eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybno"Zwiększenie dostępności Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rybnie dla pacjentów ze szczególnymi potrzebami"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zwiększenie dostępności Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rybnie dla pacjentów ze szczególnymi potrzebami”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rybnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130314249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zajeziorna

1.5.2.) Miejscowość: Rybno

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spgzoz@gminarybno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spgzozrybno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ffd23b4-be63-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zwiększenie dostępności Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rybnie dla pacjentów ze szczególnymi potrzebami”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ffd23b4-be63-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026215/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wyposażenia do gabinetów i pomieszczeń starej części budynku SPG ZOZ w Rybnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków budżetu państwa oraz ze środków europejskich (Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127933

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr postępowania: 2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 215607,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn. „Zwiększenie dostępności Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rybnie dla pacjentów ze szczególnymi potrzebami”. Zamówienie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków budżetu państwa oraz ze środków europejskich (Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020). Wydatki niekwalifikowane będą dofinansowane ze środków własnych Gminy Rybno oraz SPG ZOZ w Rybnie.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia sprzętu medycznego w budynku SPG ZOZ w Rybnie.
3. Przedmiot zamówienia składa się z:
1) Wykonania dostawy i montażu wyposażenia i aparatury medycznej wraz ze szkoleniem z obsługi w zakresie nowo zakupionego sprzętu medycznego:
1. krzesło z podłokietnikami, szt. 23
2. tablica sensoryczna, szt. 4
3. fotel do pobrań krwi, szt. 2
4. fotel zabiegowy, szt. 1
5. parawan, szt. 3
6. kozetka drewniana, szt.1
7. kozetka elektryczna, szt. 4
8. krzesło z podłokietnikiem i regulacją wysokości, szt. 5
9. stolik do badania niemowląt, szt. 5
10. fotel dla pracownika, szt. 2
11. przewijak dla dziecka, szt. 1
12. fotelik do karmienia dziecka, szt. 1
13. podajnik na podkłady, szt. 1
14. podajnik na ręczniki, szt. 1
15. wieszak na ubrania, szt. 1
16. dozownik automatyczny, szt. 6
17. stacja dezynfekcyjna wisząca, szt. 3
18. oznaczenia, szt. 13 (Plan budynku szt. 1, Plan posesji szt. 1, Oznakowanie gabinetów szt. 10, Oznakowanie pętli indukcyjnej szt.1)
19. lupa, szt. 1
20. tablet z oprogramowaniem Mówik, szt. 1
21. telewizor, szt. 1
22. pętla indukcyjna przenośna, szt. 1
23. pętla indukcyjna stacjonarna, szt.1
24. aparaty telefoniczne, szt. 2
25. analizator składu ciała szt. 1
26. fotel ginekologiczny szt.1
27. termometr bezdotykowy, szt. 4
28. kardiotokograf, szt. 1
29. detektor tętna płodu, szt. 1
30. skaner żył, szt. 1
31. holter EKG, szt. 1
32. EKG na wizyty domowe, szt. 1
33. Analizator CRP, szt. 1
34. USG na wizyty domowe, szt. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39100000-3 - Meble

30231300-0 - Monitory ekranowe

32550000-3 - Sprzęt telefoniczny

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253835,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460996,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253835,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FULL-MED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123300938

7.3.3) Ulica: ul. Bursaki 6

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-150

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253835,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-31 do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.