eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWymiana dźwigów osobowych w budynkach nr 1 i nr 15 Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w celu poprawy dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnością (2 pakiety)



Ogłoszenie z dnia 2022-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana dźwigów osobowych w budynkach nr 1 i nr 15 Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w celu poprawy dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnością (2 pakiety)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288627

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 3a

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-210

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gumed.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gumed

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana dźwigów osobowych w budynkach nr 1 i nr 15 Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w celu poprawy dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnością (2 pakiety)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dd35817-b3ef-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108163/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GUM2022ZP0030

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1013285,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigów osobowych w budynkach nr 1 i nr 15 Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w celu poprawy dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnością w zakresie:
Pakiet 1 – Wymiana dźwigu osobowego w budynku nr 1;
2. Zakres rzeczowy obejmuje:
a) Wykonanie dokumentacji technicznej,
b) Pozyskanie wymaganych uzgodnień,
c) Demontaż, wywóz i utylizacja istniejącego dźwigu,
d) Wykonanie prac budowlanych dostosowujących szyb windowy do nowoprojektowanego dźwigu,
e) Wykonanie instalacji elektrycznych i przeciwpożarowych,
f) Dostawa i wymiana dźwigu osobowego,
g) Przeprowadzenie prób, sprawdzeń, pomiarów wymaganych przepisami,
h) Przeprowadzenie certyfikacji i odbioru dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego,
i) Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
j) Przeszkolenie w zakresie obsługi i użytkowania dźwigu,
k) Serwis dźwigu w okresie gwarancji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zawiera dokumentacja (załącznik nr 3 do SWZ) na którą składają się następujące dokumenty:
a) Program funkcjonalno-użytkowy,
b) Przedmiary,
c) Księga rewizyjna istniejącej windy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42414100-2 - Dźwigi

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45313100-5 - Instalowanie wind

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 597487,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigów osobowych w budynkach nr 1 i nr 15 Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w celu poprawy dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnością w zakresie:
Pakiet 2 – Wymiana dźwigu osobowego w budynku nr 15.
2. Zakres rzeczowy obejmuje:
a) Wykonanie dokumentacji technicznej,
b) Pozyskanie wymaganych uzgodnień,
c) Demontaż, wywóz i utylizacja istniejącego dźwigu,
d) Wykonanie prac budowlanych dostosowujących szyb windowy do nowoprojektowanego dźwigu,
e) Wykonanie instalacji elektrycznych i przeciwpożarowych,
f) Dostawa i wymiana dźwigu osobowego,
g) Przeprowadzenie prób, sprawdzeń, pomiarów wymaganych przepisami,
h) Przeprowadzenie certyfikacji i odbioru dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego,
i) Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
j) Przeszkolenie w zakresie obsługi i użytkowania dźwigu,
k) Serwis dźwigu w okresie gwarancji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zawiera dokumentacja (załącznik nr 3 do SWZ) na którą składają się następujące dokumenty (dla każdego pakietu oddzielnie):
a) Program funkcjonalno-użytkowy,
b) Przedmiary,
c) Księga rewizyjna istniejącej windy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42414100-2 - Dźwigi

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45313100-5 - Instalowanie wind

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 648854,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 597487,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597487,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 597487,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liftprojekt Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7591477682

7.3.3) Ulica: Kalinowo 86

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-304

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 597487,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 648854,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648854,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 648854,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liftprojekt Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7591477682

7.3.3) Ulica: Kalinowo 86

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-304

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 648854,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.