Og³oszenie z dnia 2022-06-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00272670/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-22
- 2022/BZP 00272345/01 - Wynik z dnia 2022-07-22
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie gminy Bia³opole
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bia³opole
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198110
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Che³mska 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-135
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 5682204
1.5.8.) Numer faksu: 82 568 22 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bialopole.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bialopole.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie gminy Bia³opole
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-519a899c-e596-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00196073
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00028183/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Gminy Bia³opole
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
gmina-bialopole.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: gmina-bialopole.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi za³o¿yæ darmowe konto na Platformie zakupowej. Z³o¿enie oferty w
postêpowaniu wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Bia³opole gmina-bialopole.ezamawiajacy.pl lub
https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta.
Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych.
Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy
Zakupowej przez opcjê „zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiaj±cemu,
Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz „ZADAJ PYTANIE”. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie
pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem,
¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do
Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zamawiaj±cy
informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien
skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy Bia³opole tel. +48 22 257 22 23 (infolinia
dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pl i oneplace@marketplanet.pl
Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 1)dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê
podpisywaæ formatem PAdES, 2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany
oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik
z podpisem. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej,
tj.:1)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; 2)komputer klasy PC lub MAC, o
nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os
x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w
najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4)w³±czona obs³uga JavaScript; 5)zainstalowany program
Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj.
plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,
wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,
XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj. plik
za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania
UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu. Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu
ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê
przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy
tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum
(ZIP).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): : W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy - zgodnie z art.
13 ust. 1i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r.w sprawie ochrony osób
fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1), zwanego dalej w
skrócie „RODO”, i¿:
I. ADMINISTRATOR DANYCH.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Bia³opole reprezentowana przez Wójta Gminy Bia³opole z siedzib± w
Urzêdzie Gminy Bia³opole, ul. Che³mska 1, 22-135 Bia³opole, tel. (82) 568 22 04 faks (82) 568 22 86, e-mail: gmina@bialopole.eu
II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH.
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron±
danych osobowych, w nastêpuj±cy sposób: 1) pod adresem poczty elektronicznej: ktorbiczuk@bialopole.eu
2) pisemnie na adres siedziby Administratora.
III. PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Przetwarzanie jest niezbêdne do podjêcia dzia³añ, na Pani/Pana ¿±danie, przed zawarciem umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO tj. przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia
2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej ustaw± Pzp oraz w celu wykonania umowy,
zawartej w wyniku udzielenia zamówienia publicznego.
IV. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH.
Dane bêd± przekazywane innym podmiotom m.in. dostawcom oprogramowania z którego korzysta Urz±d oraz podmiotom
uprawnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa (np. jednostkom kontroluj±cym) w oparciu o art. 8 ust. 1oraz art.
96 ust. 3 ustawy Pzp.
V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane w okresie niezbêdnym do spe³nienia celu, dla którego zosta³y zebrane lub w okresie
wskazanym przepisami prawa, w tym, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
chyba ¿e przepis szczególny stanowi inaczej.
VI. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZ¡, W TYM DOSTÊPU DO DANYCH OSOBOWYCH.
Na zasadach okre¶lonych przepisami RODO, posiada Pani/Pan prawo do ¿±dania od administratora:
1) dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych;
2) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
3) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych w momencie gdy prawid³owo¶æ przetwarzania danych osobowych jest
kwestionowana
Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
VII. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.
Gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy
o ochronie danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes
Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
VIII. INFORMACJA O WYMOGU PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem zawarcia umowy a nastêpnie realizacji umowy.
IX. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
Pani/Pana dane nie bêd± profilowane
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie gminy Bia³opole poprzez:
Zadanie I: Przebudowê ujêcia wody w miejscowo¶ci Bia³opole obejmuj±c± budowê stalowego zbiornika retencyjnego na
wodê pitn±, wymianê pomp g³êbinowych, wymianê urz±dzeñ technologii uzdatniania wody wraz z wymian± instalacji i
remontem budynku stacji uzdatniania wody, zamontowanie instalacji fotowoltaicznej oraz budowê drogi wewnêtrznej.
Zadanie II: Przebudowê ujêcia wody w miejscowo¶ci Raciborowice obejmuj±c± renowacjê zbiorników wyrównawczych
wody, prace demonta¿owe, termomodernizacjê budynku ujêcia, dobór przepompowni IIº oraz przebudowê uk³adu
technologicznego w budynku stacji, przebudowê i zaprojektowanie nowych miêdzy-obiektowych instalacji doziemnych wodoci±gowych na terenie ujêcia wody, przebudowê obudowy i wymianê pomp g³êbinowych z osprzêtem podziemnym,
zamontowanie instalacji fotowoltaicznej, wymianê ogrodzenia oraz renowacjê ci±gów pieszych i dojazdowych na terenie
stacji.
