eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeżnoPrzebudowa i modernizacja dróg gminnych w miejscowości Brzeżno



Ogłoszenie z dnia 2023-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja dróg gminnych w miejscowości Brzeżno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeżno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920848

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzeżno 50

1.5.2.) Miejscowość: Brzeżno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-316

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 94 36 42 740

1.5.8.) Numer faksu: 94 36 42 741

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.brzezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1a7960f-ce0b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i modernizacja dróg gminnych w miejscowości Brzeżno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1a7960f-ce0b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195857

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040578/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa i modernizacja dróg gminnych w miejscowości Brzeżno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155482

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1600602,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) – stanowiących Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
2) Realizacja zamówienia obejmuje: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, dla zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i modernizacja dróg gminnych w miejscowości Brzeżno”.
3) Zamawiający oczekuje wykonania, zgodnie z obowiązującymi przepisami:
a) dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych;
b) robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, kompletnych z punktu widzenia celu, jakiemu mają służyć, tj. oddaniu do użytkowania dróg, o parametrach funkcjonalnych i technicznych odpowiadających obowiązującym przepisom.
4) Inwestycja zostanie wykonana metodą „zaprojektuj – wybuduj”. Przedmiotem zamówienia jest zamierzenie budowlane, obejmujące roboty budowlane dotyczące przebudowy i modernizacji dróg gminnych na terenie miejscowości Brzeżno, gmina Brzeżno, Powiat Świdwiński, województwo Zachodniopomorskie, wraz z dokumentacją projektową, przedstawiającą zastosowane rozwiązania technologiczne i materiałowe. Inwestycja polega na wykonaniu ciągów pieszo - jezdnych na następujących działkach:
- dz. nr 247/269 (budowa ciągu pieszo – jezdnego) – długość: ok. 130 m;
- dz. nr 219 (budowa ciągu pieszo – jezdnego oraz przebudowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 162) – długość: ok. 215 m;
- dz. nr 4/2, 5/3 (budowa ciągu pieszo – jezdnego, przebudowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 162 oraz budowa studni chłonnych) – długość: ok. 178 m;
- dz. nr 9/4 (budowa ciągu pieszo – jezdnego, przebudowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 162 oraz budowa kanalizacji deszczowej i studni chłonnej) – długość: ok. 75 m;
- dz. nr 25/3 (budowa ciągu pieszo – jezdnego oraz przebudowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 162) – długość: ok. 105 m;
- dz. nr 10/11, 10/6 (budowa ciągu pieszo – jezdnego) – długość: ok. 180 m.
W ramach robót budowlanych przewiduje się m.in.: korytowanie nawierzchni gruntowej wykonanie podbudowy, odwodnienie, wykonanie nowej nawierzchni z kostki typu POLBRUK, okrawężnikowanie, wykonanie zjazdów z drogi wojewódzkiej, oświetlenie dróg poprzez montaż lamp solarnych.
5) Przedmiotowe zadanie obejmuje w szczególności:
a) wykonanie koncepcji uzgodnionej i zaakceptowanej przez przedstawiciela Zamawiającego (koncepcja wymaga pisemnego i pozytywnego zatwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego przed rozpoczęciem prac projektowych i robót budowlanych);
b) wykonanie dokumentacji projektowej realizacji przebudowy i modernizacji dróg gminnych, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar, kosztorys na wartość robót określoną w ofercie oraz inne opracowania, niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, realizowanego w miejscowości Brzeżno, gmina Brzeżno, na podstawie zgłoszenia robót budowlanych lub pozwolenia na budowę, zwaną dalej „dokumentacją projektową”;
c) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej związanych z przebudową dróg gminnych w miejscowości Brzeżno, gmina Brzeżno, wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, zwanymi dalej "robotami budowlanymi":
- opracowanie harmonogramu realizacji prac;
- opracowanie i przedstawienia dla Zamawiającego planu zagospodarowania terenu;
- wykonanie robót budowlanych wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym, montażem lamp solarnych, na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego, uprzednio wytyczonych przez uprawnionego geodetę;
- przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót;
- odtworzenie terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych;
- uporządkowanie terenu przyległego do terenu prowadzonych robót;
- prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót;
- wykonanie pomiarów kontrolnych oraz badań, zgodnie z wymogami SST, akceptowalnych przez Inspektora Nadzoru;
- wykonanie tablicy promocyjnej zgodnie z wytycznymi Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych;
- przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, zawierającego: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, protokół przekazania terenu budowy oraz protokoły robót zanikowych, badania materiałów oraz wyniki pomiarów i badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności i aprobaty materiałów, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót;
- wykonanie zadania zgodnie z przepisami oraz przekazanie Zamawiającemu zrealizowanych robót.
d) sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi na podstawie dokumentacji projektowej:
- wykonywanie nadzoru autorskiego zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r.;
- wyjaśnienie wszelkich wątpliwości, które dotyczą rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej, powstałych podczas realizacji inwestycji;
- współpraca z uczestnikami procesu budowlanego oraz udział w komisjach oraz naradach technicznych na budowie;
wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na wezwanie Zamawiającego, bieżące monitorowanie realizowanych robót, rozstrzyganie wszelkich wątpliwości, pojawiających się w trakcie realizacji inwestycji, związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09331000-8 - Baterie słoneczne

