego zgodnie z pkt c powyżej;
e. Usług Telekomunikacyjne uruchomione w ramach prawa opcji realizowane będą w okresie realizacji Umowy, nie dłużej niż w terminach określonych w SWZ, niezależnie od momentu skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego;
f. prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji. Wykonawca zrzeka się roszczeń skorzystanie przez Zamawiającego z jakichkolwiek dostaw objętych prawem opcji, jak i z tytułu wynagrodzenia za dostawy objęte opcją, które nie zostały zamówione.
b) Szczegółowe zasady korzystania z prawa opcji dla poszczególnych części określają Projektowane postanowienia umowy (Wzór – umowy - załącznik nr 9 do SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą podlegały ocenie według kryteriów:
1) (C) Cena (koszt) – waga 60% (60 pkt)
2) (U) Czas usunięcia awarii – waga 30% (30 pkt)
3) (R) Czas reakcji na zgłoszoną awarię – waga 10% (10 pkt)
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: (U) Czas usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: (R) Czas reakcji na zgłoszoną awarię

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu:
a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna ww. warunek w tym zakresie za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z przepisami ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 34 z późn. zm.).
b) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna ww. warunek w tym zakresie za spełniony, jeżeli Wykonawca: wykaże się odpowiednim doświadczeniem, tj. Wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie świadczył, co najmniej dwie usługi, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj.: *
- dla części 1: usługi polegające na zapewnieniu łączności telefonicznej komórkowej i mobilnego dostępu do Internetu (w ramach jednego zamówienia - łącznie), o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 PLN brutto każda, w okresie 12 miesięcy świadczenia usług.
- dla części 2: usługi polegające na zapewnieniu łączności telefonicznej stacjonarnej (w ramach jednego zamówienia - łącznie) przy wykorzystaniu światłowodu, o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 PLN brutto każda, w okresie 12 miesięcy świadczenia usług.
- dla części 3: usługi polegające na zapewnieniu łączności w postaci stałego dostępu do Internetu (w ramach jednego zamówienia - łącznie) przy wykorzystaniu światłowodu, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 PLN brutto każda, w okresie 12 miesięcy świadczenia usług.
- dla części 4: usługi polegające na zapewnieniu obsługi numeru alarmowego
o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 PLN brutto każda, w okresie 12 miesięcy świadczenia usług.
*Uwaga:
Wykonawca może posłużyć się tym samym doświadczeniem na poczet spełnienia warunku w więcej niż jednej części.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z wykonawców musi samodzielnie spełniać warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w XV.1. lit. b) dla danej części zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
2) Jeżeli dotyczy, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
3) Jeżeli dotyczy, w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby – Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (art. 125 ust. 5 ustawy PZP), według wzoru nr 4 do SWZ.
2. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) Formularz oferty wraz z załącznikiem Szczegółowa specyfikacja cenowa, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i 1A do SWZ;
2) Cennik Usług Telekomunikacyjnych – o którym mowa w sekcji XII pkt 1 lit. b) SWZ, osobno dla każdej części przedmiotu zamówienia, którego oferta dotyczy, aktualny na dzień złożenia;
3) jeżeli dotyczy – Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej.
4) jeżeli dotyczy, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) – Pełnomocnictwo – do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
2) Jeżeli dotyczy, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
3) Jeżeli dotyczy, w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby – Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (art. 125 ust. 5 ustawy PZP), według wzoru nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 34 z późn. zm.);
2) Wykaz wykonanych usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz wykonanych usług zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.

UWAGA:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wówczas w powyższym Wykazie zobowiązany jest podać jedynie te usługi, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
3) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ,
tj. oświadczenie o którym mowa w § 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie,
o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Formularz oferty (wraz z wymaganymi załącznikami) oraz Szczegółową specyfikacją cenową – poprzez zamieszczenie na Platformie wypełnionego załącznika nr 1 oraz 1a do SWZ sporządzonego wg wzoru udostępnionego przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 oraz nr 1a do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty oraz Szczegółowa specyfikacja cenowa nie podlega uzupełnieniu.
b) Cennik Usług Telekomunikacyjnych, osobno dla każdej części przedmiotu zamówienia, którego oferta dotyczy, aktualny na dzień złożenia; cennik jest elementem treści oferty Wykonawcy i integralnym elementem oferty;
c) Oświadczenie/Oświadczenia, o którym/-ch mowa w sekcji XVII pkt 2 SWZ.
d) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, o ile wskaże w Formularzu oferty dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
e) Jeżeli dotyczy – Pełnomocnictwa.
2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a-d powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 3 powyżej, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa, w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej, oraz bada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunek udziału w postępowaniu.
6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, może powoływać się na doświadczenie zdobyte w ramach konsorcjum przy realizacji innego zamówienia publicznego, tylko wtedy, gdy bezpośrednio uczestniczył w jego realizacji. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tylko zakresu zamówienia, w którym bezpośrednio uczestniczył.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w Projektowanych postanowieniach umowy (Wzór – umowy - załącznik nr 9 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-24 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: dokumenty należy złożyć na Platformie pod adresem https://strazmiejska-krakow.ezamawiajacy.pl. w zakładce „OFERTY”,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-24 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy osób biorących udział w realizacji zamówienia, tj. w zakresie obsługi serwisowej. Zasady realizacji tego obowiązku oraz jego kontroli określa właściwy dla danej części zamówienia wzór umowy (PPU)
w załączniku nr 9 do SWZ.
2. Termin wykonania zamówienia
1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, w terminie: *
a) Część 1: nie wcześniej niż od dnia 01.09.2025 r. i trwać będzie przez kolejnych 36 miesięcy.
b) Część 2: nie wcześniej niż od dnia 01.10.2025 r. i trwać będzie przez kolejnych 36 miesięcy.
c) Część 3: nie wcześniej niż od dnia 01.10.2025 r. i trwać będzie przez kolejnych 36 miesięcy.
d) Część 4: nie wcześniej niż od dnia 01.10.2025 r. i trwać będzie przez kolejnych 36 miesięcy.
2) Szczegółowe informacje dot. terminu wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy - załączniku nr 9 do SWZ).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.