eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Majdan KrólewskiRemont dróg wewnętrznych o nawierzchni z tłucznia kamiennego z podziałem na części.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg wewnętrznych o nawierzchni z tłucznia kamiennego z podziałem na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAJDAN KRÓLEWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409695

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1 A

1.5.2.) Miejscowość: Majdan Królewski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-110

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@majdankrolewski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://majdankrolewski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/majdankrolewski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg wewnętrznych o nawierzchni z tłucznia kamiennego z podziałem na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bc927c0-e145-447f-a047-54c830541e69

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00084579/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont drogi wewnetrznej (transportu rolnego) na działce nr ewidencyjny 1790/3 (od Jasionki do Rościuszka) w Krzątce

1.1.6 Remont drogi wewnętrznej na działce ewidencyjnej nr 947 w Brzostowej Górze

1.1.7 Remont drogi wewnetrznej na działce nr 1232/8 w Komorowie o nawierzchni z tłucznia kamiennego

1.1.8 Remont drogi wewnetrznej na działce nr 841 w Woli Rusinowskiej (Jeziórko - Poddziale) o nawierzchni z tłucznia kamiennego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144569

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.BIF.271.04.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 Remont drogi wewnętrznej (transportu rolnego) na działce nr ewidencyjny 1790/3 (od Jasionki do Rościuszka) w Krzątce”

a) Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
a. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 0,740 km
b. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,15 m³ w gruncie kat. IV z transportem urobku samochodami wyładowczymi na odległość do 5 km – 388,50 m³
c. Ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia przy drodze. Wyrywanie i utylizacja karpiny – 0,075 ha

b) Fundamentowanie dróg
a. Wykonanie warstwy mrozoochronnej gr. 15 cm z rumoszu skalnego – 2 590,00 m²
b. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 2 590,00 m²

c) Roboty w zakresie nawierzchni dróg
a. Nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 0,63mm o grubości warstwy 10 cm z zamiłowaniem 5 cm – 2 590,00 m²

d) Roboty wykończeniowe
a. Wykonanie poboczy obustronnych o szerokości 0,80 m z nawierzchni gruntowej – grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm – 740,00 m²
b. Plantowanie skarp obustronnie (obrobienie na czysto) i korony nasypów - kat. gruntu V, pomiędzy krawędzią pobocza a granicą pasa drogowego lub skarpą rowu. – 740,00 m²
c. Odmulenie rowów długości 300mb grubości namu do 0,5m w gruncie kat. VI wykonywane koparkami wraz z odmuleniem przepustów 53mb– 300,00 m
Szczegółowy zakres robót precyzują:, Dokumentacja techniczna, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót (przedmiar ma charakter pomocniczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 141948,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 „Remont drogi wewnętrznej na działce ewidencyjnej nr 947 w Brzostowej Górze”

a) Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
a. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 0,155 km
b. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,15 m³ w gruncie kat. IV z transportem urobku samochodami wyładowczymi na odległość do 5 km – 81,00 m³
b) Fundamentowanie dróg
a. Wykonanie warstwy mrozoochronnej gr. 15 cm z rumoszu skalnego – 542,00 m²
b. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 542,00 m²
c) Roboty w zakresie nawierzchni dróg
a. Nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 0,63mm o grubości warstwy 10 cm z zamiłowaniem – 542,00 m²
d) Roboty wykończeniowe
a. Wykonanie poboczy obustronnych o szerokości 0,75m z nawierzchni gruntowej – grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm – 232,00 m²
b. Plantowanie skarp obustronnie (obrobienie na czysto) i korony nasypów - kat. gruntu V, pomiędzy krawędzią pobocza a granicą pasa drogowego lub skarpą rowu. – 155,00 m²
Szczegółowy zakres robót precyzują: Dokumentacja techniczna, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót (przedmiar ma charakter pomocniczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 32520,32 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 „Remont drogi wewnętrznej na działce nr 1232/8 w Komorowie o na-wierzchni z tłucznia kamiennego”

a) Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
a. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 0,225 km
b. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,15 m³ w gruncie kat. IV z transportem urobku samochodami wyładowczymi na odległość do 5 km – 118,00 m³
b) Fundamentowanie dróg
a. Wykonanie warstwy mrozoochronnej gr. 15 cm z rumoszu skalnego – 787,00 m²
b. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 787,00 m²
c) Roboty w zakresie nawierzchni dróg
a. Nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 0,63mm o grubości warstwy 10 cm z zamiłowaniem – 787,00 m²

d) Roboty wykończeniowe
a. Wykonanie poboczy obustronnych o szerokości 0,75m z nawierzchni gruntowej – grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm – 337,00 m²
b. Plantowanie skarp obustronnie (obrobienie na czysto) i korony nasypów - kat. gruntu V, pomiędzy krawędzią pobocza a granicą pasa drogowego lub skarpą rowu. – 225,00 m²
c. Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych należy przewidzieć przedłużenie teleskopu i zaworów wodociągowych – 7,00 szt.
Szczegółowy zakres robót precyzują: Dokumentacja techniczna, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót (przedmiar ma charakter pomocniczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 57120,54 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 ”Remont drogi wewnętrznej na działce nr 841 w Woli Rusinowskiej (Jeziórko - Poddziale) o nawierzchni z tłucznia kamiennego”.

a) Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
a. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 0,306 km
b. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,15 m³ w gruncie kat. IV z transportem urobku samochodami wyładowczymi na odległość do 5 km – 161,00 m³
b) Fundamentowanie dróg
a. Wykonanie warstwy mrozoochronnej gr. 15 cm z rumoszu skalnego – 1 071,00 m²
b. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 1 071,00 m²
c) Roboty w zakresie nawierzchni dróg
a. Nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 0,63mm o grubości warstwy 10 cm z zamiłowaniem – 1 071,00 m²

d) Roboty wykończeniowe
a. Wykonanie poboczy obustronnych o szerokości 0,75m z nawierzchni gruntowej – grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm – 459,00 m²
b. Plantowanie skarp obustronnie (obrobienie na czysto) i korony nasypów - kat. gruntu V, pomiędzy krawędzią pobocza a granicą pasa drogowego lub skarpą rowu. – 306,00 m²
c. przepusty pod korona drogi pehd fi 400mm 2x 6m na ławie żwirowej – 12,00 m
Szczegółowy zakres robót precyzują: Dokumentacja techniczna, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót (przedmiar ma charakter pomocniczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 52410,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153058,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294405,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153058,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMET BUILDING Paweł Piekut

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170144278

7.3.3) Ulica: Łowisko 346

7.3.4) Miejscowość: Kamień

7.3.5) Kod pocztowy: 36-053

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153058,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24021,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56712,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24021,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo – Usługowa „PIOTR-BUD” Piotr Bąk ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661500407

7.3.3) Ulica: ul. Legionów Polskich nr 2F

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24021,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45753,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106073,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45753,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo – Usługowa „PIOTR-BUD” Piotr Bąk ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661500407

7.3.3) Ulica: ul. Legionów Polskich nr 2F

7.3.4) Miejscowość: Staszów,

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45753,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51854,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115733,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51854,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo – Usługowa „PIOTR-BUD” Piotr Bąk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661500407

7.3.3) Ulica: ul. Legionów Polskich nr 2F

7.3.4) Miejscowość: Staszów,

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51854,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.