Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Krasocin w roku szkolnym 2021/2022 część 3, część 4 i część 5.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KRASOCINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366228449
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Macierzy Szkolnej 1
1.5.2.) Miejscowość: Krasocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-105
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zopo@krasocin.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.krasocin.com.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Krasocin w roku szkolnym 2021/2022 część 3, część 4 i część 5.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd49b69e-2054-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002839/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Krasocin w roku szkolnym 2021/2022 część 3, część 4 i część 5.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy – „ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia”
Uzasadnienie faktyczne:
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym art. 275 pkt 1
Z przeprowadzonej analizy wynika, że udzielenie przedmiotowego zamówienia jest zasadne i spełnia wszystkie przesłanki określone w art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 268895,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - "Pieczywo, świeże wyroby piekarsko- ciastkarskie"Dostawa w.w. artykułów do placówek oświatowych w Gminie Krasocin w roku szkolnym 2021/2022.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 53237,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4- "Inne produkty spożywcze".Dostawa w.w. artykułów do placówek oświatowych w Gminie Krasocin w roku szkolnym 2021/2022.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
03311000-2 - Ryby
15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 153628,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 - "Mrożonki"Dostawa w.w. artykułów do placówek oświatowych w Gminie Krasocin w roku szkolnym 2021/2022.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 77563,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56916,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56916,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56916,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "SCH" w Krasocinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6560000323
7.3.4) Miejscowość: Krasocin
7.3.5) Kod pocztowy: 29-105
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56916,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-07-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147901,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147901,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147901,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. "MIR" Robert Guca
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290059830
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-808
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147901,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-07-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78865,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78865,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78865,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALEX-POL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731028470
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 42-256
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78865,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-07-29INNE PRZETARGI KRASOCIN
więcej: przetargi KRASOCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów zbożowych, skrobiowych, przemiału ziarna oraz makaronu na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu z podziałem na 3 części
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Dostawa produktów spożywczych
- Sukcesywna Dostawa Żywności
- Zakup i sukcesywne dostawy mięs, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- Zakup i dostawa pieczywa dla potrzeb kuchni szpitalnej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.