Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00131701/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Przedszkola Samorządowego
Budowa nowego centralnego Przedszkola Samorządowego przy budynku istniejącej Szkoły Podstawowej w Grucie – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gruta 244
1.5.2.) Miejscowość: Gruta
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-330
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gruta@gruta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gruta.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=46881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Przedszkola SamorządowegoBudowa nowego centralnego Przedszkola Samorządowego przy budynku istniejącej Szkoły Podstawowej w Grucie – etap I
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46be9503-c22b-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027278/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa Przedszkola Samorządowego - budowa nowego centralnego Przedszkola Samorządowego przy budynku istniejącej Szkoły Podstawowej w Grucie - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131701/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.15.2022.CC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2817608,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa Przedszkola Samorządowego – budowa nowego centralnego Przedszkola Samorządowego przy budynku istniejącej Szkoły Podstawowej w Grucie – etap I”
2. Zamówienie w etapie I obejmuje: Rozbudowę, przebudowę i nadbudowę części budynku Szkoły Podstawowej w Grucie wraz ze zmianą sposobu użytkowania dawnej sali gimnastycznej na pomieszczenia przedszkolno-szkolne.
Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku szkolnego celem budowy przedszkola samorządowego 7 oddziałowego z częścią administracyjną oraz częścią kuchenną. Budynek ma być podzielony na dwie części - przedszkole z częścią administracyjną oraz istniejącą szkołę podstawową z osobnymi wejściami głównymi. Wejście główne do części przedszkolnej od frontu budynku, wejście główne do części szkolnej od elewacji tylnej
Inwestycja została podzielona na dwa etapy. Etap I będący przedmiotem zamówienia obejmuje między innymi:
• częściową rozbiórkę istniejącego obiektu,
• budowę (rozbudowę, nadbudowę) nowego obiektu w stanie surowym zamkniętym
(z montażem stolarki zewnętrznej),
• wykonanie wyjścia ewakuacyjnego ze starej części obiektu,
• wykonanie zejścia do piwnicy oraz przebudowę w części piwnicznej,
• montaż stolarki docelowej w miejscu połączenia z istniejącym budynkiem
• wykonanie sieci podziemnych i wprowadzenie do projektowanej rozbudowy,
• przebudowę sieci podziemnej będącej w kolizji z projektowaną rozbudową, przebudową,
• montaż orynnowania i rur spustowych,
• montaż instalacji odgromowej,
• wykonanie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej,
• wykonanie przyłącza wodociągowego,
• przebudowę istniejącej sieci wodociągowej,
• wykonanie zewnętrznej kanalizacji sanitarnej,
• wykonanie zewnętrznej kanalizacji technologicznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zawarł w dokumentach załączonych do przedmiotowej SWZ:
Załącznik nr 2 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 9 – Projekt umowy
Załącznik nr 10 – Dokumentacja projektowa
Załącznik nr 11 – STWiORB
Załącznik nr 12 – Przedmiar robót
Załącznik nr 13 – Pozwolenie na budowę
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, oraz dokumentacji projektowej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te ujęte były w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy, zobowiązany będzie do złożenia kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44212310-5 - Rusztowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421141-4 - Instalowanie przegród
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4534312,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4534312,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4534312,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PROF-BUD Jarosław Bąk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ProfBud Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - PARTNER konsorcjum z siedzibą w siedzibą 86-100 Świecie, ul. Kolejowa 8A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591244422
7.3.3) Ulica: Kolejowa 8A
7.3.4) Miejscowość: Świecie
7.3.5) Kod pocztowy: 86-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- Instalacje elektryczne
- Instalacje sanitarne
- Dostawa i montaż stolarki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4534312,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
więcej: Rusztowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.