Og³oszenie z dnia 2022-06-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00259316/01 - Wynik z dnia 2022-07-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa stanu gospodarki wodno ¶ciekowej na terenie gminy
P³oniawy-Bramura
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA P£ONIAWY-BRAMURA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668338
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 83A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³oniawy-Bramura
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-210
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ploniawy-bramura.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.ploniawy-bramura.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa stanu gospodarki wodno ¶ciekowej na terenie gminy
P³oniawy-Bramura
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-df93fff7-e577-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00195298
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00029703/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Przebudowa stacji uzdatniania wody we wsi Suche oraz budowa 4 przydomowych oczyszczalni ¶cieków
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiaj±cy informuje, ¿e w
przedmiotowym postêpowaniu ofertê, o¶wiadczenia, podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe
¶rodki dowodowe sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej i opatruje siê
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym i podpisem osobistym oraz przesy³a za
pomoc± systemu miniPortalu oraz platformy ePUAP.
: https://miniportal.uzp.gov.pl oraz Platforma e-Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w
szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych w pkt II), zawiadomieñ oraz
przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza:
„Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We
wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy
i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP, TED lub ID postêpowania).
2) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej,
email urzad@ploniawy-bramura.pl
3) Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do
komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów
elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email.13 Sposób
sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi
w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków
komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e
¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r.); zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych Urz±d Gminy P³oniawy-Bramura, adres: P³oniawy-Bramura 83A, 06-210 P³oniawy-Bramura;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych – Anna Pogorzelska
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 p.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z p.z.p. oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.SI.271.8.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zamówienia dokonana rozbudowa ma na celu zapewnienie odpowiedniej jako¶ci wody oraz docelowej wydajno¶ci stacji QSUW 91,53/h, pracuj±cej w dwustopniowym uk³adzie technologicznym. Zakres prac w ramach przedmiotu zamówienia:
1) wymiana pomp g³êbinowych w studniach z wymian± pokryw nastudziennych
2) przebudowê instalacji technologiczne poprzez wymianê rur z czarnych stalowych na nierdzewne kwasoodporne.
3) przebudowê instalacji sprê¿onego powietrza na instalacjê z rur ze stali nierdzewnej kwasoodpornej wraz z wymian± zbiornika o pojemno¶ci v = 0.5 m3
4) wymianê aparatury kontrolno – pomiarowej oraz zasuw i zaworów;
5) wymianê z³ó¿ w filtrach ci¶nieniowych
6) przebudowê instalacji mieszacza wodno – powietrznego
7) przebudowê instalacji zestawu pompowego ii-ego stopnia
8) przebudowê wszystkich ruroci±gów wraz z zbrojeniem oraz regulatorów ci¶nienia i zaworów bezpieczeñstwa
9) wymianê wentylatorów wraz z przebudow± kana³ów oraz wykonanie nowego kana³u nawiewowego w pomieszczeniu chlorowni
10) monta¿ nowych szaf sterowniczych
11) monta¿ wodomierza do pomiaru wody dostarczanej do sieci wodoci±gowej
12) Opracowanie dokumentacji technicznej zasalania rezerwowego oraz jego wykonanie wraz zainstalowaniem agregatu pr±dotwórczego na zewn±trz budynku
13) Wymianê stolarki okiennej oraz malowanie elewacji
14) Remont komina
15) Wymiana rynn i rur spustowych
2. Zamawiaj±cy odstêpuje od oczyszczania i malowania odstojników pop³uczy.
3. W ramach zamówienia nie nale¿y dostarczyæ i zamontowaæ aparatury do ci±g³ego pomiaru mêtno¶ci.
4. Zakres zamówienia nie obejmuje dostawy i monta¿u zaworu antyska¿eniowego DN100.
5. Nale¿y wykonaæ dla zestawów filtracyjnych automatyczny uk³ad p³ukania filtrów, zastosowaæ przepustnice z napêdem elektrycznym
6. Nale¿y dokonaæ wymiany pomp g³êbinowych wraz z ruroci±gami wzno¶nymi oraz ruroci±gami miêdzyobiektowymi DN od 150 do 200. Naziemne obudowy studni odnowiæ poprzez zabezpieczenie spêkañ renowacja nawierzchni betonowych studni.
7. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³a w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonani i odbioru robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31682210-5 - Aparatura i sprzêt steruj±cy
42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Czê¶æ 2 – Dostawa wraz z monta¿em 4 przydomowych oczyszczalni ¶cieków
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 przydomowych oczyszczalni ¶cieków pracuj±cych w technologii osadu czynnego stabilizowanego z³o¿em biologicznych. Oczyszczony ¶ciek wprowadzony bêdzie do gruntu za pomoc± drena¿u rozs±czaj±cego lub nasypie
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³a w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonani i odbioru robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45232420-2 - Roboty w zakresie ¶cieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39350000-0 - Urz±dzenia do obróbki ¶cieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.D. 1 - Dla Czê¶ci 1
d.1. 1. Wykonawca musi wykazaæ siê dysponowaniem przynajmniej:
Jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ.
Jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ
lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie uprawnieñ przez jedn± osobê.
W zakresie wy¿ej wymienionych uprawnieñ, Zamawiaj±cy uzna równowa¿ne kwalifikacje zawodowe (dyplomy) wydawane przez inne ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwa cz³onkowskie Unii Europejskiej, konfederacji szwajcarskiej oraz pañstwa cz³onkowskie europejskiego porozumienia o wolnym handlu (EFTA). Ocena powy¿szego warunku nast±pi poprzez weryfikacjê informacji ujêtych w wykazie osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego.
d.1.2 Wykonawca musi wykazaæ siê do¶wiadczeniem, w realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – to w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± robot± budowlan± w zakresie budowy/ rozbudowy/ przebudowy/ modernizacji stacji uzdatniania wody o warto¶ci minimum 450 000 z³ brutto.
D. 1 - Dla Czê¶ci 2
d.1. 1. Wykonawca musi wykazaæ siê dysponowaniem przynajmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
W zakresie wy¿ej wymienionych uprawnieñ, Zamawiaj±cy uzna równowa¿ne kwalifikacje zawodowe (dyplomy) wydawane przez inne ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwa cz³onkowskie Unii Europejskiej, konfederacji szwajcarskiej oraz pañstwa cz³onkowskie europejskiego porozumienia o wolnym handlu (EFTA). Ocena powy¿szego warunku nast±pi poprzez weryfikacjê informacji ujêtych w wykazie osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego.
d.1.2 Wykonawca musi wykazaæ siê do¶wiadczeniem, w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – to w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± dostaw± przydomowej oczyszczalni ¶cieków pracuj±cych w technologii osadu czynnego stabilizowanego z³o¿em biologicznych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku przes³anek do wykluczenia (zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ). Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu oraz nie podlega wykluczeniu.
2) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP,
3) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4) (Czê¶æ 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
5) (Czê¶æ 2) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
6) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
pe³nomocnictwo podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (je¿eli dotyczy);b) wykonawcy wspólnieubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, us³ugi
wykonaj± poszczególni wykonawcy.c) pe³nomocnictwo dla osoby/osób podpisuj±cej ofertê
za³±czniki i o¶wiadczenia (je¶li uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów
do³±czonych do oferty) - (je¿eli dotyczy)- podpisany podpisem kwalifikowanym;d) orygina³
zobowi±zanie podmiotu udostepniaj±cego zasoby- (je¿eli dotyczy) podpisany podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± o¶wiadczenie, z któregowynika, us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy oraz pe³nomocnictwo podmiotów
wystêpuj±cych wspólnie W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego
zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³ada ka¿dy z
wykonawców (art. 125 ust. 4 PZP).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy:1) w zakresie zapisów umowy w zwi±zku ze zmian± obowi±zuj±cych przepisów prawnych maj±c± wp³yw na wykonanie umowy, w szczególno¶ci na termin lub zakres przedmiotu umowy,
2) w zakresie zmiany terminu na skutek dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji umowy;
3) w zakresie zmiany terminu w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których ¿adna ze stron nie mog³a przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci (np. wyniki ewentualnych wykopalisk archeologicznych,).
