eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUs³uga w zakresie przegl±du technicznego, konserwacji oraz pogotowia d¼wigowego (dozoru technicznego), d¼wignika przemys³owego, d¼wigów osobowych oraz platform dla osób niepe³nosprawnych



Og³oszenie z dnia 2023-04-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga w zakresie przegl±du technicznego, konserwacji oraz pogotowia d¼wigowego (dozoru technicznego), d¼wignika przemys³owego, d¼wigów osobowych oraz platform dla osób niepe³nosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Polskie Radio - Spó³ka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodleg³o¶ci 77/85

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48226459291

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.prsa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Dzia³alno¶æ polegaj±ca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³uga w zakresie przegl±du technicznego, konserwacji oraz pogotowia d¼wigowego (dozoru technicznego), d¼wignika przemys³owego, d¼wigów osobowych oraz platform dla osób niepe³nosprawnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a90f916a-e436-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00195822

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 4) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t. jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj.: elektronicznej Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A. dostêpnej pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net (dalej zwana: „Platform±”). Niniejsze postêpowanie znajduje siê w wykazie postêpowañ prowadzonych przez Zamawiaj±cego zamieszczonym na Platformie pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustwowe.html.
2. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê nastêpuj±cym znakiem sprawy: PRSA-BZP.27.10.2023
3. Komunikacja ustna, telefoniczna dopuszczalna jest jedynie w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, tj. w przypadku konieczno¶ci uzyskania informacji technicznych lub porz±dkowych zwi±zanych z niniejszym postêpowaniem. Tre¶æ i przebieg rozmów bêdzie dokumentowany przez Zamawiaj±cego. W pozosta³ych przypadkach wymagana jest komunikacja przy wykorzystaniu Platformy. Z wyj±tkiem wskazanym w pierwszym zdaniu, Platforma s³u¿yæ bêdzie do wymiany wszelkich pism, zawiadomieñ i informacji zwi±zanych z niniejszym postêpowaniem, w szczególno¶ci wyja¶nieñ tre¶ci SWZ, modyfikacji tre¶ci SWZ, dotycz±cych przed³u¿enia terminu sk³adnia ofert, wezwania do uzupe³nienia dokumentów lub z³o¿enia wyja¶nieñ, dotycz±ce dokonania poprawy omy³ek, wyboru oferty najkorzystniejszej, przed³u¿enia terminu zwi±zania ofert± i innych wymaganych ustaw±.
4. U¿ytkowanie Platformy jest bezp³atne.
5. Przegl±danie postêpowañ, pobieranie dokumentów, sk³adanie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adanie ofert nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie.
6. W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy zaleca rejestracjê oraz logowanie, co najmniej, przy sk³adaniu oferty, wyja¶nieñ, dokumentów lub o¶wiadczeñ w odpowiedzi na wezwania Zamawiaj±cego kierowane w toku badania i oceny ofert.
7. Rejestruj±c siê albo loguj±c wykonawcy, akceptuj± warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie:
https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html.
8. Szczegó³owe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzêtowo – techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie z Platformy, szczegó³owy sposób sk³adnia, zmiany i wycofania ofert, przekazywania o¶wiadczeñ, dokumentów zosta³y okre¶lone w Instrukcji korzystania Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A., stanowi±cej Za³±cznik nr 9 do SWZ (dalej te¿: Instrukcja).
9. Osob± uprawnion± do kontaktu z wykonawcami w niniejszym postêpowaniu jest p. Jaros³aw Malczyk – Biuro Zamówieñ Publicznych, tel.: 22 645 9291.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e bêdzie przetwarza³ dane osobowe uzyskane w trakcie postêpowania, w szczególno¶ci dane osobowe ujawnione w dokumentach i o¶wiadczeniach sk³adanych w postêpowaniu oraz dane osobowe uzyskane w trakcie realizacji zamówienia i umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PRSA-BZP.27.10.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi w zakresie przegl±du technicznego, konserwacji oraz pogotowia d¼wigowego (nadzoru technicznego), d¼wignika przemys³owego, d¼wigów osobowych oraz platform dla osób niepe³nosprawnych, zainstalowanych w obiektach Polskiego Radia S.A. w Warszawie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ (Opis Przedmiotu Zamówienia), stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany zgodnie z warunkami zamówienia okre¶lonymi w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych Za³±cznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50531400-0 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji d¼wigów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów oceny ofert i sposobu dokonania oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XVIII SWZ, która opublikowana zostanie na stronie internetowej, na której jest prowadzone postêpowanie i na której bêd± dostêpne wszelkie dokumenty zwi±zane z prowadzonym postêpowaniem, tj.: https://polskieradio.logintrade.net.
