Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00126717/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
- 2023/BZP 00135747/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/TP/4/2023 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI PARK INNOWACJI I NAUKI SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020795886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 52-326
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/dpin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/TP/4/2023 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee5d8d72-bdb2-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126717
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/4/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 335000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – zadania:1) makarony suche – zadanie nr 1
2) makarony mrożone – zadanie nr 2
3) mrożone croissanty i ciasta francuskie – zadanie nr 3
4) nabiał – zadanie nr 4
5) produkty suche – zadanie nr 5
6) warzywa i owoce – zadanie nr 6
7) grzyby – zadanie nr 7
8) produkty ziemniaczane – zadanie nr 8
9) warzywa i owoce gotowane i obrane – zadanie nr 9
2. Kod CPV:
15851000-8 Produkty mączne
15851100-9 Makaron niegotowany
15896000-5 Produkty głęboko mrożone
15842300-5 Wyroby cukiernicze
15550000-8 Klasyfikowane produkty mleczarskie
15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15420000-8 Rafinowane oleje i tłuszcze
15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone
03221260-6 Grzyby
15311200-3 Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone
03220000-9 Warzywa, owoce i orzechy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.9 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15851000-8 - Produkty mączne
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – zadania:1) makarony suche – zadanie nr 1
2) makarony mrożone – zadanie nr 2
3) mrożone croissanty i ciasta francuskie – zadanie nr 3
4) nabiał – zadanie nr 4
5) produkty suche – zadanie nr 5
6) warzywa i owoce – zadanie nr 6
7) grzyby – zadanie nr 7
8) produkty ziemniaczane – zadanie nr 8
9) warzywa i owoce gotowane i obrane – zadanie nr 9
2. Kod CPV:
15851000-8 Produkty mączne
15851100-9 Makaron niegotowany
15896000-5 Produkty głęboko mrożone
15842300-5 Wyroby cukiernicze
15550000-8 Klasyfikowane produkty mleczarskie
15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15420000-8 Rafinowane oleje i tłuszcze
15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone
03221260-6 Grzyby
15311200-3 Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone
03220000-9 Warzywa, owoce i orzechy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.9 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15851100-9 - Makaron niegotowany
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – zadania:1) makarony suche – zadanie nr 1
2) makarony mrożone – zadanie nr 2
3) mrożone croissanty i ciasta francuskie – zadanie nr 3
4) nabiał – zadanie nr 4
5) produkty suche – zadanie nr 5
6) warzywa i owoce – zadanie nr 6
7) grzyby – zadanie nr 7
8) produkty ziemniaczane – zadanie nr 8
9) warzywa i owoce gotowane i obrane – zadanie nr 9
2. Kod CPV:
15851000-8 Produkty mączne
15851100-9 Makaron niegotowany
15896000-5 Produkty głęboko mrożone
15842300-5 Wyroby cukiernicze
15550000-8 Klasyfikowane produkty mleczarskie
15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15420000-8 Rafinowane oleje i tłuszcze
15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone
03221260-6 Grzyby
15311200-3 Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone
03220000-9 Warzywa, owoce i orzechy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.9 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – zadania:1) makarony suche – zadanie nr 1
2) makarony mrożone – zadanie nr 2
3) mrożone croissanty i ciasta francuskie – zadanie nr 3
4) nabiał – zadanie nr 4
5) produkty suche – zadanie nr 5
6) warzywa i owoce – zadanie nr 6
7) grzyby – zadanie nr 7
8) produkty ziemniaczane – zadanie nr 8
9) warzywa i owoce gotowane i obrane – zadanie nr 9
2. Kod CPV:
15851000-8 Produkty mączne
15851100-9 Makaron niegotowany
15896000-5 Produkty głęboko mrożone
15842300-5 Wyroby cukiernicze
15550000-8 Klasyfikowane produkty mleczarskie
15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15420000-8 Rafinowane oleje i tłuszcze
15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone
03221260-6 Grzyby
15311200-3 Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone
03220000-9 Warzywa, owoce i orzechy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.9 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15550000-8 - Klasyfikowane produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – zadania:1) makarony suche – zadanie nr 1
2) makarony mrożone – zadanie nr 2
3) mrożone croissanty i ciasta francuskie – zadanie nr 3
4) nabiał – zadanie nr 4
5) produkty suche – zadanie nr 5
6) warzywa i owoce – zadanie nr 6
7) grzyby – zadanie nr 7
8) produkty ziemniaczane – zadanie nr 8
9) warzywa i owoce gotowane i obrane – zadanie nr 9
2. Kod CPV:
15851000-8 Produkty mączne
15851100-9 Makaron niegotowany
15896000-5 Produkty głęboko mrożone
15842300-5 Wyroby cukiernicze
15550000-8 Klasyfikowane produkty mleczarskie
15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15420000-8 Rafinowane oleje i tłuszcze
15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone
03221260-6 Grzyby
15311200-3 Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone
03220000-9 Warzywa, owoce i orzechy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.9 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.5.) Wartość części: 113000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – zadania:1) makarony suche – zadanie nr 1
2) makarony mrożone – zadanie nr 2
3) mrożone croissanty i ciasta francuskie – zadanie nr 3
4) nabiał – zadanie nr 4
5) produkty suche – zadanie nr 5
6) warzywa i owoce – zadanie nr 6
7) grzyby – zadanie nr 7
8) produkty ziemniaczane – zadanie nr 8
9) warzywa i owoce gotowane i obrane – zadanie nr 9
2. Kod CPV:
15851000-8 Produkty mączne
15851100-9 Makaron niegotowany
15896000-5 Produkty głęboko mrożone
15842300-5 Wyroby cukiernicze
15550000-8 Klasyfikowane produkty mleczarskie
15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15420000-8 Rafinowane oleje i tłuszcze
15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone
03221260-6 Grzyby
15311200-3 Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone
03220000-9 Warzywa, owoce i orzechy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.9 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