4) w zakresie zmiany terminu w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy, w tym prowadzenie robót z zachowaniem wymogów technologicznych (np. zgodnie technologi± wykonania) lub BHP.
5) w zakresie zmiany terminu w przypadku wyst±pienia przeszkód podziemnych lub przeszkód prawnych, powoduj±cych konieczno¶æ przerwania robót lub wymagaj±cych dokonania zmian w dokumentacji projektowej,
6) w zakresie zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego,
7) w zakresie zamiany terminu realizacji umowy w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki, epidemie), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ robót.
8) w zakresie ograniczenia zakresu robót wynikaj±ce z wprowadzenia zmian, które wynik³y w trakcie realizacji robót i by³y konieczne w celu prawid³owej realizacji umowy.
9) w zakresie zapisów umowy w przypadku wyst±pienia oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy;
10) w zakresie zmiany podwykonawców robót w przypadku wyst±pienia o zmianê na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego;
11) w zakresie zmiany stawki podatku VAT, w zwi±zku ze zmian± ustawy. Zakres zmiany obejmuje jedynie zmianê wynagrodzenia zgodnie ze zmian± stawki podatku VAT.
12) w zakresie danych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy; w przypadku ich zmiany, poprzez podanie nowych danych.
13) w zakresie zmniejszenia wysoko¶ci wynagrodzenia, w przypadku odst±pienia Zamawiaj±cego od czê¶ci zakresu prac przewidzianych w umowie,
14) w przypadku wyst±pienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie czê¶ci zakresu realizacji Umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili jej zawarcia, poprzez odst±pienie od umowy,
15) W zakresie zmiany formy zabezpieczenia umowy, w zakresie zmian przewidzianych w art. 451 PZP;.
16) W zakresie zaoferowanych urz±dzeñ/ wyposa¿enia, je¶li nie bêd± dostêpne na rynku, wycofane z produkcji pod warunkiem, ¿e nowe urz±dzenia bêd± posiada³y przynajmniej minimalne parametry jak urz±dzenia zaoferowane w ofercie, a wynagrodzenie nie ulegnie zwiêkszeniu.
17) w zakresie terminu realizacji zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, w trakcie prowadzenia prac, dopuszcza siê wprowadzenie zmian do dokumentacji technicznej/opisu przedmiotu zamówienia, za zgod± zamawiaj±cego, na wniosek Wykonawcy. Wprowadzenie zmian proponowanych przez wykonawcê dopuszcza siê pod przynajmniej jednym z poni¿szych warunków:
a) zmiana mo¿e dotyczyæ jedynie technologii robót lub technologii wykonania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia;
b) rozwi±zanie proponowane przez Wykonawcê jest równorzêdne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt,
c) projekt zamiany zostanie zaakceptowany przez nadzór i zatwierdzony przez Zamawiaj±cego,
d) zmiana ta nie wp³ynie na zwiêkszenie wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy,
w sytuacji, gdy proponowane rozwi±zanie wi±za³oby siê ze zwiêkszeniem kosztów wykonania robót zamiennych.
e) pierwotny produkt/ urz±dzenie/ wyposa¿enie zosta³ wycofany z rynku lub jest niedostêpny.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-22 10:20
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-21
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja istniej±cego o¶wietlenia ulicznego w so³ectwach Gminy Lubieñ - województwo ma³opolskie
- Roboty budowlane w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1 remont III i IV piêtra w SDM Pasat Polit. Mor. w Sz-nie ul. Starzyñskiego 9, Zad. nr 2 remont III i IV piêtra w SDM Korab Polit. Mor. w Sz-nie
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sze¶ciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Modernizacja pompowni ¶cieków sanitarnych w rejonie ul. Wspólnej
- Dostawa i monta¿ nowego sterownika DMX dla potrzeb sterowania iluminacj± ¶wietln± w obiekcie Hali Widowiskowo-Sportowej "SPODEK"
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej na now± drewnian± w zasobach gminnych administrowanych w rejonie ADM-1
wiêcej: Aparatura i sprzêt steruj±cy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.