Og³oszenie z dnia 2023-04-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00211004/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-11
- 2023/BZP 00257742/01 - Wynik z dnia 2023-06-13
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie skweru przy ul. Potu³ka³y
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO STO£ECZNE WARSZAWA
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzielnica Wilanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wilanow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie skweru przy ul. Potu³ka³y
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a312a775-e418-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00195615
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00030661/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Zagospodarowanie skweru przy ul. Potu³ka³y
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Niezbêdne wymagania sprzêtowo aplikacyjne do przekazania danych dotycz±ce systemu https://zamowienia.um.warszawa.pl:
• sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s na komputer
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• zainstalowana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
• w³±czona obs³uga JavaScript;
• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf
Format kodowania i oznaczania czasu:
• plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;
• oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert:
W przypadku sk³adania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
Wykonawca musi posiadaæ:
• Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby sk³adaj±cej ofertê w Systemie;
• W³±czona w przegl±darce obs³uga JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze ¶rodowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host
• Pod³±czony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawid³owo¶æ zainstalowania w/w komponentów
mo¿na zweryfikowaæ po zalogowaniu do OnePlace, po klikniêciu przycisku „SPRAWD¬ PODPIS”.
W przypadku sk³adania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym), wykonawca musi posiadaæ:
• E-dowód osobisty osoby sk³adaj±cej ofertê w Systemie;
• W³±czona w przegl±darce opcja obs³ugi JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze ¶rodowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host;
• Zainstalowane oprogramowanie do obs³ugi e-dowodu E-dowód menad¿er dostêpne na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod;
• Pod³±czony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód.
Prawid³owo¶æ zainstalowania w/w komponentów mo¿na zweryfikowaæ po zalogowaniu do OnePlace, po klikniêciu przycisku „SPRAWD¬ PODPIS”. W przypadku sk³adania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym), wykonawca musi posiadaæ:
• Profil zaufany osoby sk³adaj±cej ofertê w Systemie
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Okre¶lony w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, i¿: - Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm. 3) ),zwanego dalej rozporz±dzeniem 2016/679”, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, do up³ywu terminu do ich wniesienia.- Skorzystanie przez osobê, której dane
osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.- W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 21/WO¦/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 325203,25 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie skweru o pow. ca 0,09 ha przy ul. Potu³ka³y w Warszawie, polegaj±ce na: wykonaniu nawierzchni pieszych z obrze¿ami; wykonaniu nawierzchni bezpiecznych pod urz±dzeniami sprawno¶ciowymi; monta¿u urz±dzeñ sprawno¶ciowych, rekreacyjnych i wyposa¿enia towarzysz±cego (drobnych forma architektury); monta¿u metalowych treja¿y z ¿aglami; wykonaniu trawników siewem.
Ogólny zakres zamówienia obejmuje:
I. Wykonanie nawierzchni pieszych z obrze¿ami betonowymi: ca 85 m2
II. Wykonanie nawierzchni naturalnej – zrêbki/plastry drewna: ca 46 m2
III. Wykonanie nawierzchni bezpiecznych na macie przerostowej: ca 170,4 m2
IV. Dostawê i monta¿ urz±dzeñ sprawno¶ciowych, rekreacyjnych i wyposa¿enia towarzysz±cego:
- urz±dzenie Workout paj±k: 1 szt.
- porêcze fit z podci±ganiem: 1 szt.
- tablica informacyjna: 1 szt.
- kosze na odpady: 3 szt.
- stojaki na rowery: 4 szt.
- ³awki z oparciem typ warszawski: 7 szt.
- sto³y piknikowe: 2 szt.
- siedzisko – grupa podk³adów: 1 szt.
- siedzisko poziome z podk³adów 30 cm: 1 KPL
- pergola z zacienieniem i ³awkami: 1 szt.
- pergola z zacienieniem: 1 szt.
- siedzisko d³ugie – pieniek na sprê¿ynach
- pieñki do przechodzenia: 1 szt.
- siedzisko krótkie – pieniek na sprê¿ynie: 1 szt.
- domki dla owadów i budki dla ptaków: 2 szt.
V. Za³o¿enie trawnika siewem: ca 127,8 m2
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Okre¶lone w SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzony okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie), wykona³ w sposób nale¿yty przynajmniej jedn± robotê budowlane polegaj±c± na zagospodarowaniu terenu obejmuj±cego w szczególno¶ci budowê nawierzchni utwardzonych, sadzeniu drzew i krzewów oraz monta¿u urz±dzeñ ma³ej architektury, o warto¶ci wynosz±cej co najmniej 200.000,00 z³ brutto.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniach o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z Za³±cznikiem nr 10 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; w zakresie wymaganym w punkcie III.B.2 SWZ – wykaz robót stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia zdefiniowanego w Systemie formularza oferty o tre¶ci zgodnej z za³o¿eniami SWZ.2) Ponadto wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ:
a) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonaj± poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy), o tre¶ci zgodnej ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
b) O¶wiadczenie o podstawach wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 (je¿eli dotyczy) o tre¶ci zgodnej ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.
c) Dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. pe³nomocnictwo, odpis z w³a¶ciwego rejestru, np. Krajowego Rejestru S±dowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spó³ki cywilnej, itp.), zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
d) Dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe umocowanie, pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
e) Zobowi±zanie podmiotów udostêpniaj±cych zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
e.1) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w lit. a powy¿ej, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie:a) podmioty wystêpuj±ce wspólnie zobowi±zane s± do ustanowienia w formie pisemnej Pe³nomocnika reprezentuj±cego ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania nale¿y do³±czyæ do oferty w formie orygina³u lub cyfrowego odwzorowania pe³nomocnictwa sporz±dzonego w postaci papierowej, po¶wiadczonego zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami
W/w dokument powinien zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego,
ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania;
c) korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z Pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y wpisaæ w formularzu oferty;
d) Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê podmiotów wystêpuj±cych wspólnie;
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
- warunek okre¶lony w III.B.2 SWZ musi byæ spe³niony w ca³o¶ci przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (jeden lub ka¿dy z podmiotów musi posiadaæ samodzielnie wymagane do¶wiadczenie)
f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodu przes³anek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy.
O¶wiadczenia, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w zakresie jego dotycz±cym.
Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ umowy wed³ug wzoru umowy, stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-12 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamo¶ciu - dzia³ka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastruktur± techniczn± wewnêtrzn± i zewnêtrzn± w Che³mie
- Zakup samochodów s³u¿bowych dla III Oddzia³u ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeñ sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwy¿szej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kszta³towanie przestrzeni publicznej wokó³ zabytkowego ko¶cio³a w Grodzisku
- Budowa placu zabaw wraz ze stref± fitness na Osiedlu Tuszyny w Koronowie (II)
- Budowa i przebudowa drogi w siêgaczu ul. Gen. M. Wittek oraz ul. Gen. M. Wittek od skrzy¿owania z ul. kontradm. S. Frankowskiego do koñca dz. nr 14/22 AM-9 obr. O³taszyn we Wroc³awiu
- Wykonanie robót budowlanych na terenie Gminy Mas³ów, w tym: budowa placu rekreacyjnego oraz wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa i modernizacja boiska sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Wo³ominie w ramach zadania: Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje boisko- Orlik 2012" (...)
- Remont budynku szko³y wraz z remontem pomieszczeñ po powodzi. Utworzenie ¿³obka gminnego w Kamieñcu Z±bkowickim.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.