Og³oszenie z dnia 2023-04-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00090434/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-05
- 2023/BZP 00273076/01 - Wynik z dnia 2023-06-23
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA NA RZECZ INSTYTUTU TECHNOLOGII PALIW I ENERGII
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Technologii Paliw i Energii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000025945
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@itpe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.itpe.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA NA RZECZ INSTYTUTU TECHNOLOGII PALIW I ENERGII
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9c604f02-e4c9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00194983
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c604f02-e4c9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj
postêpowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 6/itpe/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja us³ug w zakresie ca³odobowej ochrony mienia na rzecz Zamawiaj±cego, polegaj±ca na:
a) zabezpieczeniu przed przedostaniem siê osób nieuprawnionych na teren Zamawiaj±cego,
b) ochronie mienia oraz pracowników Zamawiaj±cego przed dzia³aniem na jego terenie osób trzecich zak³ócaj±cych porz±dek,
c) ochronie mienia Zamawiaj±cego przed kradzie¿± i dewastacj±,
d) kierowaniu ruchem osób i pojazdów w warunkach normalnych,
e) kierowaniu ruchem osób i pojazdów podczas sytuacji kryzysowych oraz w czasie akcji ratowniczej,
f) zapewnieniu ochrony obiektów Zamawiaj±cego w zwi±zku z wprowadzeniem stanów kryzysowego i wojennego na podstawie przepisów ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowi±zku obrony RP oraz aktów wykonawczych do tej ustawy.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w pkt.4 SWZ do niniejszego postêpowania.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.
2. Zamówienie mo¿e zostaæ udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego i polegaæ bêdzie na powtórzeniu us³ug opisanych w pkt. 4 SWZ na okres nie d³u¿szy ni¿ 6 miesiêcy.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: WSKA¬NIK ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE UMOWY O PRACÊ w pe³nym wymiarze czasu pracy
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym- Zamawiaj±cy nie stawia warunków w ww. zakresie;2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to
z odrêbnych przepisów:
a) Wykonawca musi wykazaæ siê posiadaniem koncesji na dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. 2020 r. poz. 838 ze zm.) w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej sta³ej lub dora¼nej.
3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
a) Wykonawca musi wykazaæ siê posiadaniem op³aconej plisy, potwierdzaj±cej, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z realizacj± przedmiotu zamówienia, na kwotê nie mniejsz± ni¿ 5 000 000,00 z³.
4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca wykona³ lub w przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych równie¿ wykonuj±, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie:
- co najmniej dwie us³ugi trwaj±ce przez okres co najmniej 12 miesiêcy, polegaj±ce na ochronie mienia i monitoringu obiektów przemys³owych o warto¶ci us³ugi nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto – rocznie ka¿da z us³ug,
- co najmniej dwie us³ugi trwaj±ce przez okres co najmniej 12 miesiêcy, polegaj±ce na ochronie mienia i monitoringu obiektów biurowych o powierzchni u¿ytkowej co najmniej 4 000,00 m2
o warto¶ci us³ugi nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto – rocznie ka¿da z us³ug.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenia i dokumenty na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenia i dokumenty na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) W zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
- aktualna koncesja w zakresie us³ug ochrony osób i mienia wykonywanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 838 ze zm.) w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej sta³ej lub dora¼nej.
b) W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 5 000 000 z³.
c) W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy — w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane. Przy czym dowodami, o których mowa s±: referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z uzasadnionej przyczyny niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie, ¿e oferowane us³ugi spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania:a) pozwolenie radiowe Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej na u¿ywanie radiowych urz±dzeñ nadawczych lub nadawczo-odbiorczych pracuj±cych w sieci radiokomunikacji ruchomej l±dowej typu dyspozytorskiego na wy³±czne wykorzystanie, obejmuj±cej swym zasiêgiem lokalizacjê obiektów Zamawiaj±cego,
b) ostatnie potwierdzenie op³aty za prawo do wykorzystywania czêstotliwo¶ci przyznane w ramach wskazanego w ppkt. a) pozwolenia.
