Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00193262/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
- 2022/BZP 00257910/01 - Wynik z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W MIEJSCOWOŚCI MIŁKOWA, GMINA KORZENNA.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Korzenna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120617294
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Mogilno 224
1.4.2.) Miejscowość: Mogilno
1.4.3.) Kod pocztowy: 33-326
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.4.7.) Numer telefonu: 18/4453652
1.4.8.) Numer faksu: 18/4453652
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: puk@korzenna.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pukkorzenna.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196079
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00193262/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie zadania pn.: „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Miłkowa, Gmina Korzenna”, w formule zaprojektuj – wybuduj.
W ramach zadania należy wykonać m.in.:
a) dokumentację projektową wielobranżową (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekty techniczne – branżowe), obejmującej rozwiązania architektoniczno – budowlane, w zakresie wymaganym do uzyskania pozwolenia na budowę lub wykonanie robót budowlanych w organie administracyjno – budowlanym wraz z projektem zagospodarowania terenu, dostosowaniem układu komunikacyjnego oraz wykonaniem przyłączy mediów do obiektu;
b) w zakresie dokumentacji wymagane jest wykonanie wszelkich prac przygotowawczych do dokumentacji (decyzje, pozwolenia, zgody, postanowienia, ekspertyzy), w tym związane z przepisami szczególnymi m.in. dotyczącymi: odpadów, środowiska, bezpieczeństwa pożarowego);
c) dokumentację wykonawczą (projekty techniczne), schematy rozwiązań technicznych i technologicznych, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót budowlanych i instalacyjnych;
d) wykonanie robót i wyposażenie, na podstawie wykonanej dokumentacji technicznej uzgodnionej z Zamawiającym;
e) wykonanie i montaż wagi samochodowej – najazdowej;
Ponadto, nieodzowną częścią zamierzenia pozostaje m.in.:
a) dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji, dokumentacji techniczno – ruchowych, instrukcji stanowiskowych, BHP i ppoż.;
b) przeszkolenie personelu Zamawiającego, w zakresie konserwacji i napraw oraz eksploatacji obiektów, urządzeń i instalacji;
c) uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień, pozwoleń wynikających z prawa oraz wymogów PFU, umożliwiających eksploatację obiektów, urządzeń i instalacji;
d)zapewnienie kompletnego oznakowania obiektów, urządzeń i pomieszczeń, stref i innych elementów instalacji wymagających oznakowania.
Etapem końcowym będzie przekazanie zamawiającemu obiektu do użytkowania, po uprzednim zakończeniu procedur odbiorowych zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.
Ponadto:
wykonawca jest zobowiązany opracować i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo - finansowy w terminie 3 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji o miejscu i terminie podpisania umowy;
harmonogram ten po podpisaniu przez strony stanie się integralną częścią umowy jako jej załącznik Nr 2;
UWAGA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 10 do SWZ pn.: Program Funkcjonalno – Użytkowy.
UWAGA:
Niniejsze postępowanie nie obejmuje zakupu następującego wyposażenia:
-kontenerów i pojemników do gromadzenia odpadów (pkt. 1.5.11.1. PFU);
-urządzeń i wyposażenia technologicznego PSZOK – u (stoły warsztatowe, wiertarki,
szlifierki, piły łańcuchowe, wkrętarki, zestawy kluczy - pkt. 1.5.11.4. PFU);
-pojazdu specjalistycznego do obsługi PSZOK-u (koparko – ładowarki - pkt. 1.5.11.5. PFU);
Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie zadania pn.: „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Miłkowa, Gmina Korzenna”, w formule zaprojektuj – wybuduj.