2. Zamawiaj±cy oceni z³o¿one oferty oraz dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryterium: cena oferty brutto „Cena-O” – waga 100%, przy czym 1% = 1 pkt.
3. Punkty w ww. kryterium „Cena-O” bêd± obliczane z zastosowaniem nastêpuj±cego wzoru: cena (brutto) oferty „Cena-O” równa siê ilorazowi najni¿szej ceny (brutto) oferty spo¶ród wszystkich rozpatrywanych ofert i ceny (brutto) oferty badanej pomno¿ony przez100.
4. Szczegó³owe informacje dotycz±ce opisu kryteriów oceny ofert i sposobu dokonania oceny ofert zosta³y zawarte w Rozdziale XVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
2.. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1) wyka¿± ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, nale¿ycie wykona³ (tj. ¶wiadczy³, zrealizowa³, zakoñczy³) co najmniej 2 zamówienia (umowy) polegaj±ce na konserwacji urz±dzeñ technicznych w postaci d¼wigów osobowych i towarowych, ka¿da na kwotê nie mniejsz± ni¿ 75 .000,00 z³ netto*.
Wykazuj±c spe³nienie okre¶lonego warunku dotycz±cego zdolno¶ci zawodowych wykonawcy mog± legitymowaæ siê zamówieniami (umowami) nadal realizowanymi, przy czym w takim przypadku do wykazania warunku brana bêdzie, przez Zamawiaj±cego, tylko ta czê¶æ umów, która przed up³ywem terminu sk³adnia ofert zosta³a faktycznie wykonana (tj. zrealizowana, zakoñczona).
*Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu w walutach innych ni¿ PLN wykonawca, a tak¿e Zamawiaj±cy przeliczy wed³ug ¶redniego kursu NBP na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu dotycz±cego przedmiotowego postêpowania w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
2) wyka¿±, i¿ do realizacji przedmiotu zamówienia skieruj±:
a) co najmniej 4 osoby:
- posiadaj±ce aktualne za¶wiadczenie kwalifikacyjne, o którym mowa w art. 23 ust. 5 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (t. jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1514 ze zm.). Za¶wiadczenie kwalifikacyjne, o którym mowa w zdaniu pierwszym, musi dotyczyæ urz±dzeñ technicznych wymienionych w Tabeli nr 2, wiersz nr 12, kolumna „a” (D¼wigi osobowe i towarowe), kolumna „b” (D¼wigi osobowe, towarowo-osobowe i towarowe z napêdem elektrycznym oraz D¼wigi osobowe, towarowo-osobowe i towarowe z napêdem hydraulicznym oraz pneumatycznym), za³±cznika nr 3 do Rozporz±dzenia Ministra Przedsiêbiorczo¶ci i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obs³udze i konserwacji urz±dzeñ technicznych oraz sposobu i trybu przed³u¿ania okresu wa¿no¶ci za¶wiadczeñ kwalifikacyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1008);
- posiadaj±ce do¶wiadczenie w ¶wiadczeniu us³ug polegaj±cych na konserwacji urz±dzeñ technicznych w postaci d¼wigów osobowych i towarowych – minimum 2 zrealizowane, w ostatnich trzech latach, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, us³ugi/zamówienia/umowy.
b) co najmniej 1 osobê:
- posiadaj±c± aktualne za¶wiadczenie kwalifikacyjne, o którym mowa w art. 23 ust. 5 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (t. jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1514 ze zm.). Za¶wiadczenie kwalifikacyjne, o którym mowa w zdaniu pierwszym, musi dotyczyæ urz±dzeñ technicznych wymienionych w Tabeli nr 2, wiersz nr 5, kolumna „a” (D¼wigniki), kolumna „b” (D¼wigniki do podnoszenia ³adunków, w tym pojazdów), za³±cznika nr 3 do Rozporz±dzenia Ministra Przedsiêbiorczo¶ci i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obs³udze i konserwacji urz±dzeñ technicznych oraz sposobu i trybu przed³u¿ania okresu wa¿no¶ci za¶wiadczeñ kwalifikacyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1008);
- posiadaj±c± do¶wiadczenie w ¶wiadczeniu us³ug polegaj±cych na konserwacji urz±dzeñ technicznych w postaci d¼wigników – minimum 2 zrealizowane, w ostatnich trzech latach, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, us³ugi/zamówienia/umowy.