Zadanie III: Wdro¿enie systemu zdalnego odczytu poboru wody - Dostawa i instalacja wodomierzy z nak³adkami do odczytu
radiowego wraz z niezbêdnymi urz±dzeniami przeno¶nymi oraz oprogramowaniem do odczytu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38421100-3 - Wodomierze
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów uzdatniania wody pitnej
51210000-7 - Us³ugi instalowania urz±dzeñ pomiarowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin udzielonej rêkojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone wart. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w
sposób szczególny.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
Wykonawca musi posiadaæ ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z
przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 500 000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.:
a) Wykonawca musi wykazaæ siê, ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym
okresie, wykona³:
- min. jedn± robotê budowlan±, polegaj±c± na przebudowie stacji uzdatniania wody o warto¶ci minimum 1 000 000 z³,
- budowê zbiornika retencyjnego wody o pojemno¶ci minimum 100m3,
b) Wykonawca musi skierowaæ do realizacji zamówienia osoby odpowiedzialne za realizacjê zamówienia, posiadaj±ce
nastêpuj±ce kwalifikacje:
- osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej, bez
ograniczeñ,
- osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji
wodno – kanalizacyjnych, bez ograniczeñ,
- osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci
instalacji i urz±dzeñ elektrycznych, bez ograniczeñ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie
z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿
5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków
dowodowych:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty – zgodnie ze wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 4 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem okre¶lonym
w za³±czniku nr 5 do SWZ;
3) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego;
4) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym
wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo
o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy
nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie ze wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Warunkiem udzia³u w postêpowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysoko¶ci: 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêætysiêcy z³otych).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kliku nastêpuj±cych formach (art. 97 ust. 7 ustawy
Pzp):
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Urzêdu Gminy Bia³opole w Banku w
Bia³opolu nr 43 8202 0006 2001 0000 0202 0010 Wskazane jest do³±czenie kopii przelewu do oferty przetargowej.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± wp³ywu ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy, o
którym mowa w ust. 3, przed up³ywem terminem sk³adania ofert.
5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 4, musz± obejmowaæ swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiaj±cego z tytu³u wyst±pienia zdarzeñ, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, przy czym:
1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, dokumenty te musz± obejmowaæ swym
zakresem wszelkie roszczenia Zamawiaj±cego z tytu³u zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia dzia³añ lub
zaniechañ ka¿dego z nich,
2) dokumenty te bêd± zawiera³y klauzule zap³aty sumy wadialnej na rzecz zamawiaj±cego bezwarunkowo i na pierwsze
¿±danie.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa wust.2pkt2-4,wykonawca przekazuje
zamawiaj±cemu wraz z ofert± orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
8. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, w której m.in. zostanie okre¶lony pe³nomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiaj±cym oraz do wystawiania dokumentów zwi±zanych z p³atno¶ciami, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta umowa, nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Rozliczenie w zakresie przedmiotu Umowy, bêdzie siê odbywa³o wg poni¿szych zasad:1) P³atno¶æ zaliczkowa (jedna w okresie realizacji umowy):
a) czê¶æ wynagrodzenia, w wysoko¶ci 5% warto¶ci wynagrodzenia wskazanego w §9 ust. 1, bêdzie p³atna w formie zaliczki,
na podstawie faktury zaliczkowej wystawionej przez Wykonawcê po podpisaniu niniejszej Umowy, w terminie do 30 dni od
dnia dorêczenia Zamawiaj±cemu prawid³owo wystawionej faktury zaliczkowej;
b) Wykonawca jest zobowi±zany do zwrotu odpowiednio: czê¶ci lub ca³o¶ci zaliczki w przypadku rozwi±zania umowy przed
ukoñczeniem ca³o¶ci robót, je¿eli warto¶æ robót wykonanych przez Wykonawcê do dnia rozwi±zania umowy bêdzie
mniejsza ni¿ kwota wyp³aconej zaliczki.
2) Rozliczenie koñcowe odbêdzie siê po zakoñczeniu i odbiorze ca³o¶ci przedmiotu Umowy, na podstawie faktury koñcowej
oraz protoko³u odbioru koñcowego, podpisanego przez upowa¿nionych przedstawicieli Zamawiaj±cego, Inspektora Nadzoru
Inwestorskiego i Wykonawcy, na kwotê wynagrodzenia wskazan± w § 9 ust. 1, pomniejszon± o warto¶æ udzielonej zaliczki
zgodnie z punktem poprzedzaj±cym.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zosta³yokre¶lone w § 16. Zmiana Umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: gmina-bialopole.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-21 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ¶cie¿ek oraz nasadzeñ w Parku Etnograficznym nad Wêgorap± wraz z przebudow± schodów zewnêtrznych
- Wykonanie ¶cie¿ek oraz nasadzeñ w Parku Etnograficznym nad Wêgorap± wraz z przebudow± schodów zewnêtrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postêp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Ba³tyckiej wraz z budow±/przebudow± kanalizacji deszczowej - ETAP I
wiêcej: Wodomierze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.