eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary ZamośćPrzebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku remizy OSP na świetlico-remizę w miejscowości Podstary Zamość - I etap



Ogłoszenie z dnia 2021-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku remizy OSP na świetlico-remizę w miejscowości Podstary Zamość – I etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stary Zamość

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368581

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Zamość

1.5.2.) Miejscowość: Stary Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-417

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@staryzamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku remizy OSP na świetlico-remizę w miejscowości Podstary Zamość – I etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14390d28-f318-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003324/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku świetlico remizy w m. Podstary Zamość

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134128/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IT.2710.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 167517,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku remizy OSP na świetlico-remizę w miejscowości Podstary Zamość – I etap.
2 Zakres przedmiotu zamówienia w I etapie realizacji inwestycji obejmuje:
2.1 wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych (rozebranie rynien, rur spustowych, pokrycia dachowego, elementów więźby dachowej, elementów stropów drewnianych, obicia ścian drewnianych z płyty wiórowo-cementowych, ścian, filarów i kolumn z cegieł, wykucie ościeżnic, ro­zebranie nawierzchni z klinkieru drogowego);
2.2 wykonanie robót w zakresie fundamentowania i wykonania ścian oporowych (podkłady betonowe, stopy fundamentowe, ławy fundamentowe, fundamenty z bloczków betonowych, ściany żelbetowe, przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynku);
2.3 wykonanie izolacji fundamentów - przeciwwilgociowych, cieplnych i przeciwdźwię­kowych;
2.4 wykonanie wzmocnienia murów w strefach pęknięć (uzupełnienie tynków zewnętrznych, na­prawa pęknięć murów ceglanych – zszycie pęknięć ścian, wypełnianie spoin niekurczliwą za­prawą);
2.5 wykonanie ścian murowanych, kominów, trzpieni, wieńca (wieńce w ścinach, belki i podciągi żelbetowe, słupy żelbetowe, uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach, nad­proża strunobetonowe, kanały wentylacyjne, okładanie (szpałdowanie) ścian i słupów cegła­mi, ocieplenie ścian budynku z cegły , nakrywy attyk ścian ogniowych i kominów, przygotowa­nie i montaż zbrojenia elementów budynku);
2.6 wykonanie dachu (więźba dachowa, słupy fundamentowe betonowe, słupki zadaszenia drew­niane, folie wstępnego krycia, deskowanie połaci dachowej, izolacje, pokrycie dachu z blachy powlekanej – blacha powlekana na zatrzask (imitacja rąbka), gąsior, okładziny z płyt gips.-karton (suche tynki gips) na stropach na rusztach, obróbki blacharskie, ławy kominowe, włazy dachowe, montaż rynien i rur spustowych, ołacenie połaci dachowej łatami, pokrycie dachu blachą powlekaną trapezową na łatach);
2.7 wykonanie i montaż stolarki okiennej i drzwiowej (okna, podokienniki, drzwi dwuskrzydłowe z kształtowników aluminiowych z przegrodą termiczną, drzwi jednoskrzydłowe z kształtowni­ków aluminiowych z przegrodą termiczną, bramy uchylne garażowe).
UWAGA!!! Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową oraz STWiORB w zakresie wskazanym w pkt 2..
2.8 Prowadzenie dziennika budowy;
2.9 Zapewnienie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót.
2.10 Przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (.pdf), który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą oddzielnie dla każdej branży w formie gis/cad i wersji papierowej (w ilości po 3 egz.), dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania.
2.11 Uporządkowanie terenu inwestycji.
2.12 Przekazanie zrealizowanych robót właściwym dysponentom.
2.13 Wykonawca jest zobowiązany wykonać również inne prace związane z realizacją zakresu określonego w załączonej dokumentacji projektowej oraz STWiORB.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz STWiORB w zakresie opisanym w pkt 2. (zał. nr 1 do SWZ) oraz załącznik nr 6 – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262210-6 - Fundamentowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz.1129 z późn. zm.) - wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.