eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca




Og³oszenie z dnia 2021-09-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa si³owni

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Miñski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581788

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: T. Ko¶ciuszki 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miñsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatminski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiatminski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa si³owni

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8fd3597f-2053-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00195125

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000368/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Budowa si³owni plenerowej przy Zespole Szkó³ Zawodowych Nr 2 im. Powstañców Warszawy w Miñsku Mazowieckim

1.1.5 Budowa si³owni zewnêtrznej przy Zespole Szkó³ Specjalnych w Ignacowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie II - Budowa si³owni zewnêtrznej przy Zespole Szkó³ Specjalnych w Ignacowie jest wspó³finansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatminski

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: PONI¯SZA NUMERACJA ZGODNA Z SWZ.
7.1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatminski
7.3. Zamawiaj±cy dopuszcza opcjonalnie komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: zamowienia@powiatminski.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: PONI¯SZA NUMERACJA ZGODNA Z SWZ.

7.7. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZ¡DZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
7.8. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem (https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): PONI¯SZA NUMERACJA ZGODNA Z SWZ.
25.8. Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporz±dzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pañstwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Miñsku Mazowieckim z siedzib± w Miñsku Mazowieckim przy ul. T. Ko¶ciuszki 3,
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mog± siê Pañstwo kontaktowaæ w sprawach przetwarzania Pañstwa danych osobowych za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iod@powiatminski.pl;
3) administrator bêdzie przetwarza³ Pañstwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) dane osobowe mog± byæ udostêpnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a tak¿e podmiotom, z którymi administrator zawar³ umowê w zwi±zku z realizacj± us³ug na rzecz administratora (np. kancelari± prawn±, dostawc± oprogramowania, zewnêtrznym audytorem, zleceniobiorc± ¶wiadcz±cym us³ugê z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami danych bêd± tak¿e osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) administrator nie zamierza przekazywaæ Pañstwa danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej;
6) maj± Pañstwo prawo uzyskaæ kopiê swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, ¿e:
1) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
2) przys³uguje Pañstwu prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e niezbêdne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Pañstwa dane osobowe.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: I.272.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane w zakresie Budowy si³owni plenerowej przy Zespole Szkó³ Zawodowych Nr 2 im. Powstañców Warszawy w Miñsku Mazowieckim, obejmuj±cej zakup, transport, monta¿ urz±dzeñ si³owni zewnêtrznej/plenerowej oraz elementów ma³ej architektury wraz z zagospodarowaniem terenu.
Przedmiot zamówienia jest wspó³finansowany ze ¶rodków z bud¿etu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Infrastruktury Sportowej MAZOWSZE 2021”.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych zawarty jest w:
1) SWZ
2) Za³±czniku nr 8A do SWZ - Dokumentacja techniczna dla ZADANIA I:
3) Za³±czniku nr 9A do SWZ - Przedmiar dla ZADANIA I (pdf.)

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane w zakresie Budowy si³owni zewnêtrznej przy Zespole Szkó³ Specjalnych w Ignacowie, obejmuj±cej zakup, transport, monta¿ urz±dzeñ si³owni zewnêtrznej/plenerowej oraz elementów ma³ej architektury wraz z zagospodarowaniem terenu.
Przedmiot zamówienia jest wspó³finansowany ze ¶rodków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW 2014-2020.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych zawarty jest w:
1) SWZ
2) Za³±czniku nr 8B do SWZ - Dokumentacja techniczna dla ZADANIA II:
3) Za³±czniku nr 9B do SWZ - Przedmiar dla ZADANIA II (pdf.)

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37530000-2 - Artyku³y do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich

45000000-7 - Roboty budowlane

45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

PONI¯SZA NUMERACJA ZGODNA Z SWZ.
14.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu i spe³niaj± ni¿ej wymienione warunki udzia³u dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni ten warunek, je¿eli:
a) przedstawi wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych polegaj±cych na wykonaniu si³owni zewnêtrznych/plenerowych o ³±cznej warto¶ci minimum 100.000,00 z³ brutto z podaniem ich warto¶ci, rodzaju, dat wykonania zakoñczenia oraz miejsca i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. W przypadku, gdy Wykonawca wykona³ w ramach jednego zlecenia, kontraktu lub zamówienia wiêkszy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien on wyodrêbniæ i podaæ warto¶æ roboty zwi±zanej z wykonaniem robót zwi±zanych z wykonaniem si³owni zewnêtrznych. Informacje nale¿y podaæ na druku zgodnym ze wzorem za³±cznika Nr 5A do SWZ;
b) dysponuje do kierowania robotami budowlanymi w bran¿y budowlanej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót budowlanych bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 07 lipca 199 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) i aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa wymagane przepisami ustawy o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) lub równowa¿nymi. Informacje nale¿y podaæ na druku zgodnym ze wzorem za³±cznika Nr 5B do SWZ;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona zostanie wezwany do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ sk³adania, chyba ¿e Zamawiaj±cy jest w posiadaniu lub ma dostêp do tych podmiotowych ¶rodków dowodowych. Podmiotowe ¶rodki dowodowe s± sk³adane na potwierdzenie:
1) braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a)o¶wiadczenia Wykonawcy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ).;
2) spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych polegaj±cych na wykonaniu si³owni zewnêtrznych/plenerowych - wzór – za³±cznik nr 5A do SWZ,
b) wykaz osób z odpowiednimi uprawnieniami - wzór – za³±cznik nr 5B do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w punkcie 16.1.3. lit. b) SWZ– wg za³±cznika nr 10 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