c) co najmniej 1 osobê:
- posiadaj±c± aktualne za¶wiadczenie kwalifikacyjne, o którym mowa w art. 23 ust. 5 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (t. jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1514 ze zm.). Za¶wiadczenie kwalifikacyjne, o którym mowa w zdaniu pierwszym, musi dotyczyæ urz±dzeñ technicznych wymienionych w Tabeli nr 2, wiersz nr 9, kolumna „a” (Urz±dzenia dla osób niepe³nosprawnych), kolumna „b” (Urz±dzenia dla osób niepe³nosprawnych), za³±cznika nr 3 do Rozporz±dzenia Ministra Przedsiêbiorczo¶ci i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obs³udze i konserwacji urz±dzeñ technicznych oraz sposobu i trybu przed³u¿ania okresu wa¿no¶ci za¶wiadczeñ kwalifikacyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1008);
- posiadaj±ce do¶wiadczenie w ¶wiadczeniu us³ug polegaj±cych na konserwacji urz±dzeñ technicznych przeznaczonych dla osób niepe³nosprawnych – minimum 2 zrealizowane, w ostatnich trzech latach, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, us³ugi/zamówienia/umowy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1) – 2) oraz pkt 4) [w zakresie podstaw wykluczenia okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 oraz pkt 4 ustawy Pzp] – wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed z³o¿eniem informacji;
2. Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie okre¶lonym w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 10) [w zakresie podstaw wykluczenia okre¶lonych w art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp], wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem. W przypadku zalegania, przez wykonawcê, z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem, o którym mowa w zdaniu pierwszym, wykonawca sk³ada dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3. Za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie okre¶lonym w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 10) [w zakresie podstaw wykluczenia okre¶lonych w art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp], wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem. W przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem, o którym mowa w zdaniu pierwszym, wykonawca sk³ada dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4. O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) (sk³adanego wraz z ofert±), w zakresie niezalegania przez wykonawcê z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (t. jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 70) – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 10) [podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp]. Stosowny wzór przedmiotowego o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
5. O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale ust. 1 pkt 1) (sk³adanego wraz z ofert±), w zakresie informacji, ¿e istotne zobowi±zania wynikaj±ce z wcze¶niejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, wykonawca wykona³ nale¿ycie i w zwi±zku z tym nie dosz³o do ich wypowiedzenia lub odst±pienia od nich, do odszkodowania, wykonania zastêpczego lub realizacji uprawnieñ z tytu³u rêkojmi za wady – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 11) [podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 109 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp]. Stosowny wzór przedmiotowego o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
6. O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie okre¶lonym w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 5) SWZ [w art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp], o braku przynale¿no¶ci z innym wykonawc±, który z³o¿y³ ofertê w niniejszym postêpowaniu do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, a w przypadku zaistnienia ww. okoliczno¶ci – o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci z innym wykonawc±, który z³o¿y³ ofertê w niniejszym postêpowaniu do tej samej grupy kapita³owej i dokumentów lub informacji potwierdzaj±cych przygotowanie oferty niezale¿nie od ww. innego wykonawcy. Wzór o¶wiadczeñ zawiera Za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz wykonanych zamówieñ (umów), wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia (umowy) zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te zamówienia (umowy) zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s±:
a) referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia (umowy) zosta³y wykonane nale¿ycie, b±d¼ s± nadal realizowane nale¿ycie. W przypadku zamówieñ (umów) nadal realizowanych, referencje, b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie, powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy,
b) o¶wiadczenie wykonawcy – je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów, wymienionych powy¿ej.
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji zamówieñ (umów) wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt. 1) lit. a), musi dotyczyæ wy³±cznie zamówieñ, w których wykonaniu wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³;
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Sk³adaj±c ofertê, poza o¶wiadczeniami i dokumentami, o których mowa w Rozdziale X ust. 1, wykonawcy zobowi±zani s± przed³o¿yæ:
1) wype³niony Formularz oferty – wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2) pe³nomocnictwo – w przypadku, gdy:
a) wykonawca ustanawia pe³nomocnika (pe³nomocników) do reprezentowania go w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) ofertê sk³adaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
W pe³nomocnictwie nale¿y okre¶liæ zakres umocowania. Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u, okre¶lonych w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ci tych z nich, którzy wykonaj± czynno¶ci okre¶lone w przedmiocie zamówienia, do których zdolno¶ci wskazane w warunku s± wymagane. Wykazuj±c spe³nienie warunku udzia³u, okre¶lonego w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1) nie dopuszcza siê by Wykonawca wykazywa³ do¶wiadczenie grupy wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli faktycznie i konkretnie nie wykonywa³ danego zakresu czynno¶ci.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wskazanych w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, oraz wykazania spe³nienia warunków udzia³u okre¶lonych w Rozdziale IX ust. 1 wraz z oferta, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z Rozdzia³em X ust. 1 pkt 1) SWZ, za³±cza do oferty wspólnej o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniu warunków udzia³u, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym Z³±cznik nr 3 do SWZ i wytycznymi zawartymi w Rozdziale X ust.1 pkt 1) oraz z³o¿one zgodnie z wytycznymi zawartymi w Za³±czniku nr 9 do SWZ. O¶wiadczenie potwierdza spe³nienie przez wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zmówienia warunku udzia³u, w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê udzielenie zamówienia wykazuje spe³nienie warunków udzia³u, okre¶lonych w Rozdziale IX ust. 1 SWZ.
4. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w celu wykazania spe³nienia warunków okre¶lonych w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, polegaj± na potencjale podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (sytuacja okre¶lona w Rozdziale IX ust. 2 SWZ) wraz z ofert± zobowi±zani s± z³o¿yæ o¶wiadczenie oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wskazane w Rozdziale X ust. 1 pkt 2 SWZ.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± wraz z ofert± o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ, które elementy przedmiotu zamówienia bêd± wykonywaæ poszczególni wykonawcy.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± równie¿ dokumenty wymienione w Rozdziale X ust. 2 SWZ – w zakresie i sytuacjach tam okre¶lonych.
7. W przypadku, gdy najwy¿ej ocenion± bêdzie oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, przed wyborem tej oferty Zamawiaj±cy w terminie wskazanym w pkt Rozdziale X ust. 3 SWZ, wezwie wykonawców do:
1) z³o¿enia przez ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) informacji wskazanej w Rozdziale X ust. 3 pkt 2) lit. a) SWZ;
b) za¶wiadczeñ wskazanych w Rozdziale X ust. 3 pkt 2) lit. b) – c) SWZ;
c) o¶wiadczeñ wskazanych w Rozdziale X ust. 3 pkt 2) lit. d) – f) SWZ;
2) z³o¿enia wykazów oraz dokumentów lub o¶wiadczeñ wskazanych w Rozdziale X ust. 3 pkt 1) SWZ
8. Do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zastosowanie maj± odpowiednie przepisy ustawy Pzp oraz postanowienia SWZ dotycz±ce wykonawców.
9. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian Umowy, stanowi±cej za³±cznik nr 8 do SWZ w stosunku do tre¶ci oferty w nastêpuj±cych przypadkach i zakresie:
1) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci Si³y Wy¿szej, o której mowa w § 11, pod warunkami okre¶lonymi w tym paragrafie, poprzez dostosowania warunków realizacji Umowy do warunków bêd±cych nastêpstwem okoliczno¶ci Si³y Wy¿szej i w zakresie niezbêdnym do zakoñczenia realizacji Umowy;
2) w zakresie dotycz±cym ochrony danych osobowych – w przypadku zmiany stanu prawnego dotycz±cego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie, w jakim zmiany te wp³ywaæ bêd± na tre¶æ klauzul zawartych w Umowie, w celu zapewnienia jej zgodno¶ci z przepisami prawa;
3) w zakresie podwykonawstwa, gdy Wykonawca, sk³adaj±c ofertê, zobowi±za³ siê do samodzielnego wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1, a w okresie realizacji, zaistnieje konieczno¶æ wykonania przedmiotu Umowy z udzia³em podwykonawcy – w tym przypadku Wykonawca niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ na 14 dni kalendarzowych przed przyst±pieniem do realizacji Umowy z udzia³em podwykonawców, zobowi±zany jest do:
a) wykazania powodów, dla których realizacja przedmiotu Umowy wymaga udzia³u podwykonawcy,
b) wskazania zakresu czynno¶ci/prac, które zostan± przekazane podwykonawcy do wykonania,
c) podania nazwy (firmy) podwykonawcy, jego danych kontaktowych oraz osób do kontaktu z nim;
4) w zakresie podwykonawstwa, w przypadku zmiany podwykonawców wymienionych w § 9 ust 3 Umowy, pod warunkiem wskazania nie pó¼niej ni¿ na 14 dni kalendarzowych przed planowan± zmian±, powodu, dla którego konieczna jest przedmiotowa zmiana i nazwy (firmy) podwykonawcy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-09 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez elektroniczn± Platformê Przetargow± Polskiego Radia S.A. dostêpn± pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-09 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-07

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot zamówienia by³ zrealizowany przez okres 12 miesiêcy, pocz±wszy od dnia 16 czerwca 2023 r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.