Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00122018/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja Forum gospodarczego wraz z targami na potrzeby projektu „Wykorzystanie potencjału kulturowego Gminy Lipce Reymontowskie dla promocji gospodarki regionu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipce Reymontowskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148302
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 24
1.5.2.) Miejscowość: Lipce Reymontowskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-127
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468316197, 468316166
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lipcereymontowskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipcereymontowskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://lipcereymontowskie.pl/index.php?p=przetarg_202204141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja Forum gospodarczego wraz z targami na potrzeby projektu „Wykorzystanie potencjału kulturowego Gminy Lipce Reymontowskie dla promocji gospodarki regionu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f3ab744-bbbc-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej II. Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka, Działanie II.2 Internacjonalizacja przedsiębiorstw, Poddziałanie II.2.2 Promocja gospodarcza regionu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122018/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGPiK.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 95000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym zorganizowaniu Forum gospodarczego wraz z targami w dniu 11 czerwca 2022 roku w miejscowości Lipce Reymontowskie.
2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
1) organizacji i zapewnienia występu artysty estradowego w dniu 11 czerwca 2022 roku. Rozpoczęcie występu artystycznego godzina 19:30-20:00. Czas trwania występu gwiazdy minimum 60 minut + bisy.
Artystę estradowego wybrać spośród wymienionych gwiazd wymienionych
w grupach preferencyjnych – wybór gwiazdy jest kryterium wyboru oferty:
I Grupa preferencyjna:
• Margaret,
• Sarsa,
• Enej.
II Grupa preferencyjna:
• Kamil Bednarek,
• Viki Gabor,
• Roksana Węgiel.
W formularzu ofertowym Wykonawca ma złożyć oświadczenie
o zagwarantowaniu występu artysty wybranego spośród wyżej wymienionych.
Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy z artystą i opłacenia kosztów występu artystycznego, w tym uregulowanie wszelkich opłat wymaganych z tytułu praw autorskich i praw pokrewnych typu ZAIKS oraz kosztów związanych z wyżywieniem i innych określonych przez artystę.
2) organizacji i zapewnienia kompleksowej oprawy i obsługi technicznej, a także sprzętowej koncertu w dniu 11 czerwca 2022 roku zgodnie z wymaganiami artysty.
Do oprawy technicznej zalicza się zapewnienie nagłośnienia i oświetlenia zgodnego z riderem wybranej gwiazdy. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić zasilanie oświetlenia i nagłośnienia agregatem prądotwórczym o mocy zgodnej z Riderem gwiazdy wraz z jego obsługą i paliwem oraz osobą do obsługi na cały czas trwania imprezy.
Dodatkowo Wykonawca zapewni mikrofony dla zespołu folklorystycznego w ilości 2 sztuk. Wszystkie urządzenia powinny posiadać wymagane atesty. Zamawiający wymaga aby oświetlenie i nagłośnienie zostało w pełni zamontowane i uruchomione do godziny 10:00 w dniu imprezy. Wykonawca zobowiązany jest do demontażu sprzętu. Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za sprzęt w trakcie trwania imprezy.
3) wynajem, rozłożenie we wskazane miejsce przez Zamawiającego namiotów wystawienniczych w ilości 10 sztuk o wymiarach min. 3m x 3m. Namioty wyposażone w trzy ściany pełne, konstrukcja namiotu aluminiowa, kolor namiotów czarny. Po zakończeniu imprezy Wykonawca zobowiązany jest do demontażu namiotów. Zamawiający wymaga, aby namioty były rozłożone do godziny 10:00 w dniu imprezy.
4) zorganizowania ochrony imprezy. Wykonawca zapewni ochronę w celu zapewnienia zabezpieczenia imprezy. Ochronę imprezy winna zapewnić firma świadcząca usługi w zakresie ochrony osób i mienia poprzez oddelegowanie licencjonowanych pracowników ochrony, w celu zapewnienia bezpieczeństwa na organizowanej imprezie (zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi organizacji imprez masowych), w tym pełne zabezpieczenie terenu i dbałość o uczestników imprezy. Zamawiający zakłada, że w imprezie uczestniczyć będzie ok. 900 osób, minimalna wymagana ilość osób ochrony wynosi 16 osób. Zamawiający wymaga, aby ochrona imprezy była zapewniona w godzinach 18:00-24:00 . W ramach zadania Wykonawca przygotuje identyfikatory zarówno dla pracowników ochrony jak również dla organizatorów w ilości 50 sztuk.
5) wynajęcie barierek ochronnych (płotków ochronnych) o łącznej długości
min. 50 m . Ilość barierek winna zapewnić zabezpieczenie imprezy. Zamawiający wymaga, aby barierki zostały rozłożone do godziny 10:00 w dniu imprezy. Wykonawca jest odpowiedzialny za wynajem sprzętu, transport, rozładunek, montaż na terenie imprezy, obsługę w trakcie trwania koncertu oraz demontaż.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107994,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87150,000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RECON Paweł Jabłoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742734422
7.3.3) Ulica: Siennickiego
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-11 do 2022-06-118.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji "Forum Opiekunów Kół Naukowych - Współpraca, rozwój, inspiracja" realizowanej przez Politechnikę Lubelską.
- DOSTAWA POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO WYPEŁNIONYCH MATERIAŁEM ZMIENNOFAZOWYM (PCM) DO MAGAZYNU CIEPŁA
- Kompleksowa organizacja i obsługa wydarzenia o charakterze promocyjno-tanecznym pn. "Potańcówka na Odolanach" - numer postępowania: 34/ZP/25.
- Organizacja i obsługa logistyczna konferencji szkoleniowych w ramach Projektu Doradztwa Energetycznego - część 2 zamówienia
- "Kompleksowa organizacja cyklu 4 imprez muzycznych"
- Kompleksowa organizacja konferencji w ramach operacji pn.: "Promocja PS WPR 2023-2027 w województwie pomorskim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.