Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00130159/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej pod Gminne Centrum Integracji Zawodowej i Społecznej w Glinojecku”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Glinojeck
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka, 12
1.5.2.) Miejscowość: Glinojeck
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-450
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@e-glinojeck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glinojeck.e-biuletyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl oraz https://glinojeck.e-biuletyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej pod Gminne Centrum Integracji Zawodowej i Społecznej w Glinojecku”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a51dcd7-efe3-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002085/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Rozbudowa budynku M-GOPS pod Gminne Centrum Integracji Zawodowej i Społecznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130159/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSM.272.31.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2646085,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy
Społecznej pod Gminne Centrum Integracji Zawodowej i Społecznej w Glinojecku.
Zadanie pn.: „Rozbudowa budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej pod
Gminne Centrum Integracji Zawodowej i Społecznej w Glinojecku" dofinansowane jest ze
środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
V.1. Zakres prac obejmuje w szczególności:
- roboty budowlane,
- roboty elektryczne,
- roboty sanitarne,
z podziałam na poniższe etapy i okresy:
ETAP I – rok 2021:
1) Stan surowy, w tym:
- roboty ziemne
- fundamenty
- izolacja fundamentów
- podłoża pod posadzki
- poziomy kanalizacyjne
- ściany zewnętrzne i nośne
- konstrukcja żelbetowa
- dach – konstrukcja i pokrycie
2) Stan wykończeniowy, w tym:
- stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna,
- roboty w istniejącym budynku związane z zabezpieczeniem pożarowym
ETAP II – rok 2022:
1) Stan wykończeniowy, w tym:
- ścianki działowe
- ocieplenie stropu
- posadzki
- tynki i okładziny wewnętrzne
- malowanie ścian i sufitów
- ślusarka
2) Instalacje sanitarne
3) Instalacje elektryczne
ETAP III – rok 2023:
1) Stan wykończeniowy, w tym:
– stolarka drzwiowa wewnętrzna
– elewacja
2) Roboty zewnętrzne, w tym:
- opaska wokół budynku
- chodniki, pochylnia, spocznik
- parking
- wykonanie trawników
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
44220000-8 - Stolarka budowlana
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3247200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3900000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3247200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Paweł Ozdarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661858900
7.3.3) Ulica: Leśna
7.3.4) Miejscowość: Gąski
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3247200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GLINOJECK
więcej: przetargi GLINOJECK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
więcej: Konstrukcje dachowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.