Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00175003/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
- 2025/BZP 00179576/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470013843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warzywna 6
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm@zgm.pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.pabianice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-199dfd6c-8f2a-4206-a1f0-7fdf2455ea511.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie gminnym zasobem mieszkaniowym, lokalami użytkowymi, nieruchomościami zabudowanymi budynkami innymi niż mieszkalne oraz nabytym własnościowym spółdzielczym prawem do lokali mieszkalnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-199dfd6c-8f2a-4206-a1f0-7fdf2455ea51
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00101235/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi elektryczne w nieruchomościach administrowanych przez ZGM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175003
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGM.NZP.2422.5.2025.ZEWN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM – Pabianice w części I zamówienia – obejmującej nieruchomości gminne, prywatne, o własności mieszanej oraz nieruchomość przy ul. Warzywnej 6 (siedziba ZGM – Pabianice) i teren składowiska odpadów komunalnych w Łaskowicach, administrowane przez Biuro Obsługi Mieszkańców (zwane dalej „BOM”).2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) Załączniku nr 1 – Wzór umowy wraz z załącznikami:
a) Załączniku nr 1.1 – Opis Przedmiotu Zamówienia,
b) Załączniku nr 1.2 – Wykaz nieruchomości BOM,
2) Załączniku nr 2.1 – Obmiar prac BOM.
3. W ramach usług elektrycznych nie mogą być wykonywane roboty budowlane, jeżeli dla ich podjęcia konieczne jest uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie właściwemu organowi oraz gdy konieczne jest podjęcie stosownej uchwały przez wspólnotę mieszkaniową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
45000000-7 - Roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 110372,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM – Pabianice w części II zamówienia – obejmującej nieruchomości wspólnot mieszkaniowych bez wybranego zarządu, zarządzane przez ZGM – Pabianice – Biuro Obsługi Wspólnot (zwane dalej „BOW”).2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) Załączniku nr 1 – Wzór umowy wraz z załącznikami:
a) Załączniku nr 1.1 – Opis Przedmiotu Zamówienia,
b) Załączniku nr 1.3 – Wykaz nieruchomości BOW,
2) Załączniku nr 2.1 – Obmiar prac BOW.
3. W ramach usług elektrycznych nie mogą być wykonywane roboty budowlane, jeżeli dla ich podjęcia konieczne jest uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie właściwemu organowi oraz gdy konieczne jest podjęcie stosownej uchwały przez wspólnotę mieszkaniową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
45000000-7 - Roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 64756,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 15.04.2025 r. o godz. 09:46:46 Wykonawca INTERON Sp. z o.o, Zgierz, złożył na Platformie e-Zamówienia Formularz oferty wraz z załącznikami w postaci elektronicznej (termin zakończenia otwarcia 15.04.2025 r., godz. 10:45:55). Formularz ofertowy został sporządzony na pięciu stronach i opatrzony własnoręcznym podpisem Prezesa Zarządu wraz z imienną pieczątką na ostatniej stronie, a następnie przekazany jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu (skan) . Wykonawca nie opatrzył jednak załączonego pliku podpisem elektronicznym. Podobnie załączniki nr 1-3 do oferty nie zostały opatrzone podpisem elektronicznym.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oznacza to, że w przypadku braku odpowiedniego podpisu elektronicznego złożona oferta będzie nieważna.
Z art. 73 § 1 k.c. wynika natomiast, że niezachowanie formy elektronicznej lub postaci elektronicznej oferty opatrzonej podpisem zaufanym albo osobistym, stanowiącej dokumentową formę czynności prawnej, skutkuje jej nieważnością. Złożenie oferty w niewłaściwej formie jest uchybieniem nieusuwalnym.
Formularz oferty, stanowiący jeden plik, winien być zatem opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, bądź wszystkie dokumenty składające się na ofertę Wykonawcy powinny zostać skompresowane do jednego pliku, opatrzonego odpowiednim podpisem elektronicznym.
Złożony w niniejszym postępowaniu Formularz oferty Wykonawcy zawiera zatem nieważne i nieskuteczne oświadczenie woli.
W takim przypadku oferta złożona przez Wykonawcę jest niezgodna zarówno z ustawą Pzp jak i ustawą k.c. i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy Pzp.
Ponieważ odrzucona oferta jest jedyną ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu, zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 15.04.2025 r. o godz. 09:46:46 Wykonawca INTERON Sp. z o.o, Zgierz, złożył na Platformie e-Zamówienia Formularz oferty wraz z załącznikami w postaci elektronicznej (termin zakończenia otwarcia 15.04.2025 r., godz. 10:45:55). Formularz ofertowy został sporządzony na pięciu stronach i opatrzony własnoręcznym podpisem Prezesa Zarządu wraz z imienną pieczątką na ostatniej stronie, a następnie przekazany jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu (skan) . Wykonawca nie opatrzył jednak załączonego pliku podpisem elektronicznym. Podobnie załączniki nr 1-3 do oferty nie zostały opatrzone podpisem elektronicznym.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oznacza to, że w przypadku braku odpowiedniego podpisu elektronicznego złożona oferta będzie nieważna.
Z art. 73 § 1 k.c. wynika natomiast, że niezachowanie formy elektronicznej lub postaci elektronicznej oferty opatrzonej podpisem zaufanym albo osobistym, stanowiącej dokumentową formę czynności prawnej, skutkuje jej nieważnością. Złożenie oferty w niewłaściwej formie jest uchybieniem nieusuwalnym.
Formularz oferty, stanowiący jeden plik, winien być zatem opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, bądź wszystkie dokumenty składające się na ofertę Wykonawcy powinny zostać skompresowane do jednego pliku, opatrzonego odpowiednim podpisem elektronicznym.
Złożony w niniejszym postępowaniu Formularz oferty Wykonawcy zawiera zatem nieważne i nieskuteczne oświadczenie woli.
W takim przypadku oferta złożona przez Wykonawcę jest niezgodna zarówno z ustawą Pzp jak i ustawą k.c. i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy Pzp.
Ponieważ odrzucona oferta jest jedyną ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu, zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonywanie usług hydraulicznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Budowa budynku remizy strażackiej dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Rydzynach
- 18/ZP/TP1/D/25 Dostawa sprzętu medycznego dla PCM SP. z o.o. zamówienie podzielono na 5 części (zadań).
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów Sądu Rejonowego w Pabianicach
- Dostosowanie budynku administracyjno-hotelowego do decyzji p.poż.
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.