Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00119701/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BIEŻĄCA KONSERWACJA NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH, POLEGAJĄCA NA UŁOŻENIU WARSTWY ŚCIERALNEJ Z MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ NA DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BYDGOSKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387399775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 525835434
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.bydgoski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BIEŻĄCA KONSERWACJA NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH, POLEGAJĄCA NA UŁOŻENIU WARSTWY ŚCIERALNEJ Z MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ NA DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BYDGOSKIEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a884bf8-ba57-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009571/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych, polegającą na ułożeniu warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej na drogach powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119701/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: JO-III.271.1.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Roboty wykonywane będą na drogach powiatowych na terenie gmin: Białe Błota, Dobrcz, Koronowo, Nowa Wieś Wielka, Osielsko, Sicienko i polegały będą na:
a) oczyszczeniu istniejącej nawierzchni,
b) miejscowym frezowaniu nawierzchni w zależności od potrzeb i wskazań Zamawiającego na głębokość do 4 cm.
c) skropieniu nawierzchni asfaltem lub emulsją asfaltową (0,4 – 0,5 kg/ m2),
d) wykonaniu części skrzyżowań oraz zjazdów, mających na celu zniwelowanie różnic wysokościowych pomiędzy nowo ułożoną warstwą ścieralną, a istniejącą nawierzchnią na skrzyżowaniach i zjazdach – szczegółowy zakres będzie ustalany w trakcie realizacji zadania,
e) ułożeniu siatki szklano-węglowej (na wskazanych w zakresie odcinkach),
f) regulacji studni i wpustów kanalizacji deszczowej
g) ułożeniu warstwy ścieralnej AC 11 S o grub. min. 4 cm,
h) uporządkowaniu pasa drogowego na długości wykonywanych robót (wywóz nadmiaru ziemi, kory asfaltowej powstałych w wyniku robót przygotowawczych, materiał z frezowania należy do ZDP, w kalkulacji należy przyjąć transport do 10 km).
2) Szacunkowa wielkość zamówienia obejmuje łącznie wykonanie nakładki (warstwa ścieralna) na łącznej powierzchni ca 43.370 m2 w tym ułożenie siatki szklano- węglowej na łącznej powierzchni ca 3.960 m2.
3) Zamawiający nie wymaga wykonania odcinka próbnego ani geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
4) Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót został określony w Załączniku nr 1 do SWZ - Zakres robót – wykaz odcinków i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST).
3) Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca może żądać wynagrodzenia wyłącznie za wykonany zakres przedmiotu zamówienia.
4) Przedmiot zamówienia należy zrealizować z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymogami, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami tj. Wykonawca winien oznaczyć teren prowadzenia prac, w szczególności na odcinkach, gdzie obecnie jest zlokalizowany chodnik, w sposób widoczny i nie budzący wątpliwości co do ich charakteru, zapewnić niezbędną pomoc osobom niepełnosprawnym, w szczególności niewidomym i poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Tymczasowe ciągi piesze należy wyznaczać tak by były pozbawione przeszkód poziomych i pionowych.
5) Wykonawca podczas realizacji zamówienia zobowiązany będzie do zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym – łącznie na poziomie co najmniej 10% wszystkich pojazdów samochodowych używanych przy wykonywaniu tego zadania. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższych wymagań, zawarte są we wzorze umowy.
Opis wymagań zamawiającego:
1) Przedmiot zamówienia ma być realizowany w sposób zgodny z oczekiwaniami Zamawiającego, wiedzą techniczną i technologią podaną w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej załączonej do SWZ.
2) Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy szczegółowy obmiar robót z wyszczególnieniem gmin i poszczególnych dróg, na których prowadzone były roboty oraz podaniem ilości i rodzaju realizowanego przedmiotu zamówienia.
3) Zamawiający informuje, że zagospodarowanie pozyskanych w trakcie robót materiałów, musi nastąpić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz poleceniami Zamawiającego
4) W zakresie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany również do:
a) sporządzenia projektów tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych zatwierdzeń;
b) zabezpieczenia miejsca robót poprzez wprowadzenie oznakowania zgodnego z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2503316,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2795630,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2503316,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Juliusz Marcin Pilarski Zakład Usług Komunalnych, Olga Agnieszka Pilarska Zakład Usług Komunalnych, Roman Franciszek Pilarski Zakład Usług Komunalnych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581823207
7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 22
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2503316,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
- Zakup monitorów
- Dostawa dronów z pakietami serwisowymi i akcesoriów na potrzeby UKW w Bydgoszczy w ramach realizacji projektu "Nowoczesny Inżynier dla branż kluczowych"
- Remont i modernizacja głównego węzła cieplnego dwufunkcyjnego z istniejącą sekcją ciepła technologicznego dla Campusu UKW przy ul. Chodkiewicza 30 wraz z robotami towarzyszącymi
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO ZESPOŁU KRZYŻOWNIC TOROWYCH ORAZ 2 SZT. FABRYCZNIE NOWYCH ŁUBEK PRZEJŚCIOWYCH POMIĘDZY SZYNĄ LK1 I 60R2 I/LUB DOSTAWA 2 SZT. FAB. NOWYCH, KOMPLETNYCH ROZJAZDÓW JEDNOTOROWYCH
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi w ul. Łabędziej od ul. Bocianiej w Ząbkach
- Przebudowa skrzyżowania ul. Wiśniowej i ul. Nowej w Redzie wraz infrastrukturą towarzyszącą w ramach programu - Bezpieczna droga do szkoły.
- PRZEBUDOWA PLACU ZABAW PRZY UL. MAŁEJ W WOLINIE
- Przebudowa drogi gminnej nr 205014N ul. Sportowa w Giżycku
- Przebudowa drogi gminnej nr 205036N ul. Reja w Giżycku.
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 178 odcinek Czarnków - Huta od km 53+100 do km 56+200
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.