4.5.5.) Wartość części: 26000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – zadania:1) makarony suche – zadanie nr 1
2) makarony mrożone – zadanie nr 2
3) mrożone croissanty i ciasta francuskie – zadanie nr 3
4) nabiał – zadanie nr 4
5) produkty suche – zadanie nr 5
6) warzywa i owoce – zadanie nr 6
7) grzyby – zadanie nr 7
8) produkty ziemniaczane – zadanie nr 8
9) warzywa i owoce gotowane i obrane – zadanie nr 9
2. Kod CPV:
15851000-8 Produkty mączne
15851100-9 Makaron niegotowany
15896000-5 Produkty głęboko mrożone
15842300-5 Wyroby cukiernicze
15550000-8 Klasyfikowane produkty mleczarskie
15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15420000-8 Rafinowane oleje i tłuszcze
15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone
03221260-6 Grzyby
15311200-3 Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone
03220000-9 Warzywa, owoce i orzechy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.9 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221260-6 - Grzyby
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – zadania:1) makarony suche – zadanie nr 1
2) makarony mrożone – zadanie nr 2
3) mrożone croissanty i ciasta francuskie – zadanie nr 3
4) nabiał – zadanie nr 4
5) produkty suche – zadanie nr 5
6) warzywa i owoce – zadanie nr 6
7) grzyby – zadanie nr 7
8) produkty ziemniaczane – zadanie nr 8
9) warzywa i owoce gotowane i obrane – zadanie nr 9
2. Kod CPV:
15851000-8 Produkty mączne
15851100-9 Makaron niegotowany
15896000-5 Produkty głęboko mrożone
15842300-5 Wyroby cukiernicze
15550000-8 Klasyfikowane produkty mleczarskie
15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15420000-8 Rafinowane oleje i tłuszcze
15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone
03221260-6 Grzyby
15311200-3 Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone
03220000-9 Warzywa, owoce i orzechy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.9 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15311200-3 - Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone
4.5.5.) Wartość części: 23000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – zadania:1) makarony suche – zadanie nr 1
2) makarony mrożone – zadanie nr 2
3) mrożone croissanty i ciasta francuskie – zadanie nr 3
4) nabiał – zadanie nr 4
5) produkty suche – zadanie nr 5
6) warzywa i owoce – zadanie nr 6
7) grzyby – zadanie nr 7
8) produkty ziemniaczane – zadanie nr 8
9) warzywa i owoce gotowane i obrane – zadanie nr 9
2. Kod CPV:
15851000-8 Produkty mączne
15851100-9 Makaron niegotowany
15896000-5 Produkty głęboko mrożone
15842300-5 Wyroby cukiernicze
15550000-8 Klasyfikowane produkty mleczarskie
15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15420000-8 Rafinowane oleje i tłuszcze
15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone
03221260-6 Grzyby
15311200-3 Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone
03220000-9 Warzywa, owoce i orzechy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.9 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15656,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15656,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15656,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorado.pl sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372122193
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15656,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4430 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4430 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4430 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorado.pl sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372122193
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4430 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6070,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7612,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6070,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorado.pl sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372122193
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6070,4 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33865,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33865,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33865,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowa Sim sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110204304
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE SIM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE SIM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33865,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99774,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99774,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99774,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorado.pl sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372122193
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99774,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27880,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27880,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27880,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chłodnia Bałwanek Tomasz Leks
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7490010534
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Leks Chłodnia "BAŁWANEK"
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Leks Chłodnia "BAŁWANEK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27880,5 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6356,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6356,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6356,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chłodnia Bałwanek Tomasz Leks
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7490010534
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Leks Chłodnia "BAŁWANEK"
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Leks Chłodnia "BAŁWANEK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6356,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21594 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24579,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21594 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorado.pl sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372122193
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21594 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione, gdyż nie została złożona żadna oferta
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych i artykułów ogólnospożywczych do filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Muszynie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej nr 43 w Gdańsku
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.