Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00172586/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Administrowanie budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego
Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590638145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja 3 Maja 31
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447323770
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbs.piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tbs.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/tbs_piotrkow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Administrowanie budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa SpołecznegoSp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3866495-da84-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ER/3121/11/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 697538,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest administrowanie i konserwację bieżącą nieruchomości zarządzanych i dzierżawionych przez TBS - powierzchnia użytkowa mieszkalna i usługowa, powierzchnia działek, na których znajdują się budynki wyszczególniona została w załączniku nr 1c do umowy. Opis przedmiotu zamówienia oraz standardy wykonania zawarte są w projekcie umowy – załącznikach do Ogłoszenia o zamówieniu - zadania z zakresu eksploatacji (zał. nr 2 do umowy) oraz w opisie robót konserwacyjnych - zasady ogólne wykonania konserwacji i drobnych napraw (zał. nr 3 do umowy). Informacjedodatkowe:
Wodomierze budynkowe – szt. 55
Wodomierze lokalowe - szt. 551
Ciepłomierze budynkowe – szt. 7
Ciepłomierze lokalowe - 160 szt.
Ilość chodników – 8.516 m2. Przeglądy techniczne do wykonania w trakcie trwania umowy : roczne – wszystkie budynki, tj. –
92 szt., pięcioletnie – 8 szt., próby szczelności instalacji gazu w 358 lokalach, pomiary elektryczne - 14 szt.
Ilość lokali mieszkalnych w budynkach wymienionych w zał. nr 1c do umowy – 574 szt., użytkowych - 77 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75123000-4 - Administrowanie osiedlami mieszkalnymi
4.5.5.) Wartość części: 376113,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest administrowanie i konserwację bieżącą nieruchomości zarządzanych i dzierżawionych przez TBS - powierzchnia użytkowa mieszkalna i usługowa, powierzchnia działek, na których znajdują się budynki wyszczególniona została w załączniku nr 1d do umowy. Opis przedmiotu zamówienia oraz standardy wykonania zawarte są w projekcie umowy – załącznikach do Ogłoszenia o zamówieniu - zadania z zakresu eksploatacji (zał. nr 2 do umowy) oraz w opisie robót konserwacyjnych - zasady ogólne wykonania konserwacji i drobnych napraw (zał. nr 3 do umowy). Informacje dodatkowe:Wodomierze budynkowe – szt. 50
Wodomierze lokalowe - szt. 316
Ciepłomierze budynkowe – szt. 2
Ciepłomierze lokalowe - 25 szt.
Ilość chodników – 5.052 m2.
Przeglądy techniczne do wykonania w trakcie trwania umowy : roczne – wszystkie budynki, tj. 73 szt., pięcioletnie – 0 szt.,
próby szczelności instalacji gazu w 356 lokalach, pomiary elektryczne: 12 szt.
Ilość lokali mieszkalnych w budynkach wymienionych w zał. nr 1d do umowy - 521 szt., użytkowych - 60 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75123000-4 - Administrowanie osiedlami mieszkalnymi
4.5.5.) Wartość części: 349103,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398476,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398476,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398476,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. DOM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7710100045
7.3.3) Ulica: Kostromska 57
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybuanlski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługi Budowlane Kazimierz Polowczyk w zakresie przeglądów budowlanych . Wartość to 1,5% zamówienia podstawowego.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "DOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "DOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398476,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370196,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370196,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370196,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarski Mieszkaniowej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262698559
7.3.3) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 127A
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-914
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Krzysztof Gozdek - w zakresie robót konserwacyjnych. Wartość to 25% zamówienia podstawowego.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370196,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów diagnostycznych i zużywalnych do badań bakteriologicznych wraz z wpięciem do sieci LIS oraz dzierżawa analizatora, inkubatora i aparatu do barwienia.
- ,,Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Ostrów, w jednostce ewidencyjnej 101001_2 Aleksandrów w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim".
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Aleksandrów, w jednostce ewidencyjnej 101001_2 Aleksandrów w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim
- Aktualizacja baz BDOT500, GESUT, EGiB
- Wykonywanie przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego.
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.