09330000-1 - Energia słoneczna

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1569218,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania objętego cz. I niniejszego postępowania - „Przebudowa i modernizacja dróg gminnych w miejscowości Brzeżno” w formule zaprojektuj i wybuduj.
2) Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do wykonania swoich obowiązków zgodnie z artykułem 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawa Budowlanego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, ze zm.) oraz przejęcia czynności przygotowywania i realizacji inwestycji, w tym:
a) uczestnictwo w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy,
b) zapoznanie się z dokumentacją projektową (PFU), umową z Wykonawcą zadania: Przebudowa i modernizacja dróg gminnych w miejscowości Brzeżno, terenem budowy - przed wejściem Wykonawcy na teren budowy,
c) reprezentowanie Zamawiającego poprzez sprawowanie kontroli nad realizowaniem zadania: Przebudowa i modernizacja dróg gminnych w miejscowości Brzeżno, w formule zaprojektuj i wybuduj oraz zgodności jego realizacji z PFU, SWZ oraz obowiązującymi normami i przepisami,
d) współpraca z Zamawiającym, Projektantem i Wykonawcą robot budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów,
e) nadzór nad prowadzonymi pracami projektowymi, czy są zgodne z wytycznymi Zamawiającego, dokumentacją PFU, SWZ oraz przepisami,
f) pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji,
g) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę robót budowlanych (m. in.: atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.) oraz sprawdzania obmiarów wykonanych robót i protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem,
h) sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym przedkładanych przez Wykonawcę faktur z umową, kontrola ilości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami (częściowymi, robót zanikających i ulegających zakryciu, końcowym) oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót,
i) sprawdzanie jakości wykonanych robót i materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
j) dokonywanie odbiorów robót budowlanych zgodnie z przepisami prawa, normami budowlanymi ponadto udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania,
k) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, przeglądach w okresie rękojmi oraz spotkaniach na okoliczność ujawnienia się usterek i wad,
l) udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych jak również sprawdzenie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję,
m) uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych cen jednostkowych zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń,
n) potwierdzanie swoim podpisem na zgłoszeniu prze Wykonawcę gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym uporządkowaniem terenu inwestycji przez Wykonawcę robót budowlanych,
o) prowadzenie dokumentacji fotograficznej (zwłaszcza robót ulegających zakryciu) w formie elektronicznej podczas całego procesu inwestycyjnego i przekazanie jej Zamawiającemu po odbiorze końcowym robót, i na każde wezwanie Zamawiającego,
p) nadzór przestrzegania przez Wykonawców zasad bhp, ustaleń planu BIOZ, nadzór w okresie trwania gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych,
q) nadzór nad zabezpieczeniem stanu robót oraz placu budowy na okres przerwy w realizacji procesu budowlanego, w stopniu uniemożliwiającym zaistnienie zdarzeń, w wyniku których wystąpią sytuacje odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego,
r) zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy,
s) sprawowanie starannego nadzoru oraz dopilnowania, aby roboty budowlane zlecone przez Zamawiającego były prowadzone tylko przez Wykonawcę oraz wyszczególnionych w ofercie podwykonawców, a także żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych,
t) Inspektorowie Nadzoru zobowiązują się do wykonania nadzoru inwestorskiego będąc co najmniej raz w tygodniu w trakcie realizacji inwestycji na placu budowy lub w razie potrzeb na każde wezwanie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 31384,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1876934,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2755200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1876934,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe "DROKON Kazimierz Jasik" Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330259515

7.3.3) Ulica: Drawska 62a

7.3.4) Miejscowość: Świdwin

7.3.5) Kod pocztowy: 78-300

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1876934,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35301,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35301 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa i Nadzory EBE Edyta Dombrowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320441630

7.3.3) Ulica: Noskowskiego 10

7.3.4) Miejscowość: Białogard

7.3.5) Kod pocztowy: 78-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35301,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.