c) pozwolenie radiowe Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej na u¿ywanie radiowych urz±dzeñ nadawczych lub nadawczo-odbiorczych pracuj±cych w sieci radiokomunikacji ruchomej l±dowej typu monitorowanie systemów alarmowych, obejmuj±cej swym zasiêgiem lokalizacjê obiektów Zamawiaj±cego, oraz urz±dzenia odbiorcze we wskazanej lokalizacji w³asnej stacji monitorowania alarmów,
- dokumentem równowa¿nym dla ww. pozwolenia jest dokument potwierdzaj±cy zawarcie umowy na us³ugê APN.
d) ostatnie potwierdzenie op³aty za prawo do wykorzystywania czêstotliwo¶ci przyznane w ramach wskazanego w ppkt. c) pozwolenia lub ostatnie potwierdzenie op³aty za APN.
e) ¶wiadectwo bezpieczeñstwa przemys³owego I stopnia do klauzuli POUFNE.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym przez siebie terminie.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Do oferty ka¿dy Wykonawca musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczeniew zakresie pkt. 9.1 dot. spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oraz pkt. 9.2. dot. braku podstaw wykluczenia wskazanym w za³±czniku nr 2 i nr 2a do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym:1. zmiany zapisów w umowie z powodu okoliczno¶ci si³y wy¿szej, np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
2. zmiany zapisów w umowie z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron;
3. zmiany, w szczególno¶ci terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie podpisywania umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze Stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy;
4. zmiany zapisów w umowie z powodu zmiany lub rezygnacji z udzia³u Podwykonawcy lub podmiotu trzeciego, (który nie jest Podwykonawc±). W takim przypadku nowy podmiot powinien wykazywaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie nie mniejszym ni¿ dotychczasowy (je¿eli dotyczy);
5. zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy w przypadku zmiany:
5.1. stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego. W takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian a nale¿ny podatek zostanie doliczony wed³ug zasad i stawek obowi±zuj±cych
w dniu wystawienia przez Wykonawcê faktury VAT;
5.2. wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
5.3. zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenia zdrowotne,
5.4. zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa a ustawie z dnia 04.10.2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
6. Klauzule waloryzacyjne:
6.1. Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± Umowy. Przez zmianê kosztów rozumie siê wzrost kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem cen wskazanych przez Wykonawcê w Ofercie.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-12 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-10
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa jednorazowych materia³ów aseptycznych
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZÓW WRAZ Z DZIER¯AW¡ BUTLI
- Us³uga polegaj±ca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czysto¶ci w budynkach oraz wokó³ budynków S±du Rejonowego w Zabrzu
- Przygotowanie i dostawa ca³odziennego wy¿ywienia dla uchod¼ców z Ukrainy w okresie maj - pa¼dziernik 2025
- 15/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z TRANSPORTEM, DZIER¯AW¡ BUTLI ORAZ DZIER¯AW¡ ZBIORNIKA NA TLEN MEDYCZNY CIEK£Y
- Modernizacja ci±gów komunikacyjnych zewnêtrznych na terenie Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o. Nr sprawy DZP/07 TP/2025
wiêcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony osób i mienia w budynkach S±du Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- ¦WIADCZENIE US£UGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRÊGOWEJ I REJONOWYCH W KIELCACH ORAZ PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ¦WIÊTOKRZYSKIM.
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
- Us³uga ochrony nieruchomo¶ci zajmowanych przez Agencjê Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim
- Us³uga zapewnienia ochrony mienia w obiektach Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk
- 18/2025 Wykonywanie us³ugi ochrony obiektów i obs³ugi portierni, prowadzenie monitoringu wizyjnego oraz nadzór i obs³ugê parkingów p³atnych Miejskiego Centrum Med. im. dr. Karola Jonschera w £odzi
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.