Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00115860/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
- 2023/BZP 00117186/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-02
- 2023/BZP 00117338/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-02
- 2024/BZP 00233619/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej w miejscowościach popegeerowskich na terenie gminy Czaplinek: Broczyno, Byszkowo, Kamienna Góra i Trzciniec.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czaplinek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 6
1.5.2.) Miejscowość: Czaplinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-550
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 94 372 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@czaplinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czaplinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94c68084-b735-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej w miejscowościach popegeerowskich na terenie gminy Czaplinek: Broczyno, Byszkowo, Kamienna Góra i Trzciniec.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94c68084-b735-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050115/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej w miejscowościach popegerowskich na terenie gminy Czaplinek: Broczyno, Kamienna Góra i Trzciniec.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-220 w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” - Część 2 zamówienia2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115860
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4724733,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Część I – Budowa infrastruktury wodociągowej w miejscowościach popegerowskich na terenie gminy Czaplinek: Broczyno, Byszkowo, Kamienna Góra i Trzciniec:- de 125 - 4884,1 m
- de 110 - 359,84 m
- de 90 - 297,48 m
- hydranty naziemne szt 18
- wodomierze sprzężone szt 3
- zawory odpowietrzająco napowietrzające szt 2
- zdroje publiczne szt 2
- przyłącza ze studniami wodomierzowymi de 32 – 570,73 m
- przyłącza ze studniami wodomierzowymi de 40 – 150,9 m
Broczyno
- de 90 - 625,5 m
- przyłącza ze studniami wodomierzowymi de 32 - 17,5 m
- przyłącza ze studniami wodomierzowymi de 40 – 60,0 m
Trzciniec:
- de 110 – 281 m
- de 90 - 358,5 m
- hydranty naziemne szt 3
- przyłącza ze studniami wodomierzowymi de 32 – 268,5 m
- przyłącza ze studniami wodomierzowymi de 40 – 141 m
- tablice informacyjne „Polski Ład” o wym. 1,8x1,2 m szt. 3
Przedmiot zamówienia stanowi element inwestycji pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej w miejscowościach popegeerowskich na terenie gminy Czaplinek: Broczyno, Byszkowo, Kamienna Góra i Trzciniec” dofinansowanej ze środków budżetu państwa z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie wstępnej promesy Banku Gospodarstwa Krajowego nr Edycja2/2021/2777/PolskiLad
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 2991354,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b) Część II - Przebudowa ujęcia oraz stacji uzdatniania wody w Broczynie- likwidacja studni głębinowej SW1/72
- budowa nowej studni głębinowej SW3
- budowa zbiornika wyrównawczego o pojemności 50 m³
- modernizacja istniejącego ujęcia wody SW2/89
- modernizacja technologii uzdatniania
- roboty elektryczne i AKPiA
- budowa wiaty dla kontenerowego agregatu prądotwórczego
- kontenerowy agregat prądotwórczy o mocy 45 kVA
- tablice informacyjne o wym.1,8x1,2 m szt. 2
Przedmiot zamówienia stanowi element inwestycji pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej w miejscowościach popegeerowskich na terenie gminy Czaplinek: Broczyno, Byszkowo, Kamienna Góra i Trzciniec” dofinansowanej ze środków budżetu państwa z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie wstępnej promesy Banku Gospodarstwa Krajowego nr Edycja2/2021/2777/PolskiLad oraz element operacji pn. „Przebudowa ujęcia oraz stacji uzdatniania wody w Broczynie na terenie gminy Czaplinek” współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na podstawie umowy o przyznaniu pomocy nr 00124-65150-UM1610154/22 z dnia 24.01.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45245000-6 - Roboty w zakresie pogłębiania i pompowania dla instalacji do uzdatniania wody
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 1733378,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2379207,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3727994,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2379207,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiska EkoWodrol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690500171
7.3.3) Ulica: Słowiańska 13
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-846
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Cześć robót budowlano-montażowych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII ŚRODOWISKA EKOWODROL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII ŚRODOWISKA EKOWODROL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2379207,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2129217,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2129217,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2129217,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiska EkoWodrol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690500171
7.3.3) Ulica: Słowiańska 13
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-846
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część robót budowlano-montażowych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII ŚRODOWISKA EKOWODROL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII ŚRODOWISKA EKOWODROL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2129217,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.