W ramach zadania należy wykonać m.in.:
a) dokumentację projektową wielobranżową (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekty techniczne – branżowe), obejmującej rozwiązania architektoniczno – budowlane, w zakresie wymaganym do uzyskania pozwolenia na budowę lub wykonanie robót budowlanych w organie administracyjno – budowlanym wraz z projektem zagospodarowania terenu, dostosowaniem układu komunikacyjnego oraz wykonaniem przyłączy mediów do obiektu;
b) w zakresie dokumentacji wymagane jest wykonanie wszelkich prac przygotowawczych do dokumentacji (decyzje, pozwolenia, zgody, postanowienia, ekspertyzy), w tym związane z przepisami szczególnymi m.in. dotyczącymi: odpadów, środowiska, bezpieczeństwa pożarowego);
c) dokumentację wykonawczą (projekty techniczne), schematy rozwiązań technicznych i technologicznych, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót budowlanych i instalacyjnych;
d) wykonanie robót i wyposażenie, na podstawie wykonanej dokumentacji technicznej uzgodnionej z Zamawiającym;
e) wykonanie i montaż wagi samochodowej – najazdowej;
Ponadto, nieodzowną częścią zamierzenia pozostaje m.in.:
a) dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji, dokumentacji techniczno – ruchowych, instrukcji stanowiskowych, BHP i ppoż.;
b) przeszkolenie personelu Zamawiającego, w zakresie konserwacji i napraw oraz eksploatacji obiektów, urządzeń i instalacji;
c) uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień, pozwoleń wynikających z prawa oraz wymogów PFU, umożliwiających eksploatację obiektów, urządzeń i instalacji;
d)zapewnienie kompletnego oznakowania obiektów, urządzeń i pomieszczeń, stref i innych elementów instalacji wymagających oznakowania.
Etapem końcowym będzie przekazanie zamawiającemu obiektu do użytkowania, po uprzednim zakończeniu procedur odbiorowych zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.
Ponadto:
wykonawca jest zobowiązany opracować i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo - finansowy w terminie 3 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji o miejscu i terminie podpisania umowy;
harmonogram ten po podpisaniu przez strony stanie się integralną częścią umowy jako jej załącznik Nr 2;
UWAGA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 10 do SWZ pn.: Program Funkcjonalno – Użytkowy wraz z załącznikiem nr 1 pn.: koncepcja rozwiązań funkcjonalno – użytkowych obiektu.
UWAGA:
Niniejsze postępowanie nie obejmuje zakupu następującego wyposażenia:
-kontenerów i pojemników do gromadzenia odpadów (pkt. 1.5.11.1. PFU);
-urządzeń i wyposażenia technologicznego PSZOK – u (stoły warsztatowe, wiertarki,
szlifierki, piły łańcuchowe, wkrętarki, zestawy kluczy - pkt. 1.5.11.4. PFU);
-pojazdu specjalistycznego do obsługi PSZOK-u (koparko – ładowarki - pkt. 1.5.11.5. PFU);
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
8.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
20 000, 00 zł
8.2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 20.06.2022r. do godz. 09.00
8.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
8.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz.U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).
8.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego, który jest prowadzony przez PKO BP S.A., Nr rachunku: PKO BP S.A.: 761020 3453 0000 8102 0205 8568,z dopiskiem: „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Miłkowa, Gmina Korzenna”.
Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Z treści przelewu winno wynikać, że wpłata dotyczy wadium, jakiego dotyczy zamówienia.
8.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
Po zmianie:
8.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
20 000, 00 zł
8.2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 21.06.2022r. do godz. 09.00
8.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
8.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz.U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).
8.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego, który jest prowadzony przez PKO BP S.A., Nr rachunku: PKO BP S.A.: 761020 3453 0000 8102 0205 8568,z dopiskiem: „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Miłkowa, Gmina Korzenna”.
Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Z treści przelewu winno wynikać, że wpłata dotyczy wadium, jakiego dotyczy zamówienia.
8.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-20 09:00
Po zmianie:
2022-06-21 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-20 09:30
Po zmianie:
2022-06-21 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-19
Po zmianie:
2022-07-20
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
- Usługa prania, dezynfekcji, naprawy oraz najem bielizny i odzieży szpitalnej
- Usługa sterylizacji narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego wraz z transportem
- Zakup kosiarki wysięgnikowej
- Zakup ciągnika z przyczepą
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- "Usługa polegająca na pielęgnacji i konserwacji terenów zieleni Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki"
- Przebudowa drogi gminnej w m. Stanisławowo
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Remont posadzki foyer Teatru Dramatycznego w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.