eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubiewoZakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sieciowej, serwerowej, systemów bezpieczeństwa IT oraz usług związanych z cyberbezpieczeństwem w ramach projektu pn.: ,,Cyberbezpieczny Samorząd-UG w Lubiewie



Ogłoszenie z dnia 2025-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sieciowej, serwerowej, systemów bezpieczeństwa IT oraz usług związanych z cyberbezpieczeństwem w ramach projektu pn.: ,,Cyberbezpieczny Samorząd–UG w Lubiewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 9

1.5.2.) Miejscowość: Lubiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 3349310

1.5.8.) Numer faksu: (52)5190214

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubiewo.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c5c650f-6aae-4b81-a268-b5dbad18d64f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sieciowej, serwerowej, systemów bezpieczeństwa IT oraz usług związanych z cyberbezpieczeństwem w ramach projektu pn.: ,,Cyberbezpieczny Samorząd–UG w Lubiewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c5c650f-6aae-4b81-a268-b5dbad18d64f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195107

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020347/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Cyberbezpieczny samorząd - Urząd Gminy w Lubiewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dofinansowane jest z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23, umowa o powierzenie grantu o nr FERC.02.02-CS.01-001/23/2181/ FERC.02.02-CS.01- 001/23/2024.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125853

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiPP.271.1.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 385951,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 pn.: „Audyt KRI, System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji i Szkolenie cyberbezpieczeństwa”
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykonanie audytu bezpieczeństwa informacji, zwanego dalej KRI,
b) usługa uzupełnienia oraz aktualizacji dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wraz z przeprowadzeniem szkolenia i wsparciem merytorycznym zespołu wdrożeniowego SZBI Zamawiającego,
c) szkolenia dla urzędników z podstaw cyberbezpieczeństwa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznik Nr 6 do SWZ.
3. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.
4. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV:
72150000-1 Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego
80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 72150000-1 - Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 25333,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 pn.: „Zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sieciowej, serwerowej oraz systemów bezpieczeństwa IT”
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sieciowej, serwerowej oraz systemów bezpieczeństwa IT.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6A do SWZ. Opis ten zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia urządzeń i oprogramowania fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, instrukcji obsługi itp.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem, instalacją
i uruchomieniem będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
5. Adres dostawy przedmiotu zamówienia: Urząd Gminy w Lubiewie, ul. Hallera 9,
89-526 Lubiewo oraz serwerownia zlokalizowana przy ul. Wojska Polskiego 41 w Lubiewie.
6. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dzień roboczy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-14:00.
7. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający uważa dostawę, instalację, konfigurację i wdrożenie infrastruktury sieciowej, serwerowej, systemów bezpieczeństwa IT.
8. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.
9. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
32420000-3 Urządzenia sieciowe
48820000-2 Serwery
48823000-3 Serwery plików
30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczyt danych
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania
31682530-4 Awaryjne urządzenia energetyczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

48823000-3 - Serwery plików

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.5.5.) Wartość części: 360618,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38010,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Wsparcia Samorządu i Biznesu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792731573

7.3.3) Ulica: ul. Działowa 17

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447312,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447312,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 447312,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: System-IT Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522621165

7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta krasińskiego 10, lok. 17

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-435

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447312,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.