ZMIANY UMOWY ZAWARTE ZOSTA£Y W § 18 UMOWY
1. Strony umowy w sprawie zamówienia niezw³ocznie, wzajemnie informuj± siê o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem zachorowañ na COVID-19 na nale¿yte wykonanie tej umowy, o ile taki wp³yw wyst±pi³ lub mo¿e wyst±piæ. Strony umowy potwierdzaj± ten wp³yw do³±czaj±c do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, o¶wiadczenia lub dokumenty, które mog± dotyczyæ w szczególno¶ci:
1) nieobecno¶ci pracowników lub osób ¶wiadcz±cych pracê za wynagrodzeniem na innej podstawie ni¿ stosunek pracy, które uczestnicz± lub mog³yby uczestniczyæ w realizacji zamówienia;
2) decyzji wydanych przez G³ównego Inspektora Sanitarnego lub dzia³aj±cego z jego upowa¿nienia pañstwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w zwi±zku z przeciwdzia³aniem COVID-19, nak³adaj±cych na wykonawcê obowi±zek podjêcia okre¶lonych czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych;
3) poleceñ lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra w³a¶ciwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, zwi±zanych z przeciwdzia³aniem COVID-19
4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materia³ów, trudno¶ci w dostêpie do sprzêtu lub trudno¶ci w realizacji us³ug transportowych;
5) innych okoliczno¶ci, które uniemo¿liwiaj± b±d¼ w istotnym stopniu ograniczaj± mo¿liwo¶æ wykonania umowy;
2. Ka¿da ze stron umowy, o której mowa w ust. 1, mo¿e ¿±daæ przedstawienia dodatkowych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych wp³yw okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte wykonanie tej umowy.
3. Strona umowy, o której mowa w ust. 1, na podstawie otrzymanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 2, w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej stronie swoje stanowisko, wraz z uzasadnieniem, odno¶nie do wp³ywu okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1, na nale¿yte jej wykonanie. Je¿eli strona umowy otrzyma³a kolejne o¶wiadczenia lub dokumenty, termin liczony jest od dnia ich otrzymania.
4. Zamawiaj±cy, po stwierdzeniu, ¿e okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem COVID-19, o których mowa w ust. 1, mog± wp³yn±æ lub wp³ywaj± na nale¿yte wykonanie umowy, o której mowa w ust. 1, mo¿e w uzgodnieniu z wykonawc± dokonaæ zmiany umowy, w szczególno¶ci przez:
5. Strona umowy, o której mowa w ust. 1, w stanowisku, o którym mowa w ust. 3, przedstawia wp³yw okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte jej wykonanie oraz wp³yw okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19, na zasadno¶æ ustalenia i dochodzenia tych kar lub odszkodowañ, lub ich wysoko¶æ.
6. Wykonawca, po stwierdzeniu, ¿e okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem COVID-19, mog± wp³yn±æ lub wp³ywaj± na nale¿yte wykonanie ³±cz±cej ich umowy, która jest zwi±zana z wykonaniem zamówienia lub jego czê¶ci, uzgadniaj± odpowiedni± zmianê tej umowy, w szczególno¶ci mog± zmieniæ termin wykonania umowy lub jej czê¶ci, czasowo zawiesiæ wykonywanie umowy lub jej czê¶ci, zmieniæ sposób wykonywania umowy lub zmieniæ zakres wzajemnych ¶wiadczeñ.
1) zmianê terminu wykonania umowy lub jej czê¶ci, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej czê¶ci;
2) zmianê sposobu wykonywania dostawy;
3) zmianê zakresu ¶wiadczenia wykonawcy i odpowiadaj±c± jej zmianê wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy – o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekroczy 50% warto¶ci pierwotnej umowy;

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-13 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatminski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-13 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.