eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór GdańskiBudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej na działce 2/17 wraz z pełnym zakresem robót towarzyszących, uzbrojenia i zagospodarowania terenu II ETAP REALIZACYJNY / ZADANIE II-2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-19

Nowy Dwór Gdański: Budowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej na działce 2/17 wraz z pełnym zakresem robót towarzyszących, uzbrojenia i zagospodarowania terenu II ETAP REALIZACYJNY / ZADANIE II-2
Numer ogłoszenia: 200194 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Bałtycka 7, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472333 w .25, fax 055 2475720.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej na działce 2/17 wraz z pełnym zakresem robót towarzyszących, uzbrojenia i zagospodarowania terenu II ETAP REALIZACYJNY / ZADANIE II-2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót i dostaw budowlanych w ramach wydzielonego zakresu II ETAPU realizacyjnego przedsięwzięcia (tj. wznowienie i dokończenie budowy budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej na działce 2/17 wraz z pełnym zakresem robót towarzyszących, uzbrojenia i zagospodarowania terenu) - obejmującego realizację ZADANIA II-2 - w skład którego wchodzą wydzielone części podstawowych elementów inwestycji, tj.: I.C.3. - BUDYNEK KP PSP - stan wykończeniowy - elementy ślusarsko kowalskie - roboty budowlane I.E.2. - BUDYNEK KP PSP / instalacja c.o. z kotłownią i wentylacją grawitacyjną / instalacja c.o. - dostawy budowlane I.E.3. - BUDYNEK KP PSP / instalacja c.o. z kotłownią i wentylacją grawitacyjną / wentylacja grawitacyjna - roboty budowlane I.F.1. - BUDYNEK KP PSP / wentylacja mechaniczna / wentylacja garażu - roboty budowlane I.F.2. - BUDYNEK KP PSP / wentylacja mechaniczna / wentylacja myjni i stanowiska napraw - roboty budowlane I.F.3./3.1. - BUDYNEK KP PSP / wentylacja mechaniczna / odciągi miejscowe - roboty budowlane I.F.3./3.2. - BUDYNEK KP PSP / wentylacja mechaniczna / odciągi miejscowe - dostawy budowlane I.F.4./4.1. - BUDYNEK KP PSP / wentylacja mechaniczna / wentylacja - pozostałe pomieszczenia - roboty budowlane I.F.4./4.2. - BUDYNEK KP PSP / wentylacja mechaniczna / wentylacja - pozostałe pomieszczenia - dostawy budowlane I.G.3. - BUDYNEK KP PSP / instalacje elektryczne i telekomunikacyjne / instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych - dostawy budowlane I.G.4. - BUDYNEK KP PSP / instalacje elektryczne i telekomunikacyjne / prefabrykowane urządzenia rozdzielcze - dostawy budowlaneI.H. - BUDYNEK KP PSP / agregat prądotwórczy - dostawy budowlane II.A.2. - PRZYŁĄCZA I SIECI ZEWNĘTRZNE / przyłącza wod., kan. sanitarna, kan. deszczowa i sieć p.poż. / przyłącze kanalizacji sanitarnej - dostawy budowlane II.A.3. - PRZYŁĄCZA I SIECI ZEWNĘTRZNE / przyłącza wod-kan, kan. sanitarna, kan. deszczowa i sieć p.poż. / przyłącze kanalizacji deszczowej - dostawy budowlane III.3. - ROBOTY DROGOWE WEWNĄTRZZAKŁADOWE / nawierzchnie - dostawy budowlane V.2. - UKSZTAŁTOWANIE I URZĄDZENIE TERENU / ogrodzenie terenu - dostawy budowlane

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10.000,00 PLN(słownie: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ogólne warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada wymogom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące, a szczegółowo opisane w pkt.2.2., warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych,i przedłożą wszystkie dokumenty składające się na ofertę (spełniające wymogi SIWZ), a wymienione w pkt.1. CZĘŚĆ III nn. SIWZ. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom 1) Nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne.W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć poniższe dokumenty: a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W celu potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) dysponują wolnymi aktywami płynnymi i - lub kredytami w wysokości nie mniejszej niż 10% zaoferowanej w ofercie ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN.W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące dokumenty: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy - potwierdzającą: - wymierną kwotowo wysokość środków finansowych posiadanych przez Wykonawcę i - lub - wymierną kwotowo zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Dysponują min. 1. (jedną) osobą zdolną do wykonania zamówienia - legitymującą się stosownymi uprawnieniami budowlanymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w Ustawie Prawo budowlane - tj. uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - potwierdzonymi stosownym i aktualnym dokumentem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z minimum wykształceniem średnim i min. 5-letnim doświadczeniem zawodowym Uwaga: Wykaz osób uprawnionych i zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca winien przedstawić w formie zgodnej ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A-4 z dołączeniem potwierdzonych za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych wymienionych osób wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 5) Posiadają stosowne doświadczenie w realizacji zamówień publicznych - porównywalnych pod względem technicznym i ekonomicznym z przedmiotem zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich 5. (pięciu) lat minimum 1. (jedno) zamówienie publiczne polegające na wykonaniu: - robót budowlanych z zakresu budowy obiektów budowlanych dla służby porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych [CPV 45216000-4] i - lub - innych robót budowlanych z zakresu budowy obiektów dla sektora finansów publicznycho wartości nie mniejszej niż cena ofertowa zaoferowana przez Wykonawcę w przedmiotowym przetargu.W przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę jest krótszy niż określony jak wyżej - to zobowiązany On jest do przedłożenia stosownych informacji za ten właśnie okres.W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć stosowny wykaz zgodnie ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A-5 do nn. SIWZ pn. (Wykaz wykonanych robót spełniających warunek konieczny kwalifikacji Wykonawcy) wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały należycie wykonane (podpis inwestora na dokumencie - wykazie lub załączenie odrębnych dokumentów autoryzowanych przez inwestora potwierdzających należyte wykonanie tych robót) 6) Wskażą w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - jeżeli dotyczyW celu potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie (zgodnie ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A-6 do nn. SIWZ) w którym wskażą części zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonawcom. 7) Akceptują bez zastrzeżeń warunki wzoru umowy, tj. zobowiążą się do zawarcia umowy z Zamawiającym w przypadku wygrania przetargu na warunkach określonych w nn. SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące dokumenty: a) oświadczenie - zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (zgodnie ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A-7 do nn. SIWZ), b) oświadczenie - zobowiązanie do podpisania umowy (zgodnie ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A-8 do nn. SIWZ) c) parafowany bez zastrzeżeń wzór umowy - stanowiący ZAŁĄCZNIK NR A-9 do nn. SIWZ. 8) Dokonają wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, tj. obiektu KP PSP w budowieNa potwierdzenie spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty parafowany przez pracownika Zamawiającego wymienionego w CZĘŚCI II pkt.3.1.(a) nn. SIWZ - potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia - (zgodnie ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A-10 do nn. SIWZ). Wykonawca może dokonać wizji lokalnej po uprzednim zgłoszeniu osobie upoważnionej (pkt.3.1. CZĘŚĆ II nn. SIWZ) z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. Godziny przeprowadzenia wizji lokalnej - tak jak godziny kontaktów z osobami upoważnionymi. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków, będzie złożenie przez Wykonawcę kompletu dokumentów wymienionych w pkt.1. CZĘŚĆ III nn. SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu uznania oferty, potwierdzenia spełniania wymaganych warunków określonych w nn. SIWZ - Wykonawcy zobowiązani są złożyć wszystkie dokumenty ofertowe w formie określonej niniejszą specyfikacją oraz w kolejności poniższego zestawienia: 1) formularz OFERTA sporządzony według wzoru dokumentu przetargowego - ZAŁĄCZNIK NR A-1 do nn. SIWZ 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli występuje 3) dowód wniesienia wadium przetargowego 4) formularz cenowy - sporządzony według wzoru dokumentu przetargowego - ZAŁĄCZNIK NR A-2 do nn. SIWZ 6) oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP - sporządzone według wzoru dokumentu przetargowego - ZAŁĄCZNIK NR A-3 do nn. SIWZ 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - spełniający wymóg SIWZ - CZĘŚĆ I pkt. 2.2. ppkt.2) 8) aktualne zaświadczenie właściwego dla siedziby wykonawcy naczelnika Urzędu Skarbowego - spełniające wymóg SIWZ - CZĘŚĆ I pkt. 2.2. ppkt.1) a) 9) aktualne zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy oddziału ZUS lub KRUS - spełniające wymóg SIWZ - CZĘŚĆ I pkt. 2.2. ppkt.1) b) 10) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - spełniająca wymóg SIWZ - CZĘŚĆ I pkt. 2.2. ppkt.3) a) 11) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - spełniająca wymóg SIWZ - CZĘŚĆ I pkt. 2.2. ppkt.3)b) 12) wykaz kadry odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia - sporządzony według wzoru dokumentu przetargowego - ZAŁĄCZNIK NR A-4 do nn. SIWZ 13) wykaz wykonanych robót budowlanych spełniających warunek konieczny kwalifikacji wykonawcy - sporządzony według wzoru dokumentu przetargowego - ZAŁĄCZNIK NR A-5 do nn. SIWZ 14) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - sporządzony według wzoru dokumentu przetargowego - ZAŁĄCZNIK NR A-6 do nn. SIWZ 15) zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - sporządzone według wzoru dokumentu przetargowego - ZAŁĄCZNIK NR A-7 do nn. SIWZ 16) zobowiązanie do podpisania umowy - sporządzone według wzoru dokumentu przetargowego - ZAŁĄCZNIK NR A-8 do nn. SIWZ 17) parafowany bez zastrzeżeń wzór umowy - według wzoru dokumentu przetargowego - ZAŁĄCZNIK NR A-9 do nn. SIWZ 18) potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia - spełniające wymóg SIWZ - CZĘŚĆ I pkt. 2.2. ppkt.8) - według wzoru dokumentu przetargowego - ZAŁĄCZNIK NR A-10 do nn. SIWZ 19) kalkulacja ofertowa - sporządzona na bazie: (kosztorysów ślepych) stanowiących ZAŁĄCZNIK B do nn. SIWZ oraz (specyfikacji dostaw) stanowiących ZAŁĄCZNIK C do nn. SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim; 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Bałtycka 7; tel: 0 55 247 23 33; fax: 0 55 247 57.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, tj. w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Bałtyckiej 7 - pokój Nr 3 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.